#1: Grad okupio novi tim stručnjaka za još jedan pokušaj brendiranja Autor: Redakcija 031,
Postano: 14.06.2010. 14:12
Punih godinu dana nakon što je, promjenom gradske vlasti, u ropotarnicu povijesti otišao, pokazalo se, neslavan projekt pokušaja brendiranja Osijeka, Grad je okupio tzv. OS brend tim, koji bi konačno trebao izgraditi prepoznatljivost Osijeka u međunarodnim okvirima.
Podsjetimo, projekt "izgradnje prepoznajnice Osijeka", kako ga je nazivao njegov idejni tvorac, tada vladajući HSP, više od dvije godine neuspješno je pokušavao proglasiti neki osječki brend. Provedeni su i natječaj za izradu verbalne i vizualne konstante Osijeka (također neuspješno), "ulupano" je približno 200 tisuća kuna, a voditelj projekta Goran Trdin i njegovi suradnici su na svaki upit o konkretnim rezultatima odgovorali općenito "kako je to projekt koji traje i nikada neće završiti". Na koncu je sve propalo. Željko Lončar, stručni suradnik za protokol i promidžbu, koji vodi OS brend tim, u ovom trenutku nije želio mnogo otkriti, ali tvrdi kako se ovaj opsežan projekt od prethodnog razlikuje po pristupu i koncepciji.
- "Tim je okupljen prije nepuna dva mjeseca, a u njemu se trenutačno nalazi desetak stručnih osoba iz različitih područja koji su počeli temeljito raditi na tome da Osijek utvrdi način najučinkovitije promocije postojećih brendova. Cilj je stvoriti pozitivniju i ljepšu sliku našeg grada u javnosti, te je promovirati putem različitih sadržaja i događaja", ističe Lončar, inače inicijator ideje.
Od gradskih odjela uključile su se društvene djelatnosti, gospodarstvo i financije, a od samoga početka u projektu je i Mario Romulić, poznati osječki fotograf i snimatelj. OS brend za nekoliko će dana objaviti brošuru u kojoj će iznijeti konkretnije ideje, a prve bi trebale zaživjeti ujesen.
- "Nakon sastanka s gradonačelnikom Krešimirom Bubalom, utvrdit ćemo sljedeće korake. Sredstva za tu namjenu nisu određena u proračunu, nego će se, prema potrebi, koristiti s različitih pozicija", najavljuje Lončar.
Gradonačelnik Bubalo potvrdio nam je kako je načelno podržao ovu inicijativu, za koju smatra da je temeljita, sveobuhvatna i – ozbiljna.
- "Okupili su se kvalitetni ljudi koji jamče uspješnost projekta, iza kojega će Grad svakako stati, a brzina njegove realizacije ovisit će o novcu. Osijek ima niz brendova, samo ih treba 'izvući' i promovirati. Prva bi na redu trebala biti promocija bogate glazbene povijesti Osijeka", najavljuje Bubalo.
Autor: Tomislav Levak/Glas-Slavonije.hr
Foto: Cacan/foto-arhiv 031
Pročitajte i...
[05.06.2009.] Grad ostao bez logotipa i novca za novi natječaj!
[12.05.2009.] Istekao rok za predaju radova na natječaju za izradu logotipa, znaka i slogana Osijeka
[27.03.2009.] Natječaj za izradu logotipa, znaka i slogana Osijeka
[12.02.2009.] Gdje je zapelo brendiranje Osijeka?
[23.10.2008.] Projekt brendiranja ušao u fazu oblikovanja vrijednosti brenda Osijeka
[14.07.2008.] Rezultati istraživanja identiteta grada Osijeka
[06.05.2008.] Otvorena web stranica Brend grada Osijeka
[13.02.2008.] Počelo istraživanje za brendiranje Osijeka
[16.02.2008.] Goran Trdin o projektu brendiranja Osijeka
[08.01.2007.] Zagrepčani 'brendiraju' Osijek za 200.000 kuna?
|