[FOTO] Počeli radovi u Ulici sv. L.B. Mandića: srušen dio platana
Kako smo već pisali, sutra (četvrtak 16. 12.) započinju
radovi na izgradnji podvožnjaka u Ulici sv. L. B. Mandića (Čepinska cesta).
Tim povodom danas je održana konferencija za novinare na kojoj je pročelnica
Upravnog odjela za graditeljstvo Ljiljana Belajdžić dala sve potrebne informacije vezano uz novu prometnu regulaciju na tom dijelu jedne od
najfrekventnijih osječkih prometnica.
Od sutra u 16 sati na snagu stupa privremena obustava prometa na sljedećim cestama:
- u Ulici sv. L. B. Mandića na dionici od kolnog ulaza u trgovačko društvo Bijelić-Co do kolnog ulaza u Židovsko groblje,
- u Ulici sv. Ane od kolnog ulaza u Groblje sv. Ane do Ulice sv. L. B. Mandića,
- u Ulici S. S. Kranjčevića od kućnog broja 5 do Ulice sv. L. B. Mandića.
Gradska uprava se iz razloga sigurnosti sudionika u prometu odlučila za
cjelovito zatvaranje prometa na ovim dionicama, što znači da je promet zabranjen ne samo automobilima, već i pješacima i biciklistima.
Promet će se odvijati
okolnim obilaznim pravcima sukladno postavljenoj prometnoj signalizaciji. Vozači koji idu iz pravca sjevera morat će koristiti
kružni tok na Đakovštini, dok će oni koji dolaze iz pravca juga morati koristiti osječku obilaznicu, odnosno S-cestu.
Posjetitelji Aninog groblja
neće mu za vrijeme radova moći pristupiti iz smjera Čepinske, već isključivo iz Anine ulice.
Očekivano trajanje privremene regulacije prometa i preusmjeravanja prometa na obilazne pravce je
do ljeta 2023.
Iz odjela
Prometne policije Osječko-baranjske županije izvijestili su kako će djelatnici policije
pojačano kontrolirati najviše opterećene točke na obilaznim pravcima poput Vinkovačke ulice.
Podsjetimo, radovi uključuju izgradnju podvožnjaka,
denivelaciju ceste ispod željezničke pruge Osijek - Zagreb,
gradnju dvaju mostova - cestovnog i željezničkog, kao i intrazonske ceste ispod mostova te gradnju
pješačke i biciklističke staze, javne rasvjete i oborinske odvodnje.
Ukupna vrijednost projekta izgradnje podvožnjaka u Ulici svetog Leopolda Bogdana Mandića iznosi
90 milijuna kuna, od čega je 85% sufinancirano iz Europske unije, a preostalih 15% iz državnog proračuna, što znači da građani Osijeka za ovaj ogromni infrastrukturni zahvat neće morati izdvojiti niti lipe, istaknula je Belajdžić. Do sada je ugovoreno 60 milijuna kuna radova.
Predstavnik izvođača radova,
tvrtke Osijek-Koteks, obavijestio je građane kako konture novog podvožnjaka ne trebaju očekivati u bliskoj budućnosti jer će prva etapa projekta uključiti
rušenje platana uz cestu te mijenjanje i izmještanje telekomunikacijskih, plinskih, vodovodnih i drugih instalacija. Brzina radova također će ovisiti o vremenskim uvjetima i tome hoće li nam zima „pokazati zube“, no čak i u slučaju oštre i hladne zime očekuje se kako će radovi biti dovršeni u predviđenom roku.
Tekst i foto: Osijek031.com