Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Brend grada se ne stvara raspisivanjem natječaja!

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Nandino
Offline
Avatar

Ukupno postova: 5431
Lokacija: redakcija portala Osijek031.com
Spol: Muško Muško
Post Postano: 28.06.2009. 9:34 
Naslov:  Brend grada se ne stvara raspisivanjem natječaja!
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nova gradska vlast na čelu s gradonačelnikom Krešimirom Bubalom neće nastaviti s projektom brendiranja grada na način kako ga je zamislila bivša vlast.

- Brend grada ne stvara se na takav način, odnosno raspisivanjem natječaja, pa onda nas dvoje sjednemo i izmislimo brend. To je nešto što se stvara godinama - rezolutan je gradonačelnik Bubalo.

Da osnove za brendiranje grada nije tako lako stvoriti preko natječaja možda dokazuje i činjenica i da je cijeli projekt propao još prije izbora. Iako je Grad zaprimio ukupno 53 rada za vizualnu i verbalnu komunikacijsku konstantu grada Osijeka, nakon mjesec dana razmatranja ocjenjivački sud zaključio je da ni jedan ne zadovoljava kriterije. Sedmeročlani sud je potom Gradu preporučio okvir unutar kojeg bi trebao biti raspisan novi pozivni natječaj. Voditelji projekta Goran Trdin i Nikolina Svalina autorima su potom poslali dopis u kojem su objasnili kako je nastavak projekta neizvjestan.

Potroše novac pa ponište natječaj

- Kao što znate, imali smo lokalne izbore i nastavak projekta ovisi o novoj gradskoj vlasti. Mi već sada imamo ograničena sredstva za provedbu natječaja, jer prvi natječaj nije postigao rezultate, a morali smo potrošiti na njega dio sredstava. Novac je otišao na plakate te honorare ocjenjivačkog suda - stajalo je u jednom od dopisa iz Grada.

Bubalo napominje kako nije riječ o usamljenom slučaju u kojem je Grad raspisivao natječaj, potrošio novac, a potom cijeli natječaj poništio.

- Raspisivanje natječaja, trošenje novca i onda njihovo poništavanje ili spremanje rezultata u ladicu bio je običaj prošle vlasti. Brend se ne stvara tako, jedan od brendova grada nekada je bila Zelena vrpca i sada treba raditi na njezinom vraćanju ili Osječke ljetne noći. To su stvari zbog kojih će se o Osijeku pričati i u Splitu i po kojima će nas odmah prepoznavati. Nema tu izmišljanja tople vode. Ni brendovi New Yorka ili Pariza nisu nastali na natječaju preko noći - uvjeren je gradonačelnik Krešimir Bubalo.

200.000 kuna potrošeno je na propali projekt brendiranja

Piše: Nefreteta Zekić/Glas-Slavoije.hr

Pročitajte i...
[05.06.2009.] Grad ostao bez logotipa i novca za novi natječaj!
[12.05.2009.] Istekao rok za predaju radova na natječaju za izradu logotipa, znaka i slogana Osijeka
[27.03.2009.] Natječaj za izradu logotipa, znaka i slogana Osijeka
[12.02.2009.] Gdje je zapelo brendiranje Osijeka?
[23.10.2008.] Projekt brendiranja ušao u fazu oblikovanja vrijednosti brenda Osijeka
[14.07.2008.] Rezultati istraživanja identiteta grada Osijeka
[06.05.2008.] Otvorena web stranica Brend grada Osijeka
[13.02.2008.] Počelo istraživanje za brendiranje Osijeka
[16.02.2008.] Goran Trdin o projektu brendiranja Osijeka
[08.01.2007.] Zagrepčani 'brendiraju' Osijek za 200.000 kuna?

_________________
Fight
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
OsijekNepokoreniGrad
Offline
Avatar

Ukupno postova: 724
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 28.06.2009. 11:14 
Naslov:  Re: Brend grada se ne stvara raspisivanjem natječaja!
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nandino je napisao/la :
Brend grada ne stvara se na takav način, odnosno raspisivanjem natječaja, pa onda nas dvoje sjednemo i izmislimo brend. To je nešto što se stvara godinama.

U ovome je sve rečeno.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Otofx
Offline
Ukupno postova: 168
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 28.06.2009. 11:21 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 


_________________
http://similarpetshop.blogspot.com
http://twitter.com/IzSesira
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Ingo
Offline
Avatar

Ukupno postova: 3470
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 1
Post Postano: 28.06.2009. 11:58 
Naslov:  Re: Brend grada se ne stvara raspisivanjem natječaja!
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

OsijekNepokoreniGrad je napisao/la :
Nandino je napisao/la :
Brend grada ne stvara se na takav način, odnosno raspisivanjem natječaja, pa onda nas dvoje sjednemo i izmislimo brend. To je nešto što se stvara godinama.

U ovome je sve rečeno.


da, sve je rekao koliki je neznalica.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
OsijekNepokoreniGrad
Offline
Avatar

Ukupno postova: 724
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 28.06.2009. 12:05 
Naslov:  Re: Brend grada se ne stvara raspisivanjem natječaja!
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ingo je napisao/la :
da, sve je rekao koliki je neznalica.

E ajde ako nemaš nekakve argumente za raspravu molim te nemoj davati izjave na razini uvrijeđenog osnovnoškolca.
Dosta novaca je uzalud bačeno i vrijeme je da se tome kaže stop.
Ako misliš da je brand jednoga grada nešto što možeš prisilno stvoriti to je isto kao i prisilno "Osijek kaže DA ocu domovine".

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Ingo
Offline
Avatar

Ukupno postova: 3470
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 1
Post Postano: 28.06.2009. 12:21 
Naslov:  Re: Brend grada se ne stvara raspisivanjem natječaja!
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

OsijekNepokoreniGrad je napisao/la :
Ingo je napisao/la :
da, sve je rekao koliki je neznalica.

E ajde ako nemaš nekakve argumente za raspravu molim te nemoj davati izjave na razini uvrijeđenog osnovnoškolca.
Dosta novaca je uzalud bačeno i vrijeme je da se tome kaže stop.
Ako misliš da je brand jednoga grada nešto što možeš prisilno stvoriti to je isto kao i prisilno "Osijek kaže DA ocu domovine".


ja nisam komentirao kvalitetu brendiranja osijeka do sada nego samo njegovu izjavu.

procitaj malo neku knjigu o marketingu.

eto, gore imas link i da je rotterdam brandiran, pa ja bi dodao jos i Varazdin ... tak da je izjava da je brandiranje grada glupost ignorantska.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
OsijekNepokoreniGrad
Offline
Avatar

Ukupno postova: 724
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 28.06.2009. 12:40 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Glupost je, velika. I bespotrebno bacanje novaca. I izvrsna prilika za pranje i okretanje novca.
Isto kao što je marketing o kojem pričaš posebna priča - prodavanje magle budalama koje nasjedaju na to.
Brand je nešto što se stvara godinama, pa i desetljećima, i nemože mi se naći nekoliko pametnjakovića kojima je palo napamet baš izmisliti brand, i misle da su popili svu pamet svijeta.
Glupost.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
muvifrik
Offline
Avatar

Ukupno postova: 878
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 28.06.2009. 13:47 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

nije glupost. nego način na koji su trdin i svalina vodili taj projekt, to je glupost.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
dukica
Offline
Ukupno postova: 7
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 28.06.2009. 16:13 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

da, a što je s nama koji smo slali radove na taj natječaj, potrošili 500-600 kn da bi nabavili svakakve gluposti koje su se tražili natječajem (kapafix npr kojeg u osijeku nema), da ne spominjemo utrošeno vrijeme?
još jednom nas je nasanjkao jedan jedini Osijek - grad lopova. možda bi se od te činjenice trebao početi graditi brand. ili brend. svejedno.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
OsijekNepokoreniGrad
Offline
Avatar

Ukupno postova: 724
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 28.06.2009. 16:18 
Naslov:  Re: Brend grada se ne stvara raspisivanjem natječaja!
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Niste imali sreće.
Sudjelovali ste u projektu kojeg su vodili krivi ljudi.
Briga njih za brand grada Osijeka, tu su oni zaradili nešto love, i dobro.

Novac je otišao na plakate te honorare ocjenjivačkog suda - stajalo je u jednom od dopisa iz Grada.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
dantimon
Offline
Ukupno postova: 31
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 28.06.2009. 16:26 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Osijek ima već svoje brandove, ap čak i najstarije hrvatsko pivo, da ne govorim o Mačkamamai i njenom dvorcu, prkovima, samo za to nije bilo novaca nego za pjesmu "ja sam baja iz šokačkog kraja, e pa ja nisam ja sam korijenima duboko u osijeku od svojeg praprapr djeda, a baja neka to pjeva u bilo kom slavonskom selu ali ne i gradu.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
astec
Offline
Ukupno postova: 210
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 28.06.2009. 18:26 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Da ne treba natječaj što će natječaj. Ovako se bez natječaja lakše može dati prva nagrada stranačkom kadru. Što će nam natječaj?

_________________
Nemojte tako - pa Strijelac je neutralan Very Happy
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
chager
Offline
Ukupno postova: 389
Lokacija: Prigradsko
Spol: Muško Muško
Post Postano: 28.06.2009. 21:11 
Naslov:  Re: Brend grada se ne stvara raspisivanjem natječaja!
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ovo je tako dobro. Sviđa mi se logika, razmišljanje ekipe na čelu grada. Jedino mi nije jasno zašto se opet gleda nekakav politički revanšizam u svemu tome. Žalosno je što se češće baš to - LOGIKA, ne upotrebljava kao način rada u društvu.
Mišljenja sam da je pojam brand vrlo zanimljiv. Iako tuđica (što uvijek zamjeram našim mudracima) postao je tobože svima razumljiv pojam kojim se razmećemo gdje god stignemo. Jel mi može netko objasniti što je to? Očito da ni samim natjecateljima nije baš bilo najjasnije, jer da je, sigurno bi dobili, odnosno pobjedili na natječaju. Subjektivnost, dakle umjetnički dojam ima vrlo važnog utjecaja na cijeli proces, pa politička prepucavanja ne izostaju.
Vrlo je jednostavno doći do branda, jer njega politika i vlast ne stvaraju. Treba ga samo prepooznati, a mislim da ovi ljudi na čelu grada imaju ćuke za to.
Razmišljam o slavonskom brandu, sjetim se kulena. Pa nije ga ni jedan gradonačelnik nagradio prije sto godina na natječaju, a svi znaju za njega, iako pušu i kukaju kakoje ljut, šute i jedu. Tako i u Osijeku. Neće jutarnje kavice i politika odrediti brand, to mogu samo građani, a dužnost politike je da taj brand zaštite i potaknu npr. njegovu registraciju, promidžbu i kroz marketing obično povezan s turizmom omoguće njegov razvoj na nacionalnoj razini. Samo naprijed.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Sharon
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1469
Lokacija: Osijek
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 29.06.2009. 0:50 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Vidiš, ja nikako ne vidim kulen kao brend Slavonije... Prilično je banalan kako bi bio brend. Proizvodnja hrane je jedna od najznačajnijih odrednica Slavonije, ali ja bih ipak nešto malo manje prozaično od - kulena! Na kraju krajeva Slavonija ima i urbanih dijelova koji su dali puno toga kulturi, umjetnosti, znanosti, tehnici, industriji, bankarstvu (koje je u nekoliko poteza srušio Slavonac s figom u džepu čije umjetničke instalacije na vrhu Grada sada biraju brend istog tog iscrpljenog grada).
I - po koji put već u zadnjih mjesec dana - opanjkavanje ljudi koji su radili na ovom projektu, kao i na projektu "Ja volim Osijek" ?! Što sad treba - izmišljati toplu vodu ili nastaviti tamo gdje se stalo s projektima?! Čini mi se da ništa nije slučajno...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
pernabukano
Offline
Avatar

Ukupno postova: 706
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 29.06.2009. 7:47 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Brend grada, regije ne možemo stvoriti preko noći. On se stvara godinama. Brend grada je ono po čemu je taj grad prepoznatljiv u široj društvenoj zajednici odnosno prva pomisao koja npr. Splićaninu, Istrijanu ili Zagrebčaninu padne na pamet pri spomenu Osijeka. Primjerice pri pomisli na Split prvo mi padne na pamet Hajduk, Dioklecijanova palača i crkva Sv. Duje. Pri spomenu Dubrovnika stare zidine...
E sad što je to što asocira na Osijek. Svakako promenada, Tvrđa, konkatedrala, Pješački most.
Samo to treba forsirati i razvijati kao brend. Dakle praviti suvenire s tim motivima, dokumentarne filmove, predavanja i sl. To se zove razvijanje brenda, a ne raspisivanje natječaja i izmišljanje tople vode...

_________________
Moj Osijek...
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: