
O
nedovoljnoj kvaliteti i kvantiteti
biciklističke infrastrukture u Osijeku već smo velik broj puta izvještavali. Iz te perspektive, smatramo radove na
postojećoj prometnoj infrastrukturi idealnim za unaprijeđenje biciklističke infrastrukture, osobito ako se radi o neznatnim ulaganjima.
Kako
BikeMyDay saznaje iz telefonskog razgovora s djelatnicima Upravnog odjela za urbanizam i graditeljstvo, komunalno-stambeno gospodarstvo, promet i zaštitu okoliša te mjesnu samoupravu pri Gradu Osijeku, a povodom radova na toplovodu koji se obavljaju u
Ulici kardinala Alojzija Stepinca u Osijeku, gdje su nogostup i dio parkirnih mjesta
“raskopani”, dio biciklističke staze koji se već nalazi u ovoj ulici neće se produživati do biciklističke staze u
Vukovarskoj.
Ovakve bi prilike bilo
idealno iskoristiti, budući da se radi o nekoliko stotina metara prekida staze, te da bi se na ovaj način, u koordinaciji s naručiteljem radova, moglo jednim potezom riješiti dva problema, a dugoročno bi se ostvarila ušteda. Do tada će biciklisti koji ovdje nastavljaju vožnju prema Vukovarskoj morati s biciklističke staze sići na kolnik, što svakako ne doprinosi njihovoj sigurnosti, ali ni sigurnosti drugih sudionika u prometu.
Dovoljno prostora i za produženje staze i za
parkirna mjesta za motorna vozila ima dovoljno, kako je vidljivo na fotografiji
Stepinčeve ulice gdje već postoji biciklistička staza.
Tekst i foto: Ivan Podraza/BikeMyDay