Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Prvi dan Kreativne riznice uz 13 zanimljivih radionica i 7 predavanja

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65431
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.04.2019. 12:16 
Naslov:  Prvi dan Kreativne riznice uz 13 zanimljivih radionica i 7 predavanja
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Tijekom prvoga dana Kreativne riznice 2019. (četvrtak, 11. travnja) održano je 13 zanimljivih radionica i 7 predavanja s različitim temama, a posjetitelji su mogli pogledati i prostornu instalaciju Kružni prostor te tri izložbe: Kreativno kruženje knjižnice Kreativnom riznicom – prošlost i sadašnjost, multimedijsku izložbu Sve boje kreativne industrije i izložbu plakata Vrijeme je za kreativnu industriju.

Jedna je od najposjećenijih bila radionica Kazalište u mreži gerila marketing komunikacije. Izlagačice doc. dr. sc. Iva Buljubašić (Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku), te djelatnice HNK-a u Osijeku Dina Begović, pomoćnica intendantice za poslove propagande i marketinga, i Ana Đapić, organizatorica gledališta i vizualne propagande, objasnile su kako je gerilski marketing (guerilla marketing) oblik strategije marketinga koja minimalnim ulaganjima i nekonvencionalnim metodama oglašavanja nastoji ostvariti maksimalan učinak. Na cijeloj je radionici više od 80 sudionika u skupinama sudjelovalo u kreiranju ideja za gerilski marketing, vezano za nove i nadolazeće predstave u Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku.



Održan je i okrugli stol Superbrands u kruženju kulture u kojem su sudjelovali prodekan za međunarodnu i međuakademijsku suradnju red. prof. dr. art. Robert Raponja, redovita profesorica na Ekonomskom fakultetu u Osijeku prof. dr. sc. Jasna Horvat, spisateljica i pjesnikinja Lea Brezar, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku prof. dr. sc. Boris Crnković i voditeljica Odsjeka za Hrvatski jezik i književnost Filozofskog fakulteta u Osijeku prof. dr. sc Milica Lukić uz moderatoricu Anu Zrnić, voditeljicu projekata Kreativne riznice. Sudionici su objasnili program „Ful kulturno“, koji je nastao pod okriljem stručnoga magazina Brend kultura, podržanoga od organizacije Superbrands. Kako je istaknuto, hepening „Vilijun“ prvi je nagrađeni niskobudžetni događaj koji je 2018. godine dobio nagradu Ful kulturno.



Najbrojniju tribinu pak vodio je arheolog dr. sc. Aleksandar Durman iz Zagreba s temom Astralni simbolizam vučedolske kulture. Istaknuo je povezanost između horizonta i predmeta pronađenih na području Vučedola, kako se vučedolska kultura pojavila u istočnoj Slavoniji i Srijemu te se proširila u današnjih 13 europskih zemalja. Naglasio je kako vučedolska kultura nadilazi sve krajeve u Europi i može se uspoređivati s početkom razvoja civilizacija u Egiptu i Mezopotamiji.



Od radionica organiziranih u poslijepodnevnim satima valja istaknuti onu pod nazivom In medias res – kruženje informacija posredništvom medija. Radionicu su održali Tomislav Levak i Snježana Barić-Šelmić, asistenti na Odsjeku za kulturu, medije i menadžment Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku. Predavači su najprije sudionicima objasnili razlike između tradicionalnih i novih medija s masovnim dosegom, a potom i sličnosti i razlike između medijskih, PR i marketinških kampanja. Nakon toga sudionici su imali prigodu, putem praktičnih primjera i zadataka, spoznati na koje se načine može kvalitetno i efikasno komunicirati s pojedinim medijima, što s informativne, tako i s marketinške pozicije, ali i na koje se načine pojedini mediji mogu kvalitetno i efikasno obratiti ciljanim medijskim publikama.



Prvi dan Riznice priveden je kraju revijom Okruži se modom modnih dizajnerica Desiinia, te performansom Plesnoga studija Shine, održanima u Auli glagholjice. Dan je završen multimedijskim performansom International Poetry Evening, međunarodnom interakcijom i druženjem na kojoj se kroz višejezično čitanje poezije slavi jezična i kulturna raznolikost.





Tekst i foto: Kreativna riznica

Najava: Kreativna riznica [2019.]: Kružna kreativnost

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: