Da je imidž Osijeka katastrofalan, to valjda ne treba ponavljati. Gradom vlada monstrum Glavaš, pa se ne treba tome čuditi.
No, ovdje se ne radi niti o percepciji Osijeka iz perspektive nekih blesana u Zagrebu, niti o pokušaju kopiranja marketinga sličnih firmi, radi se ovdje naprosto o očajno obavljenom poslu. Radi se ovdje o očajnom marketingu očajne firme, Osječke pivovare, koja se koprca u blatu koje su stvorili radnici pijanci okupljeni oko Hdssb-ovog lažnog sindikata, pa zatim kriminalna uprava puna kriminalaca na čelu sa onim kamiondžijom, ne znam kako se zove, i hrpa nesposobnog kadra, kojemu je domet angažirati neke polu-firme iz Zagreba, samo zato što su nekad za nešto dobile nagradu ili imaju engleski naziv.
Tako već jedno vrijeme kompleksaši iz Osječke pivovare bacaju novce na ovakve promašene projekte, imbecilne reklame i ukupno nerazumljiv marketing. To je slika jednog provincijskog čobana, koji misli da je nešto odmah bolje čim nije iz njegovog sela, a zapravo ga neradnici i bezveznjaci iz lažne metropole ismijavaju i uzimaju novce za ništa. To vam je onaj tip čovjeka, koji će se oduševiti svačime, ako je iz Njemačke, ili nedaj Bože, nekad je tako bilo, iz Amerike. Pravi provincijski čoban, kakvi uostalom ovdje u Osijeku u zadnje vrijeme dominiraju.
Tupanima u Osječkoj pivovari, firmi na samrti, možemo samo poručiti da su opet bacili novce. Umjesto još jednog takvog poteza u budućnosti, umjesto novog Brukete i Mekena, malo zagrijati stolice, i smisliti nešto novo, ako je to nemoguće, a jest, onda angažirati kreativne ljude iz Osijeka, kojih ima, i koji će za puno manje novaca napraviti daleko bolji proizvod.
I dodatak:
Ako ste već toliko jadno u Osječkoj pivovari, da vam neki Meken osmišljava spotove, barem nemojte upošljavati diletantske redatelje poput tog Matanića, koji je spržio već podosta milijuna kuna poreznih obveznika na svoje neuspjele pokušaje kvazi-umjetničkog filma, koje nije pogledalo više od stotinu ljudi ukupno. Umjesto takvih bezveznjaka, preporučujem pratiti portal Osijek031, na kojemu se tu i tamo objavi pokoji video uradak osječkih autora, napravljen bez novaca. Što bi tek bilo da im netko da i koju kunu? Tko zna, ali da bi bilo bolje od ove sramote koju ste nam tu prezentirali, to je sigurno, jer naprosto gore ne može. Bilo bi jeftinije. Meken, Bruketa i Matanić dobro žive od provincijskih čobana.
možda bi pivovari bilo pametnije da ulože financijska sredstva u doškolovavanje svojih "marketinških" nestrućnjaka kojima je dobar marketing oćito nepoznanica.
ovo je toliko loše i nezanimljivo da radi kontraefekt.
Ne znam, s jedne strane ne mogu reći da su mi ovi bećarci neduhoviti, nakesio sam se na par njih, a s druge strane smo opet bačeni duboko u ladicu predrasuda i unaprijed stvorenih percepcija.
Ja se ne stidim bećaraca i slavonskog folklora; neka ih. Ovdje je promašeno to što su mladi slavonci prikazani kao ljudi koji pjevaju bećarce dok piju pivo. Nitko iz mog najšireg društva nikad u povijesti pijančevanja nije pjevao bećarce, niti sam ikada čuo ikoga da pjeva bećarce, a da nije na nekakvom nastupu folkloraša, ili eventualno u svatovima (znate ono: razdrljena kravata, košulja zaflekana sarmom - napol ispala ih hlača - sa kolutovima znoja pod pazusima, zagrljeni u muškom kolu urlaju "u mog strica osam kobasica...").
Doduše - možda mladi po Klokočevcima, Tompojevcima, Piškorevcima i Babinim Gredama urlaju bećarce uz pivo? Tko bi ga znao...
Bože što su ovi Osječani bolesno samokritični i što je najgore nesigurni u svoj identitet. A prije 150 godina bili smo najveći grad u Hrvatskoj. Stalno ih je nećeg stid, stalno ih jebe šta ko misli o njima, htjeli bi najrađe preseliti Osijek iz Slavonije. A upravo se i izgradio Osijek time što je prigrlio svakog tko se doselio, a posebno domaće stanovništvo Slavonije. Time smo se i nametnuli kao glavni grad. Kako mislite biti glavnim gradom jedne regije ako je se sramite.
Osijek mora crpiti resurse Slavonije i nadograđivati to prerađivačkom industrijom. To je najnormalniji i najlogičniji slijed.
Nisam siguran da se Novosađani toliko srame Vojvodine, ali ipak oni su barem duplo veći grad od nas.
Nije dovoljno samo sramit se seljačluka, nije dovoljno samo izkritizirati sve, treba imati MUDA i napraviti to što misliš da treba,. Ako te toliko jebu glavaševci, pa odi u SDP, uzmite si Matkovića i pometite pod sa HDSSB-ovcima.
Koliko kenjate po glazbi čovjek bi pomislio da se tu krije jedno 5 Kanđija, 2 nova Topića i još 3 Slabinca.
Al da se vratimo na pivo...Ljudi su jednostavno uzeli tržišnu nišu, opredjelili se na jednu regiju, pa čak i na simpatije ostale hr prema Slavoniji. Bože moj stereotip, pa nomalno a šta bi drugo trebalo biti nego stereotip.
Da povučemo jednu paralelu sa Splićanima. Kad su počele one serije Larin izbor i Ruža vjetrova..Čovječe mene bilo sram, bila me bruka njihove bruke. Ali sad to više i nisu tako loše serije. Ali ti nećeš nigdje čuti da oni kenjaju po tome. Nego su sretni da usred izvještačenog lošeg zagrebačkog humora (a la nad lipom 36) je došlo i malo dalmatinskog osvježenja i običnosti na tv ekrane.
Dakle da sumiramo, treba vremena da reklame postanu bolje, ali i da se ljudi naviknu na njih. Bolje i osrednja žalost od reklame, nego da nitko ni ne čuje za naše pivo.
larin izbor i ruža vjetrova su ok serije? ajd doro,možda tebi, no večini nisu,kao i sve ostale hrvatske serije..
a ovo za reklamu..pa neznam,mislim da je reklama jako bitna za razvoj i promociju nekog proizvoda,a s obzirom na reakciju ljudi,ovo nije dobra reklama ^^
s obzirom na povijest osječkog piva, treba neka malo modernija suvremenija reklama za tako dobar proizvod
_________________ “There is no harm in doubt and skepticism, for it is through these that new discoveries are made.”
kao što rekoh, totalna glupost i bezbeze... da su došli pred jednu od "lokalnih trgovina" gdje se uvijek nađu "klipani" koji žicaju kunu za pivo i njima dali gajbu piva da smisle reklamu bilo bi originalnije barem deset puta od ovog smeća...
evo meni par reklama za pivo koje su mi ostale u sjećanju:
pa ako ih Srbi i Bosanci škicaju tu i tamo i nisu tako loše serije:D Nebitno.
A kakva bi trebala biti reklama za Osječko. PUSTI PRIČE. Pa ta rečenica toliko dobro oslikava taj osječki indolentni mentalitet. Pusti priče i ne učini ništa..Kao ona uber urbana reklamaa prije što je bila. Neka cura laprda a on polupijan nazujen ne sluša ju i uzme si pivo ili joj da pivo tako nešto. Uglavnom glavni moto PUSTI PRIČE. Ma bljuv.
Jbg. ciljaš na veće tržište od Osijeka i normalno da ćeš uzeti Slavoniju. Pa to bi i ja napravio. I siguran sam da će Zagrepčani napraviti bolju reklamu nego mi sami..
Kad se sjetim onog kreveljenja VOODAA HMELJ I BAČVAAAA AAAA iZ KRIGLI PILI ČAŠAAAA, UŽITAK KOJI SLIJEDI TRI STOOOOLJEĆA NAŠAAAA!
Reklama ko da je u Paintu rađena.
E to je seljačluk, ali ovaj puta onaj istinski iz domaće radinosti
bolje da su malo više snjimali one curičke, nego ova tri mamlaza.
Istina fali više duhovitosti, a u pojedinim trenucima pjevanje im je nalik na cajkaroško kreveljenje.
Ali bit će valjda bolje.