Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



UKRO: Sramota je da likovni predaju nastavnici kemije!

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
mladunce
Offline
Avatar

Ukupno postova: 339
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 14.03.2009. 18:51 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

kopile je napisao/la: ›
mladunce je napisao/la: ›
ja sam sto posto sigurna da svatko, sa talentom ili bez njega, vjezbom moze nauciti sve. sto posto sam se za vrijeme studiranja na akademiji uvjerila da je 10% talent, a 90% upornost!
i isto tako sam sigurna da kad bi sustav ucenja likovnog i glazbenog u skolama funkcionirao onako kako bi trebao, ne bi se ocjenjivao talent nego TRUD i UPORNOST!
isto je i sa povijesti, matematikom itd. znas onoliko koliko si se potrudio da znas!
Pišeš nebulozne gluposti.Bez talenta je veliki dio stvari NEMOGUČE naučiti(to se posebno odnosi na likovne i glazbene umjetnosti).Šta ti vrijedi 90% truda ako nema ovih 10%.Trud je samo dio jednadžbe,sam za sebe je beznačajan.


totalno si u krivu, jer po tvome, ako je sve u talentu, talentiranim osobama ne trebaju likovne, glazbene i dramske akademije. na njima se VJEZBA i apsolutno se nista ne postize, niti ce se osoba pomaknuti sa one razine na kojoj je upisala tu akademiju ako u te cetiri godine uporno ne vjezba.
stoga, tvoja tvrdnja da je trud beznacajan apsolutno ne stoji.
isto tako, uspjela sam se uvjeriti u te cetiri godine sto sam studirala na akademiji, da su ljudi koji su upisali akademiju sa vrlo malo talenta,( preko neke veze vjerojatno) na kraju uz puno truda uspjeli postici mnogo vise nego oni koji su bili prvi na listi prijemnog pa su se uljuljkali u tu tvoju tezu da je sve u talentu. nazalost, oni misle da su talentirani, i jesu, al djaba im talent kad su ljeni ko stoke.

iliti jednostavnije receno : ako ne kuhas svaki dan, djaba ti sto imas smisla, kad ces vec za 5 dana zaboraviti koje sastojke i kako treba kombinirati Smile nece biti dobro!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
kopile
Offline
Avatar

Ukupno postova: 655
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 1
Post Postano: 14.03.2009. 19:35 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Janis je napisao/la: ›
a cisto sumnjam da ce bilo koji iole normalan nastavnik djetetu koje se trudi, poslusno je, ne ometa druge u radu... dati losu ocjenu koja bi mu rusila prosjek.
Naravno da hoće,i to sa sadističkim užitkom.Doživio sam to na vlastitoj koži pa znam o čemu pričam.I to nije rjetkost,s obzirom da su prosvjetni radnici(većina) uglavnom duboko frustrirani ljudi koji svoje frustracije iskaljuju na učenicima.

_________________
Kill'em all let god sort'em out
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
diva
Offline
Avatar

Ukupno postova: 623
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 14.03.2009. 19:36 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Likovni kao predmet ne postoji u školama samo za talentiranu djecu , već se stjeće opća kultura iz tog područja koja je u svakodnevnom životu neophodna posebno u daljnjem oblikovanju djece tijekom školovanja.
Nastavnik likovnog nije više na nivou osnovnih boja, tempeta, ili olovke..već se provode razna tehnike slikanja, likovne radionice, kao likovne i kiparske kolonije.
Međutim ovo nije postavljena tema već se diplomanti bune kako nestručni predaju likovni u školama.
Prvo bi se ti isti studenti trebali upitati na čelu sa ovom udrugom Tko to sve njima predaje. Evo primjer umjetničke fotografije. Predaje je vanjski suradnik koji je završio Emšu..ne kažem da ne zna svoj posao ali bih se upital Gdje to još ima..a to je samo jedan u nizu na ovoj akademiji na čijem je čelu i dekanica koja nema veze sa likovnom kulturom jer je sa katedre hrvatskog jezika .
Valjda je to i pravo polazno uporište za stvaranje ovakve akademije gdje možeš na prste jedne ruke nabrojati diplomirane likovnjake koji dolaze iz ZG.
A kako je nestašica kadra na likovnoj akademiji sada se pojavljuju asistenti --pazi sa četvrte godine koji imaju još nekoliko nepoloženih ispita..a podloga njihova znanja večinom je na nivo šegrta.
Mislim kako je velika razlika između predavača iz Emše i dipl. kemičara ili prof. hrvatskog jezika koji su barem prošli pedagoške predmete...pa za bar jedno cca 5- et godina grijanja stolice, pisanja diplome i preusmjeravanja na drugi predmet.

Isto tako me zanima jesu li ti isti diplomanti spremni ići predavati likovni u Šodolove 3-i sata, Županju 4-i sata, Jagodnjake 5-et sati itd...jer se satnica za likovni mora skupiti u najmanje dvije--čitaj tri škole...ili očekuju punu satnicu u Osijeku.
Isto tako postoji zakon ako jedan nastavnik predaje 5 godina jedan predmet izvan struke u istoj školi bez prekida on postaje Stručan..
Ja ne znam zašto se vi bunite?
Krenite od čišćenja neelokventnih i nestručnih predavača na akademiji, nešto tu ne drži vodu Wink

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
mladunce
Offline
Avatar

Ukupno postova: 339
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 14.03.2009. 20:21 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

ja sam studirala na zagrebackoj akademiji na kojoj su profesori svi redom akademski kipari,slikari, graficari i mogu stopostotno reci ta njihova titula takodjer nije garancija da ce ti prenjeti neko ogromno znanje. jos uvijek se drzim onog da je u ovoj struci najbitniji vlastiti trud i volja, vrijeme koje ti ulozis sam u sebe....a ovo pisem jer se ocito sve vrti oko nestrucnosti profesora na osjeckoj akademiji sto s jedne strane i je tocno, ali opet s druge strane znam da ima onih koji su na ovoj akademiji postigli puno vise nego neki na zagrebackoj. stoga, opet, ponavljam, sve sto radis, radis za sebe....profesor je tu da ti malo pomogne, ali u vecini slucajeva je tu da te naljuti pa da iz tog izvuces i naucis najbolje!
i da, ti diplomanti predaju 3 sata u jednoj skoli, 4 u drugoj itd, ali ima i onih koji imaju punu satnicu u jednoj skoli u osijeku!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Anastazija
Offline
Ukupno postova: 689
Lokacija: Osijek
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 14.03.2009. 21:26 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

kopile je napisao/la: ›
Janis je napisao/la: ›
a cisto sumnjam da ce bilo koji iole normalan nastavnik djetetu koje se trudi, poslusno je, ne ometa druge u radu... dati losu ocjenu koja bi mu rusila prosjek.
Naravno da hoće,i to sa sadističkim užitkom.Doživio sam to na vlastitoj koži pa znam o čemu pričam.I to nije rjetkost,s obzirom da su prosvjetni radnici(većina) uglavnom duboko frustrirani ljudi koji svoje frustracije iskaljuju na učenicima.

Drago kopile, koju ocjenu zaslužuje dijete koje se ne trudi, koje ne pokušava, koje izbjegava nastavu, koje ne donosi pribor za rad, koje ometa nastavu... Više od 3? Ne bih rekla.
Nego, vratimo se na temu. Naravno na likovni predaje tko stigne. Zašto? Vjerojatno jer u trenutku kad su objavili natječaj nije nitko s diplomom likovnog poslao molbu, a su nekoga morali primiti. Ispada da je samo s likovnim tako jer se oni sad bune. Ima dosta predmeta koji ne predaju nastavnici koji su za to školovani.

_________________
Anastazija
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Frost
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6403
Lokacija: EU
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 1
Post Postano: 14.03.2009. 22:21 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

kopile je napisao/la: › Pišeš nebulozne gluposti.Bez talenta je veliki dio stvari NEMOGUČE naučiti(to se posebno odnosi na likovne i glazbene umjetnosti).

Izgleda da se odnosi i na pravopis osijek031.com smile

_________________
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
don RA
Offline
Ukupno postova: 1
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 14.03.2009. 23:46 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

diva, vidim da odlično poznaješ situaciju u osnovnom školstvu, a isto tako i na osječkoj akademiji. Studenti se nebune protiv profesora koji predaju likovnu kulturu, a nisu stručni već se bore za svoje mjesto i za sam predmet koji bi trebali predavati. Prva i osnovna stvar koja nas smeta što ne samo da smo u Osijeku na margini već u cijeloj Hrvatskoj mi likovnjaci u školama smo totalno obezvrijeđeni i svi nas shvaćaju kao klaune koji u školama zabavljamo djecu i igramo se s njima. Drugo nitko ne može tvrditi da jedna profesorica hrvatskog, kemije ili fizike bez obzira koliko pedagoških predmeta položila može biti jednako stručna kao student umjetničke akademije koji će imati zvanje profesora likovne kulture. Ako su ti studenti četiri godine svakodnevno na akademiji crtali, slikali, modelirali i radili grafike. Kako onda ta neka profesorica koja u životu nije uzela kist, dodirnila glinu ili vidila grafičku prešu može sa djecom držati sat na kojem npr. rade grafiku i otiskuju te radove??? Kako će im pokazati kako mješati boje ako nije uzela kist u ruke???? To je samo što se tiče praktičnog djela nastave. A što se tiče samog načina držanja sata, metoda kako treba raditi sa djecom i što je to bitno na satu likovne kulture to neću niti spominjati jer po svemu što sam pročitala vidim da o tome nemožemo raspravljati. A vezano za akademiju i profesore smatram da je ovdje vrlo krivo viđenje svega toga. Ovi studenti neće biti niti fotografi niti slikari, ni kipari oni su profesori likovne kulture i dobili su osnove iz tih praktičnih predmeta, a iz metodike i predmeta vezanih uz sam način rada sa djecom su dobili odlično predznanje od odličnog stručnjaka koji je veliko ime i u svijetu, a ne samo kod nas. I bez obzira što neke stvari na akademiji i nefunjcioniraju kako treba, možda je to studentima dalo veći poticaj da se bore i više rade nego na drugim akademijama gdje imaju sve. Ovi studenti su prije završetka studija odslušali barem 30 sati nastave kod mentora i održali ogledno predavanje dok u Rijeci na istoj studijskoj grupi možda dva do tri sata. I bez obzira na sve ipak znamo ma koje god profesorsko zanimanje odabrali osim onog što nam institucija pruža, moramo biti sposobni za to, voljeti to i znati pronaći način kako to djeci približiti. Od 20 diplomanata koji završe neki nastavnički smjer samo će jedan obavljati svoj posao kako treba, a ostali će se prepustiti i ići lakšim putem.... Pa tako treba znati da ovi mladi nastavnici se nebore protiv nastavnika koji nisu stručni već se bore za likovnu kulturu i za njeno bolje mjesto u osnovnim školama. Naravno da može biti onih koji dobro obavljaju taj posao bez obzira na zvanje, ali čemu onda stdudiji i školovanje nastavnika!? I geografija je sad deficitarno zanimanje, pa će baš biti interesantno vidjeti hoće li netko na to radno mjesto primiti jednog likovnjaka. Ali nitko se neće buniti ako likovni predaje geograf, kemičar ili fizičar. Studenti se bore za sebe i svoju struku ali i za ovaj grad iz kojeg svi pobjegnu ako ostvare i najmanji uspjeh, pa ako oni nemogu pokušati to promjeniti onda je teško pričati o kulturi ovoga grada i njegovih građana.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Janis
Offline
Avatar

Ukupno postova: 417
Lokacija: M42
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 15.03.2009. 14:09 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

kopile je napisao/la (Pogledaj post): ›
Naravno da hoće,i to sa sadističkim užitkom.Doživio sam to na vlastitoj koži pa znam o čemu pričam.I to nije rjetkost,s obzirom da su prosvjetni radnici(većina) uglavnom duboko frustrirani ljudi koji svoje frustracije iskaljuju na učenicima.


Eh, sto reci na ovu gomilu gluposti. Rijetki su slucajevi u kojima se nastavnik "izivljava" ne nekom djetetu koje ni na koji nacin to nije zasluzilo... kao sto ti je Anastazija rekla, dijetetu se ne daje losa ocjena ako se trudi. Ako je bezobrazno, ne trudi se i ometa ostale u razredu i opet ocjena nije sredstvo kaznjavanja.
Ovo o nastavnickim frustracijama necu ni komentirati, jer ocito dolazi od nekog tko je SVOJE frustracije i kompleske "lijecio" na nastavi....

_________________
Of all the things I´ve lost, I miss my mind the most...
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Svebor
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1672
Spol: Muško Muško
Post Postano: 15.03.2009. 16:00 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Janis je napisao/la (Pogledaj post): ›
kopile je napisao/la (Pogledaj post): ›
Naravno da hoće,i to sa sadističkim užitkom.Doživio sam to na vlastitoj koži pa znam o čemu pričam.I to nije rjetkost,s obzirom da su prosvjetni radnici(većina) uglavnom duboko frustrirani ljudi koji svoje frustracije iskaljuju na učenicima.


Eh, sto reci na ovu gomilu gluposti. Rijetki su slucajevi u kojima se nastavnik "izivljava" ne nekom djetetu koje ni na koji nacin to nije zasluzilo... kao sto ti je Anastazija rekla, dijetetu se ne daje losa ocjena ako se trudi. Ako je bezobrazno, ne trudi se i ometa ostale u razredu i opet ocjena nije sredstvo kaznjavanja.
Ovo o nastavnickim frustracijama necu ni komentirati, jer ocito dolazi od nekog tko je SVOJE frustracije i kompleske "lijecio" na nastavi....


Na žalost, moram konstatirati kako kopile i nije posve u krivu. Jedino bih se trudio izbjeći generalizacije. I ponekad nije toliko riječ o sadizmu koliko o nekompetenciji nastavnika da se ponaša sukladno potrebi učenika.
Složio bih se sa Janis da ocjena nikako ne bi smjela biti sredstvo kažnjavanja učenika jer je to kontraproduktivno i može se znatno odraziti na dijete i njegovu budućnost...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
diva
Offline
Avatar

Ukupno postova: 623
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 16.03.2009. 8:29 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

don RA je napisao/la: ›
diva, vidim da odlično poznaješ situaciju u osnovnom školstvu, a isto tako i na osječkoj akademiji. Studenti se nebune protiv profesora koji predaju likovnu kulturu, a nisu stručni već se bore za svoje mjesto i za sam predmet koji bi trebali predavati. Prva i osnovna stvar koja nas smeta što ne samo da smo u Osijeku na margini već u cijeloj Hrvatskoj mi likovnjaci u školama smo totalno obezvrijeđeni i svi nas shvaćaju kao klaune koji u školama zabavljamo djecu i igramo se s njima. Drugo nitko ne može tvrditi da jedna profesorica hrvatskog, kemije ili fizike bez obzira koliko pedagoških predmeta položila može biti jednako stručna kao student umjetničke akademije koji će imati zvanje profesora likovne kulture. Ako su ti studenti četiri godine svakodnevno na akademiji crtali, slikali, modelirali i radili grafike. Kako onda ta neka profesorica koja u životu nije uzela kist, dodirnila glinu ili vidila grafičku prešu može sa djecom držati sat na kojem npr. rade grafiku i otiskuju te radove??? Kako će im pokazati kako mješati boje ako nije uzela kist u ruke???? To je samo što se tiče praktičnog djela nastave. A što se tiče samog načina držanja sata, metoda kako treba raditi sa djecom i što je to bitno na satu likovne kulture to neću niti spominjati jer po svemu što sam pročitala vidim da o tome nemožemo raspravljati. A vezano za akademiju i profesore smatram da je ovdje vrlo krivo viđenje svega toga. Ovi studenti neće biti niti fotografi niti slikari, ni kipari oni su profesori likovne kulture i dobili su osnove iz tih praktičnih predmeta, a iz metodike i predmeta vezanih uz sam način rada sa djecom su dobili odlično predznanje od odličnog stručnjaka koji je veliko ime i u svijetu, a ne samo kod nas. I bez obzira što neke stvari na akademiji i nefunjcioniraju kako treba, možda je to studentima dalo veći poticaj da se bore i više rade nego na drugim akademijama gdje imaju sve. Ovi studenti su prije završetka studija odslušali barem 30 sati nastave kod mentora i održali ogledno predavanje dok u Rijeci na istoj studijskoj grupi možda dva do tri sata. I bez obzira na sve ipak znamo ma koje god profesorsko zanimanje odabrali osim onog što nam institucija pruža, moramo biti sposobni za to, voljeti to i znati pronaći način kako to djeci približiti. Od 20 diplomanata koji završe neki nastavnički smjer samo će jedan obavljati svoj posao kako treba, a ostali će se prepustiti i ići lakšim putem.... Pa tako treba znati da ovi mladi nastavnici se nebore protiv nastavnika koji nisu stručni već se bore za likovnu kulturu i za njeno bolje mjesto u osnovnim školama. Naravno da može biti onih koji dobro obavljaju taj posao bez obzira na zvanje, ali čemu onda stdudiji i školovanje nastavnika!? I geografija je sad deficitarno zanimanje, pa će baš biti interesantno vidjeti hoće li netko na to radno mjesto primiti jednog likovnjaka. Ali nitko se neće buniti ako likovni predaje geograf, kemičar ili fizičar. Studenti se bore za sebe i svoju struku ali i za ovaj grad iz kojeg svi pobjegnu ako ostvare i najmanji uspjeh, pa ako oni nemogu pokušati to promjeniti onda je teško pričati o kulturi ovoga grada i njegovih građana.


ti si iz te Udruge za kreativni razvoj Osijeka....živi bili pa vidjeli vašu kreativnost kroz ovu smiješnu akademiju..lakrdijsku na prostoru ne samo RH daleko šire...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
bazooka_joe
Offline
Avatar

Ukupno postova: 3237
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 17.03.2009. 7:55 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Da se umiješam u raspravu, jerbo sam sličnu vodio jednom prilikom sa preko nekoliko ljudi. Neki su izražavali mišljenje kako likovni ne bi trebao biti obavezan predmet u osnovnim školama dok sam ja branio isti određenim argumentima.
Dakle, moje je mišljenje kako likovni u osnovnim školama ne bi djecu trebao poučavati umjetnosti (to je zadaća srednjoškolskog obrazovanja), već tehnici. To što kopile kaže da 90% djece ne zna crtati govori o tome koliko se nekvalitetno taj likovni već godinama kod nas i provodi.
Sa djecom se ne radi aktivno već im se jednostavno kaže - donesite idući puta HB olovke, crtat ćemo olovkama. I to je to. Onda nešto našvrljaš, sretan si ako dobiješ temu po kojoj ćeš to raditi, predaš i nadaš se najboljemu. Totalno krivo.
Likovni za osnovce trebao bi poučavati tehnici, raznim stilovima, doslovce 'učiti crtati'. Trebao bi poučiti djecu baratanju sa perspektivom (u slikanju), skiciranju, te raznim dostupnim materijalima. Prenijeti im činjenicu kako crtanje/modeliranje nije nešto samo tako, svakome od boga dano, već postoje neka ustaljena pravila po kojima se radi/izučava. Onaj tko primjeni pravila uspješno - znat će i crtati i modelirati.
Posebno je zanemaren dio sa modeliranjem i mogućim materijalima u tom dijelu; kod nas su nastavnici toliko oduševljeni fakin glinamolom da mi je već na uši izlazio. A što je sa alternativama?
Sad kad sam rekao ponešto o tome što mislim o trenutnom pristupu, reći ću i zašto mislim da je likovni važan:
za sve!
Zamislite stolara koji ne zna skicirati (prenijeti na papir) svoju zamisao stolice; strojara koji se muči sa vizualizacijom riječima mu objašnjenog mehanizma; liječnika koji ne zna nacrtati/skicirati određeni sustav organa... Nije teško, zar ne, jer se s time gotovo svakodnevno susrećemo. Nekome normalna pojava, meni prilično neprirodno, jer su ljudi od struke odavno rabili tehnike skiciranja za vizualizaciju svojih zamisli. To je jednostavno medij kojim je najlakše prenijeti nekome ono što smo zamislili. Argumenti poput 'to danas sve napraviš na računalu' padaju u vodu, jer se za baratanje programima za crtanje/3D modeliranje moraju znati upravo neke osnove, a te bi osnove trebali svi znati iz škole.
Možete misliti moje iznenađenje kada sam, nakon enrollmenta nekoliko instanci Google Sketchup-a (vrlo jednostavan program za 3D modeliranje) morao neke ozbiljne ljude - planere layouta dućana, poučavati osnovama perspektive i prostora (jer sam ja bio informatičar koji je program odabrao za njih i instalirao). Nakon tjedna gubljenja živaca, užicao sam firmu da ljudima plati (pre)skupi tečaj nečega što bi se trebalo učiti u školama.
Imam još materijala, ali sam trenutno u stisci s vremenom, nastavljam sa raspravom kasnije...

_________________
"We've arranged a global civilization in which most crucial elements profoundly depend on science and technology. We have also arranged things so that almost no one understands science and technology. This is a prescription for disaster. We might get away with it for a while, but sooner or later this combustible mixture of ignorance and power is going to blow up in our faces." - Carl Sagan
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
peach
Offline
Ukupno postova: 15
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 02.02.2011. 16:45 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

diva je napisao/la: ›
don RA je napisao/la: ›
diva, vidim da odlično poznaješ situaciju u osnovnom školstvu, a isto tako i na osječkoj akademiji. Studenti se nebune protiv profesora koji predaju likovnu kulturu, a nisu stručni već se bore za svoje mjesto i za sam predmet koji bi trebali predavati. Prva i osnovna stvar koja nas smeta što ne samo da smo u Osijeku na margini već u cijeloj Hrvatskoj mi likovnjaci u školama smo totalno obezvrijeđeni i svi nas shvaćaju kao klaune koji u školama zabavljamo djecu i igramo se s njima. Drugo nitko ne može tvrditi da jedna profesorica hrvatskog, kemije ili fizike bez obzira koliko pedagoških predmeta položila može biti jednako stručna kao student umjetničke akademije koji će imati zvanje profesora likovne kulture. Ako su ti studenti četiri godine svakodnevno na akademiji crtali, slikali, modelirali i radili grafike. Kako onda ta neka profesorica koja u životu nije uzela kist, dodirnila glinu ili vidila grafičku prešu može sa djecom držati sat na kojem npr. rade grafiku i otiskuju te radove??? Kako će im pokazati kako mješati boje ako nije uzela kist u ruke???? To je samo što se tiče praktičnog djela nastave. A što se tiče samog načina držanja sata, metoda kako treba raditi sa djecom i što je to bitno na satu likovne kulture to neću niti spominjati jer po svemu što sam pročitala vidim da o tome nemožemo raspravljati. A vezano za akademiju i profesore smatram da je ovdje vrlo krivo viđenje svega toga. Ovi studenti neće biti niti fotografi niti slikari, ni kipari oni su profesori likovne kulture i dobili su osnove iz tih praktičnih predmeta, a iz metodike i predmeta vezanih uz sam način rada sa djecom su dobili odlično predznanje od odličnog stručnjaka koji je veliko ime i u svijetu, a ne samo kod nas. I bez obzira što neke stvari na akademiji i nefunjcioniraju kako treba, možda je to studentima dalo veći poticaj da se bore i više rade nego na drugim akademijama gdje imaju sve. Ovi studenti su prije završetka studija odslušali barem 30 sati nastave kod mentora i održali ogledno predavanje dok u Rijeci na istoj studijskoj grupi možda dva do tri sata. I bez obzira na sve ipak znamo ma koje god profesorsko zanimanje odabrali osim onog što nam institucija pruža, moramo biti sposobni za to, voljeti to i znati pronaći način kako to djeci približiti. Od 20 diplomanata koji završe neki nastavnički smjer samo će jedan obavljati svoj posao kako treba, a ostali će se prepustiti i ići lakšim putem.... Pa tako treba znati da ovi mladi nastavnici se nebore protiv nastavnika koji nisu stručni već se bore za likovnu kulturu i za njeno bolje mjesto u osnovnim školama. Naravno da može biti onih koji dobro obavljaju taj posao bez obzira na zvanje, ali čemu onda stdudiji i školovanje nastavnika!? I geografija je sad deficitarno zanimanje, pa će baš biti interesantno vidjeti hoće li netko na to radno mjesto primiti jednog likovnjaka. Ali nitko se neće buniti ako likovni predaje geograf, kemičar ili fizičar. Studenti se bore za sebe i svoju struku ali i za ovaj grad iz kojeg svi pobjegnu ako ostvare i najmanji uspjeh, pa ako oni nemogu pokušati to promjeniti onda je teško pričati o kulturi ovoga grada i njegovih građana.


ti si iz te Udruge za kreativni razvoj Osijeka....živi bili pa vidjeli vašu kreativnost kroz ovu smiješnu akademiju..lakrdijsku na prostoru ne samo RH daleko šire...


Ovi forumi bi se trebali ukinuti! Previše si ljudi dopušta pametovati i govoriti o nečemu u što nisu dovoljno upućeni! Kako si netko (Diva) dopušta ovakve riječi. Kroz njezine tvrdnje - koje stoje na "klimavim nogama" te se iz njih daje isčitati da nije u potpunosti sigurna u ono što piše i tvrdi, još se usuđuje i blatiti cijeli jedan odjel koji školuje buduće visoko obrazovane građane ovoga grada. Moliti ću lijepo, to što ti poznaješ dvoje ili troje ljudi sa završenom "EMŠOM" a uopće ne znaš što to oni rade na akademiji, ne daje ti za pravo da , NE PROPITUJEŠ - VEĆ OSUĐUJEŠ I KRITIZIRAŠ razinu znanja koju ta ustanova nudi. Osjećam se odgovornom izreći kako ti isti asistenti sa završenom "EMŠOM" odrađuju predmete upravo one za koje su najstručniji! Misliš li da je za fotografiju potreban samo talent? Da bi bio dobar umjetnik na području multimedijalne grane likovne umjetnosti moraš poznavati tehnički dio svog aparata - A TO JE ONO ŠTO TI NE MOGU AKADEMSKI UMJETNICI POKAZATI - tj. mogu ali oni, upravo to - nisu stručni u tom pogledu! Nadalje, uočila sam kako se spominju i profesori iz Zagreba, isto tako, ako nešto vrijedno ova akademija ima onda je teoretičarski kadar koji dolazi upravo iz Zagreba, a o nekakvim akademskim umjetnicima koji dolaze iz Zagreba nema govora( praktični dio odrađuju profesori i asistenti isključivo sa područja Slavonije, možda postoje 2-3 profesora izvan granica naše županije, ali i tih sada više nema), te studentima koji rade kao asistenti, a dok još nisu niti završili faks? Ma molim vas!! Provjerite dobro neke informacije prije nego širite takve nebuloze po internetu. Mogu se samo nasmijati na ove tvrdnje koje su, kao što sam na početku rekla na "klimavim nogama". U svojim počecima Akademija je bila jedna jako neorganizirana i "jadna" ustanova, ali danas taj fakultet nema ništa više problema i pitanja od ostalih Osječkih fakulteta. Još jednom molim lijepo, svi znam da kada nemamo više materijala za raspravu, počinjemo s ružnim riječima. Diva je očito ostala bez argumenata.
Pozdrav svim ne isfrustriranim nastavnicima kulturnih predmeta!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
peach
Offline
Ukupno postova: 15
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 02.02.2011. 16:48 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

i još nešto, zaboravljamo da je akademija spoj tri umjetnička smjera - GLAZBENI, LIKOVNI i GLUMA...zašto bi dekanica morala pripadati području likovne umjetnosti, to mi samo nije jasno...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Sleepwalker
Offline
Avatar

Ukupno postova: 350
Lokacija: A place between sleep and awake.
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 03.02.2011. 2:06 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

''Sramota je da likovni predaju nastavnici kemije!''
Jeste.
Sramota je i kad vjeroučitelji predaju psihologiju.
Sramota je i kad profesori biologije i kemije predaju engleski.
Sramota je i kad odgojitelj predaje engleski.
Sve navedeno-viđeno.

_________________
Colorless green ideas sleep furiously.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: