U suradnji s agencijom McCANN Zagreb, Osječka pivovara je napravila TV spotove za svoj najomiljeniji brand Osječko pivo.
Agencija McCANN Zagreb zajedno s redateljem Daliborom Matanićem osmislila je TV spotove u kojima je Osječko pivo prikazano na novi i zabavan način, a ujedno se ističe baština Slavonije - duhoviti slavonski bećarac koji je glavna smjernica nove kampanje za Osječko pivo . Kao što se može naslutiti iz samih spotova, snimanje je bilo vrlo zabavno, a prikazuje dečke „iz susjedstva“ koji se nalaze u svakodnevnim situacijama: na igralištu, u dvorištu i u kafiću.
Nove tv spotove prati i nova image kampanja Osječkog piva koja će uskoro osvanuti na svim prodajnim mjestima.
Reklame su odraz onoga kako nas percipiraju. Vjerujem da su namijenjene generalnoj hrvatskoj publici, a ne Osjecanima.
Dakle, iz ovih videa mozemo zakljuciti da nas vide kao dobrocudne seljacice koji preko dana oru njivu i truse rakiju, a nevecer kuhaju cobanac i uz pivo i becarac sacuju butre koje ce pricepiti iza staglja.
No, nije to problem onih koji su osmisljali reklamu, oni su samo koristiti stereotip. Stereotip koji je nastao na osnovu necega, najvjerojatnije onih poruka koje sami odasiljemo o samima sebi. Ne svi, ali...
Osječka pivovara je živi dokaz koliko su ljudi u Osijeku glupi i zatucani i koliko mita i korupcije je zapravo oko nas...prvo hrvatsko pivo i da ti nemožeš napraviti ništa od tog to mi neide u glavu,...a ove reklame su za popeti se na vrh zgrade i bacit na parkiralište jeftina kopija karlovačkog i ožujskog...a najžalosnije daleko bolje pivo nego karlovačko i žuja,...al tako je to kod nas...šta vrijedi da nešto ima potencijala kad budaletine mogu to sve upropastiti prodati živio Osijek!
i ovo su reklame za pivo
treba malo imat mozga za marketing..ali nažalost na ovom područiju nepostoji mozak ^^
Uzas! 2 godine su izdrzali bez seljacluka i eto opet isto. Snimano u zagrebu sa zagrebackim glumcima, i koristenje zagrebacke rjeci u zenskom rodu za pivo. Mozda sada promjene i naziv u Osjecka piva