Gradsko poglavarstvo Grada Osijeka u ožujku ove godine raspisalo je
natječaj za izradu logotipa, znaka i slogana Osijeka, a rok za predaju radova istekao je
6. svibnja. Natječaj se provodi u sklopu projekta
brendiranja grada.
Do navedenog roka pristigle su ukupno
62 ponude. Iako smo se potrudili oglasiti natječaj putem medija te strukovnih udruga kako bismo dobili što više kvalitetnih rješenja, broj pristiglih radova je premašio sva naša očekivanja.
Budući da je natječaj
anoniman, svi pristigli radovi bili su označeni zaporkama. Ovlašteni predstavnici naručitelja i tehnička komisija otvorili su pristigle radove kako bi ustanovili sadrže li sve traženo te kako bi provjerili čitljivost medija. Natjecatelji koji nisu dostavili čitljive medije imaju rok do sutra,
12. svibnja, dostaviti čitljive medije. Zaporke nečitljivih medija objavljene su na internetskoj stranici
brend.osijek.hr.
Ocjenjivački sud trebao bi se sastati idući tjedan na dva dana, tijekom kojih će pristigle radove ocjenjivati temeljem natječajnih kriterija. S obzirom na veliki broj pristiglih ponuda ne možemo sa sigurnošću reći koliko dugo će trajati postupak ocjenjivanja.
Voditelj projekta
Goran Trdin, prof.
Specifikacija natječaja
Projektni zadatak
Ocjenjivački sud
Istraživanje stavova javnosti
Istraživanje stavova javnosti – skraćena inačica
Što se o brendiranju Osijeka pisalo na portalu Osijek031.com?
[27.03.2009.] Natječaj za izradu logotipa, znaka i slogana Osijeka
[12.02.2009.] Gdje je zapelo brendiranje Osijeka?
[23.10.2008.] Projekt brendiranja ušao u fazu oblikovanja vrijednosti brenda Osijeka
[14.07.2008.] Rezultati istraživanja identiteta grada Osijeka
[06.05.2008.] Otvorena web stranica Brend grada Osijeka
[13.02.2008.] Počelo istraživanje za brendiranje Osijeka
[16.02.2008.] Goran Trdin o projektu brendiranja Osijeka
[08.01.2007.] Zagrepčani 'brendiraju' Osijek za 200.000 kuna?
Foto: Zal Kopp/arhiva 031