Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Započela druga faza modernizacije prometne infrastrukture na području Osijeka

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65694
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 08.05.2018. 14:34 
Naslov:  Započela druga faza modernizacije prometne infrastrukture na području Osijeka
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Današnjom konferencijom osječki GPP simbolično je označio početak druge faze provedbe projekta obnove i modernizacije javnog prijevoza u Gradu Osijeku vrijednog više od 100 milijuna eura.

Na konferenciji pod nazivom „Modernizacija tramvajske infrastrukture na području grada Osijeka“ direktor GPP-a Mario Šapina predstavio je aktivnosti koje će u ovoj fazi projekta biti odrađene. Tu su prije svega obnova tramvajske infrastrukture, nabava novih niskopodnih tramvaja i gradnja nove Remize.

Obnovit će se 9,5 km dotrajalih tramvajskih pruga i isto toliko km kontaktne mreže na četiri prioritetne dionice: od Trpimirove ulice do bivšeg IPK, od Trga Ante Starčevića do Kanižlićeve ulice, od Lidla do ulaza u Višnjevac te kompletan „Kolodvoracod glavnog trga do željezničkog kolodvora. Obnovit će se i dvije postojeće ispravljačke stanice, u Gornjem i Donjem gradu, a izgradit će se i jedna nova u Mlinskoj ulici.



Nova zgrada Remize gradit će se u Donjem gradu, iza MIO Standarda, a uz nju će se izgraditi i 1,5 km nove pruge kojom će se spojiti okretište na Zelenom polju s okretištem na Bikari. Nova Remiza moći će primiti 30-ak tramvaja i 50-ak autobusa, a stara zgrada Remize mogla bi se u budućnosti pretvoriti u Tehnološki muzej.

Ova faza započinje pripremom i izradom dokumentacije i raspisivanjem natječaja za javnu nabavu i izvođača radova. Planira se nabaviti 20-25 niskopodnih tramvaja, a očekuje se da će projekt biti prijavljen za EU sredstva na jesen. Ukupna vrijednost ove faze investicije je 267 milijuna kuna, od čega su 200 milijuna kuna bespovratna sredstva iz EU fondova.



U posljednjoj, trećoj fazi, pristupit će se temeljitoj rekonstrukciji svih tramvajskih stajališta u gradu koja će, između ostaloga, biti prilagođena invalidnim osobama. Svako će stajalište imati i moderan displej sa svim informacijama potrebnim putnicima, sva vozila imat će besplatni WiFi, nastavit će se s uvođenjem modernih IT tehnologija poput plaćanja karata mobitelom itd.

Kada je o autobusima riječ, danas je otvaranje natječaja za nabavku prvih 12 niskopodnih autobusa, a u idućoj fazi nabavit će se još novih autobusa, uključujući i nekoliko električnih koji bi u budućnosti mogli istisnuti ove klasične.



Šapina je zaključio prezentaciju riječima kako će nova prometna infrastruktura stubokom promijeniti vizuru današnjeg Osijeka te će grad na Dravi imati javni promet po uzoru na najrazvijenije gradove EU-a. GPP će na ovaj način imati koristi zbog racionalizacije poslovanja, grad će imati koristi zbog manjih emisija CO2, a najviše koristi imat će korisnici GPP-ovih usluga koji će se voziti brže, udobnije i sigurnije u novim tramvajima i autobusima.

Ipak, nemojte držati dah: druga faza projekta bit će gotova tek 2021. godine, a cijeli projekt negdje oko 2023. godine. Tko preživi, pričat će...







Tekst i foto: Osijek031.com

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
akoide
Offline
Ukupno postova: 840
Spol: Muško Muško
Post Postano: 08.05.2018. 19:52 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Anica Lang, nemate sreće, ne mogu se povući sredstva iz EU za Tenju, jako su duboko zakopana.
Ali evo prijedloga, vi sami provizorno postavite neke stare šine do Osijeka, a onda oni uđu u rekonstrukciju toga. Oni obožavaju rekonstrukcije, ne vole novogradnje.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: