Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Osječka profesorica engleskog sudjelovala u Erasmus+ projektu "Inclusive Learning Strategies"

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65429
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 28.11.2019. 13:45 
Naslov:  Osječka profesorica engleskog sudjelovala u Erasmus+ projektu "Inclusive Learning Strategies&qu
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Profesorica engleskoga jezika III. gimnazije Osijek, Đurđica Kolarić-Vukotić boravila je od 10-15. studenoga u Cagliariju, na talijanskom otoku Sardinija gdje je sudjelovala u Erasmus+ projektu na temu Inclusive Learning Strategies. Profesorica Kolarić-Vukotić otputovala je s još dvoje sudionika iz Hrvatske- Mihaelom Brkić, ravnateljicom Centra za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju iz Križevaca, te Igorom Brkićem, ravnateljem OŠ „Vladimir Nazor“ iz Križevaca a u organizaciji zagrebačke Udruge Modla, partnera sardinijske udruge Coda di Lupo, koja je i organizator edukacije.

U projektu je, uz Hrvatsku, sudjelovalo po troje sudionika iz Španjolske, Portugala, Poljske, Francuske, Grčke, Rumunjske, Latvije i Portugala. Bili su to stručnjaci raznih profila uključeni u rad s mladima i učenicima s teškoćama- nastavnici, edukatori, pedagozi, psiholozi, socijalni radnici. Svi su oni proveli intenzivna četiri radna dana tijekom kojih su razmjenjivali iskustva i stjecali nova znanja o neformalnim načinima učenja i uključivanju učenika s teškoćama u zajednicu. Cilj projekta bio je osnažiti mlade ljude za uključivanje u proces učenja kreirajući poticajnu okolinu za učenje i vodeći računa da svatko uči drugačije, ovisno o jednom ili više tipova inteligencije koji su najviše razvijeni.

Sudionici su imali prilike nazočiti i međunarodnoj konferenciji Facoltá di Studi Umanistici u organizaciji Sveučilišta u Cagliariju. Predstavljen im je primjer uključivanja studenata s disleksijom u redovne studijske programe. Fakultet ulaže puno napora kako bi tim studentima, čiji je broj stalno u porastu, omogućio ravnopravno studiranje na odabranom smjeru.

Svoje aktivnosti sudionici projekta su zaokružili osmišljavanjem sadržaja za polaznike osnovne škole, čime je projekt zaživio i u tamošnjoj lokalnoj zajednici. Kako se udruga organizator Coda di Lupo bavi promocijom socijalne inkluzije i učenja uz pomoć pasa, bila je to prigoda da svi sudionici na djelu vide primjer Animal Assisted Learning, odnosno koliko je terapijski pas koristan u slučajevima dječje hiperaktivnosti i nekih drugih teškoća.






Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: