
Dolazak
nove Vlade neće, po svemu sudeći, donijeti
mnogo dobroga Slavoniji i Baranji, barem što se tiče ulaganja u razvoj
prometne infrastrukture.
Naime, prioritet na državnoj razini imat će
veliki projekti za koje je osiguran novac poput Pelješkog mosta. Najveći prometni projekt u Slavoniji je most na Dravi na koridoru
5C kod Josipovca, na dionici buduće autoceste o
d Osijeka do Mohača, ali ni tu nema mnogo dobrih vijesti.
Iako iz Hrvatskih autocesta stižu najave kako će se ispoštovati posljednji rok završetka gradnje mosta, a to je do ljeta ove godine, pitanje je što nakon toga. Naime, prema Planu gradnje za ovu godinu
Hrvatske autoceste ne planiraju nastavak gradnje autoceste prema mađarskoj granici, odnosno od mosta Drava do Belog Manastira. Dodatni je
problem sporost u rješavanju imovinsko-pravnih zavrzlama kada je riječ o dionici od Belog Manastira do granice s Mađarskom gdje još
nije izrađena projektna dokumentacija niti su ishodovane lokacijska i građevinska dozvola.
Pored svega toga, financiranje cijelog projekta preko EU fondova je
vrlo komplicirano jer prijavu zajednički moraju podnijeti hrvatska i mađarska strana, što će dodatno usporiti cijelu priču. Sve u svemu, očekuje se kako radovi na dionici od mosta do Belog Manastira neće započeti prije ljeta iduće godine, a za dionicu Beli Manastir – granica s Mađarskom tek nakon izrade projektne dokumentacije i ishodovanja svih
potrebnih dozvola.
A mi ćemo kroz nekoliko mjeseci, po svemu sudeći, dobiti
novi most, dugačak 2,5 kilometara, koji će možda biti jedan od najljepših u Hrvatskoj kako se najavljuje ali koji – ne vodi nikamo. Zlobnici bi rekli da je to normalno, kad već imamo željeznice i ceste koje ne vode nikamo, što bismo imali bolje mostove...
Tekst: M.M./Osijek031.com
Pročitajte i..
[VIDEO] Novi most preko Drave iz ptičje perspektive
[FOTO] Most preko Drave trebao bi biti završen do 27. prosinca 2013. godine
Most preko Drave na koridoru Vc bi mogao biti jedan od najljepših u Hrvatskoj