Pozdrav vlasniče jednog od navedenih objekata koji ne želiš reći o kojem se objektu radi, a renomiran je. Prvo ti želim pojasniti moju kvalifikaciju i moje pravo da na ovaj forum postavljam ovakve postove. Znači neću tu svoju kvalifikaciju nigdje ugurati osim na ovaj post, iako je tvoj prijedlog bio podosta maštovitiji ali ne hvala.
Kao prvo i osnovno sam čovjek (a ne nekakav životinjski oblik za koji me ti vjerojatno smatraš) koji jede hranu i koji zna što voli a što ne i samim time ima pravo na svoje mišljenje.
Kao drugo, živim u demokratskoj državi sa slobodom govora i mogu svoje mišljenje izraziti gdje i kad god želim, braniti ga, mjenjati ga i raditi s njim što me volja.
Treće, onaj tren kad sam od tvog dostavljača preuzeo hranu i za nju platio imam pravo komentirati što o njoj mislim i zakon o zaštiti potrošača mi to dozvoljava.
A što se stručne kompetencije tiče nju ćeš, kao i moje ime, moći provjeriti kad otvorim svoj posao kroz dva tri mjeseca i na ovom forumu napišem o kome se radi. Tada ćete me svi moći upoznati i tada ću stajati iza svojih riječi. A do tada, ovaj topic je namjenjen isključivo prikupljanju informacija o sceni kojoj se želim priključiti, te zato "gubim vrijeme" pišući po forumu, pokušavajući od svojih budućih mušterija saznati što vole a što ne, što se drugim riječima može kvalificirati kao istraživanje tržišta. Nadam se da je tu sve jasno.
Ali svakako isprika što sam tvoj objekt prozvao i negativno ga ocijenio. Isprva mi nije bila namjera navoditi imena objekata, samo sam želio pričati o kvaliteti dostavljene hrane, međutim ljudi su počeli preporučavati razne stvari u određenim objektima i ja sam ih krenuo isprobavati i tako su imena krenula i zbog toga se svima prozvanim ispričavam. Ali se nikome ne ispričavam zbog mog negativnog mišljenja jel, eto, takav je dojam hrana ostavila na mene i gotovo.
Znaš da si upravo veliki broj potencijanih mušterija u ovom gradu nazvao idiotima. Gdje piše da itko mora nazvati vlasnika da bi mu objasnio čime je nezadovoljan. Nije dosta što sam nezadovoljan hranom koju sam dobio nego bi morao i gubiti vrijeme tražeći tvoj broj i nakraju kad bi te i nazvao i rekao šta mislim vjerojatno bi me nazvao nekompetentnim idiotom. A da bi jelo bilo savršeno vlasnik mora postaviti standard i redovito kontrolirati svoje djelatnike (ili nekog platiti za to) drže li taj standard ili ne. Ako misliš da je to neizvodivo drage volje ću ti u tvom restoranu u roku od 15 dana ( za novčanu naknadu, naravno) dokazati suprotno. Kada si zadnji put upao u kuhiju i isprobao sva jela koje pravite?
Naravno da ljudi, za svoju lovu, imaju pravo osuđivati objekt i posao s kojim su nezadovoljni, ili misliš da trebaju biti sretni što su uopće nešto i dobili i bolje da zavežu, kao i ja nekompetentni kreten.
Po čemu su naša ocjenjivanja nerealna, sumnjaš da znamo što nam se sviđa ili ne. Misliš li da smo zaostali u razvoju negdje u vrtiću još pa neznamo izraziti svoje mišljenje.? I što je još bolje, poruka da svi koji su nezadovoljni bolje da ni ne naručuju već lagano pokazuju kakav je zapravo tvoj odnos prema ovom poslu, vjerojatno ti se nakon 30 godina više neda. Nemojte me krivo svatiti, ja također mrzim izreku da je gost uvijek upravu i zaista mislim da nije baš uvjek gost u pravu, međutim tvoj ton zaista nije nimalo u redu za jednu takvu uslužnu djelatnost.
Već sam rekao da se ljudi neće zamarati sa traženjem vlasnika nego će otići nekom drugom. A baš cijelo vrijeme pišem o nedostacima, odnosno o onome što ja smatram da je nedostatak.
Daj ostavi se kontaktiranja vlasnika više i poradi na tome kako ćeš ti sam kontaktirati mušterije i sam doći do feedbacka. Otvori si ovako jedan ljepi topic kao ja i napiši koji si restoran te ispituj ljude što misle o tvojoj hrani. Pa kad ti 85 - 90% ljudi kažu da si zaista dobar i da su zadovoljni onda imaš pravo ostatak nazivati nekompetentnim idiotima.
Uglavnom, posvetio sam ti i previše vremena i riječi. Ima važnijih stvari o kojima moramo raspraviti. Tvoje mi mišljenje i nije posebno važno jer si konkurencija a ne mušterija i tvoje mišljenje je očito pristrano. A ono što ti mogu ponuditi je da pratiš ovaj forum te ponešto i saznaš o svojim mušterijama, kad se već sam nisi toga sjetio i napravio istraživanje tržištta.
Priznajem da sam izrekao neke teže tvrdnje i da će moja hrana morati biti zaista dobra da bi to opravdala, ali smatram da u prilog mojoj ozbiljnosti ide i to što sam ovaj topic pokrenio mjesecima prije otvaranja svog posla, a ne 6 mjeseci nakon kad posao neide. Ovom pristupam ozbiljno (moj partner i ja, koji se još nije oglasio na ovom forumu ali bude uskoro) i ništa i nitko me neće moći spriječiti da hrana izlazi van onakva kakvu ja želim i na kojom sam ponosan. A pogotovo ne neki kuhinjski radnik kojeg baš boli ku*** za posao koji obavlja.
I znajte da se baš veselim (iako me je pomalo i strah) trenutku kad naša hrana izađe van i počnemo dobivati prvi feedback, tad ću znati jesmo li zapravo dobri ili ne. I svi će moći, na ovom forumu ostaviti svoje mišljenje i s punim pravom me pohvaliti ili popljuvati.