Profesorica engleskoga jezika III. gimnazije Osijek, Đurđica Kolarić-Vukotić boravila je od 10-15. studenoga u
Cagliariju, na talijanskom otoku Sardinija gdje je sudjelovala u
Erasmus+ projektu na temu
Inclusive Learning Strategies. Profesorica Kolarić-Vukotić otputovala je s još dvoje sudionika iz Hrvatske-
Mihaelom Brkić, ravnateljicom Centra za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju iz Križevaca, te
Igorom Brkićem, ravnateljem OŠ „Vladimir Nazor“ iz Križevaca a u organizaciji zagrebačke Udruge Modla, partnera sardinijske udruge Coda di Lupo, koja je i organizator edukacije.
U projektu je, uz Hrvatsku, sudjelovalo po troje sudionika iz
Španjolske, Portugala, Poljske, Francuske, Grčke, Rumunjske, Latvije i Portugala. Bili su to stručnjaci raznih profila uključeni u rad s
mladima i učenicima s teškoćama- nastavnici, edukatori, pedagozi, psiholozi, socijalni radnici. Svi su oni proveli intenzivna četiri radna dana tijekom kojih su razmjenjivali iskustva i stjecali nova znanja o neformalnim načinima učenja i uključivanju učenika s teškoćama u zajednicu. Cilj projekta bio je osnažiti mlade ljude za uključivanje u proces učenja kreirajući poticajnu okolinu za učenje i vodeći računa da svatko uči drugačije, ovisno o jednom ili više tipova inteligencije koji su najviše razvijeni.
Sudionici su imali prilike nazočiti i
međunarodnoj konferenciji Facoltá di Studi Umanistici u organizaciji Sveučilišta u Cagliariju. Predstavljen im je primjer uključivanja studenata s disleksijom u redovne studijske programe. Fakultet ulaže puno napora kako bi tim studentima, čiji je broj stalno u porastu, omogućio ravnopravno studiranje na odabranom smjeru.
Svoje aktivnosti sudionici projekta su zaokružili osmišljavanjem sadržaja za polaznike osnovne škole, čime je projekt zaživio i u tamošnjoj lokalnoj zajednici. Kako se udruga organizator
Coda di Lupo bavi promocijom socijalne inkluzije i učenja uz pomoć pasa, bila je to prigoda da svi sudionici na djelu vide primjer Animal Assisted Learning, odnosno koliko je terapijski pas koristan u slučajevima dječje hiperaktivnosti i nekih drugih teškoća.