Autor |
Poruka |
mglg
Ukupno postova: 68 Lokacija: Os Spol:  Muško
|
Idealno bi bilo kad bi netko mogao organizirati catering koji od svjezih namirnica spravlja ukusne i obilne obroke po niskim cijenama.
Mozda netko pronadje formulu uspjeha i uspio tako nesto izvestim, ali do tada smo ograniceni na cateringe/dostave hrane koji zadovoljavaju samo neke ili nijedan od uvjeta.
IMHO, mislim da sirina ponude nije toliko bitna. Ako razmisljas o catering poslu, onda moras sloziti nekakve prioritete, postaviti ih kao standard i s vremenom ih samo ojacavati, a ne slabiti (kao sto mnogi cine).
Lista prioriteta po nekom mom izboru (ili da se ja zelim baviti cateringom) bi bila:
brzina (zelim jesti toplo i svjeze) - bilo koje jelo (ma koliko kvalitetno) znatno umanjuje uzitak kad se konzumira hladno
|
da, to je dio koji se uredovno preskače.
Zamislite da radite u nekom u redu i morate nekih 20 dokumenata od parsto strana u određenoj satnici pročitat/ispisat i slično. Kako bi vi to radili? Mislim da će svi odgovoriti "letimično".
Ne stajem u obranu cateringa u osijeku i sl, ali ljudi koji tamo rade su u žurbi, kao i svaki posao koji radimo - žurimo.
Okej, radi se o uslužnoj djelatnosti gdje bi sve trebalo biti tip top, ali da se sve radi tip top, mislim da bi na svoje narudžbe čekali i duže od 45minuta koliki je prosjek dostave a i to je svima previše.
Pa ti brate pazi na listove lazanje, jesi dovoljno posolio umak i šta ja znam.
Pogotovo kada pričamo o restoranima tipa as, lipov hlad i slično, oni kuvaju za goste u restoranu, za ljude koji će doći po svoju hranu i još za ono što će dostavljač voziti. I gdje bi stigli kad bi sve radili po crti?! Koliko bi nas isti dan još dobilo svoj ručak ili večeru?!
@autoru teme, nesumnjam u tvoje sposobnosti kuvanja, ali vjerujem da kad i ako uđeš u ovaj posao skužit ćeš koliko u biti nemaš vremena svaki sloj lazanje slagat po crti, pažljivo rezat slaninu da nema hrskavice i slične pizdarije.
da pričamo o restoranu u kontekstu objekta koji servira hranu samo u svom objektu onda priča stoji. sve ima da bude tip top.
ali pričamo o pogledu restorana s dostavom i cateringom. predpostavljam da kuvar dođe šefu s spikom "E nisam stigao ove 3 pizze ispeč" bi dobio odgovor "Ok, onda ćemo naći nekoga ko može".
bisajds, šta god da pojedemo će otići na isto mjesto, izaći kroz istu rupu i završit u otpadnim vodama =)
Inače naručujem iz fratelija, corole, lipovog hlada i nemam nikakvih pritužbi.
Mislim da Osijek ima dovoljno cateringa. Ovo što tvrdite - da su loši - svaki idući otvoreni koliko god dobro starto, će vam se srozat na taj nivo. Ljudi brzo prestanu pazit. I taj novi će prije ili kasnije se žurit jer mu je gužva s narudžbama, počet štedit s namirnicama jer šef nema para da kupi dovoljno.
I ruku na srce, cijena će uvijek imat preveliku ulogu zadnje odluke.
pozz. |
|
|
|
|
 |
Sir William Ukupno postova: 360 Spol:  Muško
|
koji je najisplativiji format pizze? ako netko zna, da ne moram narucitat sve i vagat.. |
|
_________________ Sir William |
|
|
 |
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
na njima je da odluče čime se žele baviti, odnosno žele li raditi na više fronti ili samo na jednoj. ako su sami odabrali raditi sve odjednom, onda neka se nose s time ili neka od nečega odustanu! sigurno neću naručiti nešto što mi se ne sviđa samo zato što imam razumijevanje za njihovu prezaposlenost! briga me, nazvat ću onda neki catering koji će mi ponuditi bolju i kvalitetniju uslugu. |
|
|
|
|
 |
Stella1989
Ukupno postova: 2929 Spol:  Žensko
|
@cateringOS? Da ne otvaraš ti možda catering Oscar? I praviš feštu povodom otvorenja večeras u jednom kafu, neću reći kojem?  |
|
_________________ Ace Ventura: I'm ready to go in, Coach, just give me a chance. I know there's a lot riding on it, but it's all psychological. Just gotta stay in a positive frame of mind. |
|
|
 |
-nella-
Ukupno postova: 1739 Lokacija: zemlja čudesa Spol:  Žensko
|
[da se sve radi tip top, mislim da bi na svoje narudžbe čekali i duže od 45minuta koliki je prosjek dostave a i to je svima previše.
Pa ti brate pazi na listove lazanje, jesi dovoljno posolio umak i šta ja znam.
Pogotovo kada pričamo o restoranima tipa as, lipov hlad i slično,
|
Slučajno znam da su lasagne unaprijed spremljene i kad ih gost naruči, one se u biti podgrijavaju i ne čekaju se dugo. Tako se radi u svim restoranima. Također, ne može sve biti tip top, nema teorije. Ili nije sto posto svježe, u slučaju bolognese umaka i lasagna, ili nije tip top. |
|
|
|
|
 |
-nella-
Ukupno postova: 1739 Lokacija: zemlja čudesa Spol:  Žensko
|
Meni Saloon ima čisto solidnu klopu, pizza im je super......bar meni...
|
Potpisujem. Pizze su im odlične. |
|
|
|
|
 |
mglg
Ukupno postova: 68 Lokacija: Os Spol:  Muško
|
želja za parama je gadna stvar. a svaki taki biznis je osnovan s ciljem zarade  |
|
_________________ But y's the rum gone? |
|
|
 |
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
slažem se, naravno. ali to ne znači da im treba podilaziti ako to ne obavljaju kvalitetno. što se mene tiče, mogu propasti svi koji loše rade, a o tome odlučuje samo tržište, odnosno ono što ljudi prihvaćaju ili toleriraju. |
|
|
|
|
 |
mglg
Ukupno postova: 68 Lokacija: Os Spol:  Muško
|
pa nitko to ne kaže, ali oću li prije naručit sendvič po 18 il 16? onaj po 16 hvala. |
|
_________________ But y's the rum gone? |
|
|
 |
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
ako su podjednako dobri, i ja ću. no, ako je ovaj jeftiniji neukusan ili ima loše sastojke ili je dostava nepouzdana i kasni ili nešto n-to, onda ću ipak onaj skuplji. |
|
|
|
|
 |
cateringOS
Ukupno postova: 24 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
@cateringOS? Da ne otvaraš ti možda catering Oscar? I praviš feštu povodom otvorenja večeras u jednom kafu, neću reći kojem?
|
Lol, ne. Mada asocira, nisam ni skontao. Bio sam gledati taj prostor i tada saznao da ga netko otvara. Ja još nisam u toj fazi. Ja još radim matematiku. Moram biti siguran da ću moći po prihvatljivim cijenama ponuditi ono što ja želim i još to dostaviti nakon maksimum 45 minuta. Nije to uopće jednostavno a ne želim se obrukati, svašta napričati i onda to ne ispostaviti. Uz sve to uložiti 20 tisuća eura u cijeli projekt i zaleći. Ne da mi se to trenutno i ako nebudem siguran u to što činim neću to ni raditi. Tako da možda za jedno 2 mjeseca otvorim i ja.
Svaka čast DonQuijote sviđa mi se kako razmišljaš. |
|
|
|
|
 |
cateringOS
Ukupno postova: 24 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Evo da nastavimo temu.
Isprobali smo pizzeriju La Rosa, pizze ljepe (najljepše do sad) okus ok (osim na jednoj) međutim tjesto je bilo podosta loše.
Isproban je i restoran bendek, domaća jela specifično, sarma, grah i čobanac. Sarma je manje više ok, u grahu se previše osjetio bjeli luk iz zafriga (i morali smo s grahom uzeti kotlet koji je bio kriminalan), čobanac prekisel, čini mi se da stavljaju ocat u njega pa im pobjeglo malo te su to probali prekriti ljutinom (paklenom). To je jasan pokazatelj koliko ljudi mare za hranu koju prodaju. Mislim sjebati čobanac kiselinom i onda ga prekriti ljutinom da ode pa šta bude, što reći. |
|
|
|
|
 |
saba
Ukupno postova: 1320 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
ja nedavno naručio pizzu iz kuhače... oduševio se, bogata sastojcima, ukusna... svaka čast....
jedina zamjerka što nisu stavili jaje na pizzu a pisalo u opisu da ga ima.... ali su nadoknadili to sa ostalim sastojcima |
|
_________________
 |
|
|
 |
joojkretena
Ukupno postova: 19 Spol:  Nebitno
|
Čitam ove postove nekoliko dana i sad više nisam mogao izdržati a da nešto ne napišem.
Inače vlasnik sam jednog od 15-20 navedenih objekata u ovim postovima ali zbog reklame ili još više anti reklame ne želim napisati o kojem se objektu radi. CateringOS prvo mi uopće nije jasno koji si ti faktor da si uopće uzimaš za pravo komentirati pojedine ugostiteljske objekte svojim subjektivnim mišljenjima i laičkim znanjem o ugostiteljstvu. Niti si kvalificiran za to, niti si stručan a ono najvažnije je da se uopće nisi predstavio imenom i prezimenom, a toliki si stručnjak u spravljanju hrane. Da ti nešto vrijediš i da imaš neko znanje o hrani ne bi gubio vrijeme pisajući postove i pljuvao po tuđoj muci nego bi radio u nekom renomiranom ugostiteljskom objektu.
Svatko od nas može naučiti praviti nekoliko jela za koja će mu prijatelji i znanci reći da su dobro spravljena iako i oni sami nemaju pojma što se i kako mora napraviti sa hranom tako da si svoje kvalifikacije možeš ugurati u .....
U svojoj radnji imam školovane kuhare koji da su i najbolji na svijetu povremeno naprave grešku zbog ovog ili onog kao i u svakom drugom poslu i zbog toga što su jednom jače zapekli meso ili presolili juhu neće propasti svijet.
Idioti su oni koji su naručili neko jelo u restoranu ili na dostavi sa kojim nisu bili zadovoljni a da nisu tražili da kontaktiraju sa vlasnikom. Žaljenje konobaru ili dostavljaču nema nikakvog smisla jer naravno da su oni međusobno solidarni i neće jedan drugog izdati gazdi tako da 99% žalbi niti ne dođe do vlasnika objekta. Pišem to iz svog primjera je povremeno mi se dogodi da mi netko od prijatelja kaže da nešto nije bilo u redu i da su se požalili djelatnicima a naravno da to nije došlo do mene.
Zbog takvih stvari je totalno idiotski osuđivati sam objekat i vlasnika zbog nekih grešaka u poslovanju jer u velikoj većini slučajeva vlasnici ne mogu znati takve propuste. Da bi jelo na dostavi bilo savršeno mora se dogoditi toliko stvari da je to moguće samo u nekom slučajevima i glupo je uopće uspoređivati isto jelo u restoranu i jelo u dostavi. Vlasnik ugo. objekta nema vremena provrtiti svaki krumpir, luk, komad mesa i sve ostalo kako bi se uvjerio da je sve u redu, a naravno da ti djelatnici to također neće napraviti jer "nisu plaćeni za to".
Proteklih 20-ak godina promjenio sam više stotina kuhara, konobara, dostavljača, čistača i sl., a od svih njih mogu izabrati svega 3,4 dobra radnika koji bi nešto mogli napraviti u poslu. Večinu toga pripisujem obrazovanju u stručnim školama ali još više toga ide na račun samih ljudi koji zahvaljujući mentalitetu na ovim prostorima gledaju da što manje rade a naravno uz plaće od par hiljada eura i razmišljanje da ako oni nešto nemaju ne mora ni njihov poslodavac pa u dosta slučajeva neke stvari rade i namjerno. Više puta sam imao slučaj da su me na razno razne načine minirali djelatnici kojima sam ranije najavio da zbog svog neznanja rade još do kraja mjeseca što se kasnije manifestiralo na poslovanju objekta.
Takvih i sličnih stvari ima na desetke a ti i tebi sličnu u svom ocjenjivanju hrane ne uzimate to sve u obzir i onda ispada da vlasnik šteka na kvaliteti, količini, brizini i svemu ostalom. Krađe i malverzacije oko namirnica od strane uposlenih su svakodnevne i dovoljno je par sekundi da nisi prisutan u objektu i eto sranja, a ne nekoliko sati koliko je potrebno da obaviš svakodnevne potrebe oko nabave, financija, razgovora sa dobavljčima, trgovačkim putnicima....
Svi misle da ugostitelji mlate neznam kakve pare pa se u taj posao upuštaju polupismeni ljudi koji nemaju pojma o ugostiteljstvu, tom poslu i nedačama koje sa tim dolaze.
Ovo zadnje navedeno se može vidjeti iz večine ovih vaših postova i molim vas da se kanite svojih nerealnih ocjenjivanja, a oni nezadovoljni jednostavno neka si sami pripremaju hranu kod kuče i sve ste probleme riješili na vrlo jednostavan način. Pozdrav |
Zadnja promjena: joojkretena; 24.11.2010. 12:20; ukupno mijenjano 1 put. |
|
|
|
 |
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
@joojkretena, ni ti se nisi predstavio imenom i prezimenom, tako da s te strane to što si napisao nema niti veću niti manju težinu od onoga što je napisao CateringOS. a ti što si vlasnik ugostiteljskog objekta ne znači automatski da o hrani i pripremi hrane znaš više od nekoga tko je samo gurman.
drugo, istina je da se vlasnici ugostiteljskih objekata bore, između ostalog, i s traljavošću i nezainteresiranošću radnika, no to krajnjeg korisnika nije briga. na primjer, da se odmaknemo od ugostiteljstva, hoćeš li odvesti auto na servis u radionicu za koju si čuo da je gazda cool tip, ali da radnici znaju fušariti, stavljati stare dijelove i sl.? čisto sumnjam! odvest ćeš ga tamo gdje znaš da ćeš dobiti dobru uslugu za svoj novac. |
|
|
|
|
 |
 |
|