Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Brendiranje Osijeka morat će sačekati bolja vremena

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65875
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.11.2013. 14:06 
Naslov:  Brendiranje Osijeka morat će sačekati bolja vremena
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Brendiranje Osijeka projekt je koji je još prije šest godina pokrenula jedna od bivših gradskih uprava. Cilj projekta bio je osmisliti i izraditi strategiju promidžbe i stvaranja pozitivne slike odnosno brenda Osijeka. Iako je projekt bio dobro zamišljen, po raspadu koalicijske vlasti i on je stao i nikada nije došlo do njegove realizacije.

Bilo je još pokušaja brendiranja Osijeka, a jedan od njih bio je projekt "Os Yeah", predstavljen prije dvije godine, čiji je autor poznati osječki fotograf i snimatelj Mario Romulić. "Os Yeah" kao parafraza popularnog engleskog uzvika "Oh yeah!" ima i svoj logo, ali njegov daljnji razvoj ovisi o interesu gradske vlasti ali i o financijskom momentu, a tu leži, zar ste sumnjali, kvaka.

Naime, gradska vlast danas ima mnogo važnijih problema poput rješavanja nagomilanih gospodarskih i financijskih dubioza, pa brendiranje Osijeka mora čekati svoj red, što znači da to pitanje neće biti skoro aktualizirano, bar dok se financijske prilike ne stabiliziraju. Tek tada moći će se razgovarati i o konkretnijim stvarima poput onoga što će se točno brendirati. Za sada se čini izvjesnim kako bi naglasak mogao biti stavljen na kulturu i promoviranje bogate kulturne baštine Osijeka, prije svega Tvrđe, a sve u svjetlu kandidature Osijeka za Europsku prijestolnicu kulture 2020.

Projektu brendiranja svakako bi trebalo pristupiti temeljito i postupno, kako bi Osijek prestao biti percipiran uglavnom kao "grad slučaj", "slijepo crijevo Hrvatske", ili grad koji se isključivo veže uz rakiju, kulen i tamburicu.

Tekst: M.M./Osijek031.com
Foto: Elene Sunček/Foto-arhiv031




Pročitajte i...
Otvorena web stranica Brend grada Osijeka
Osijek se mora jače brendirati kao turistička destinacija
Počinje istraživanje za brendiranje Osijeka
Gdje je zapelo brendiranje Osijeka?

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
lehi
Offline
Ukupno postova: 1463
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.11.2013. 14:24 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Da je bilo sreće da su na vlasti u gradu bili sposobni gospodarsko-politički mozgovi Osijek bi svakako zaslužio naslov brend. Dakle svima su nam poznate vladajuće svite koje su grad dovele u ovakav položaj ,i naravno kako se živi u gradu..

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
diva
Offline
Avatar

Ukupno postova: 623
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.11.2013. 20:49 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

- grad slučaj - još dugo će biti istiniti..čvrsto stabilni i isključivo jedini brend....
paaa ako se toga držimo..možda nam se netko smiluje...Yeah!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
wilko
Offline
Avatar

Ukupno postova: 201
Spol: Muško Muško
Post Postano: 14.11.2013. 7:19 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Bolja vremena moramo stvoriti, tko čeka obično ne dočeka...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
trigger
Offline
Ukupno postova: 4
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 15.11.2013. 16:31 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Meni je ipak najlegendarnij pokušaj brendiranja bio uvaljivanja bijelo plavog "osječkog" bar koda na bent na lijevoj obali Drave.. to može predložiti samo specijalac... jel se toga još itko sjeća??? što bi s tim projektom?

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: