Brendiranje Osijeka projekt je koji je još prije
šest godina pokrenula jedna od bivših gradskih uprava. Cilj projekta bio je osmisliti i izraditi strategiju promidžbe i stvaranja pozitivne slike odnosno brenda Osijeka. Iako je projekt bio dobro zamišljen, po raspadu koalicijske vlasti i on je stao i nikada nije došlo do njegove realizacije.
Bilo je još pokušaja brendiranja Osijeka, a jedan od njih bio je projekt
"Os Yeah", predstavljen prije dvije godine, čiji je autor poznati osječki fotograf i snimatelj
Mario Romulić. "Os Yeah" kao parafraza popularnog engleskog uzvika "Oh yeah!" ima i svoj logo, ali njegov daljnji razvoj ovisi o interesu gradske vlasti ali i o financijskom momentu, a tu leži, zar ste sumnjali, kvaka.
Naime, gradska vlast danas ima mnogo važnijih problema poput rješavanja nagomilanih gospodarskih i financijskih dubioza, pa brendiranje Osijeka mora
čekati svoj red, što znači da to pitanje neće biti skoro aktualizirano, bar dok se financijske prilike ne stabiliziraju. Tek tada moći će se razgovarati i o konkretnijim stvarima poput onoga što će se točno brendirati. Za sada se čini izvjesnim kako bi naglasak mogao biti stavljen na kulturu i promoviranje bogate kulturne baštine Osijeka, prije svega Tvrđe, a sve u svjetlu kandidature Osijeka za Europsku prijestolnicu kulture
2020.
Projektu brendiranja svakako bi trebalo pristupiti temeljito i postupno, kako bi Osijek prestao biti percipiran uglavnom kao "grad slučaj",
"slijepo crijevo Hrvatske", ili grad koji se isključivo veže uz
rakiju, kulen i tamburicu.
Tekst: M.M./Osijek031.com
Foto: Elene Sunček/Foto-arhiv031
Pročitajte i...
Otvorena web stranica Brend grada Osijeka
Osijek se mora jače brendirati kao turistička destinacija
Počinje istraživanje za brendiranje Osijeka
Gdje je zapelo brendiranje Osijeka?