
Dolaskom ljepšeg vremena
povećao se i broj biciklista na osječkim ulicama tako da prizori s nekih od
najfrekventnijih biciklističkih staza u gradu često nalikuju na filmove iz Kine od prije 20-ak godina, gdje stotine ljudi svih dobi vozi svoje dvokotačne ljubimce.
Popularnosti bicikla kao prijevoznog sredstva u Osijeku sigurno je pridonijela aktualna
gospodarska kriza, sve skuplje gorivo te gužve u javnom prijevozu, činjenica da je bicikliranje dobro za zdravlje i očuvanje okoliša kao i činjenica da je ravna Slavonija idealan teren za vožnju. Osijek je već prepoznat kao grad s velikim brojem novoizgrađenih i uređenih biciklističkih staza, a neprestano se grade nove, u samom gradu ali i kao poveznica s okolnim naseljima.
Kada je riječ o prodaji, ne bi se reklo da nas trese ekonomska kriza jer je prodaja bicikala
porasla u svim osječkim trgovinama. Zanimljivo je da se više uopće ne traže jeftini modeli upitne kvalitete
od 1.000 kuna ili niže, već baš suprotno – kvalitetni bicikli provjerenih proizvođača s dobrom opremom, udobnim sjedalom, sa svom pratećom opremom, koji uz redovan servis mogu izdržati desetak godina, pa i više.
Najveća je potražnja za gradskim, brdskim i dječjim biciklima te hibridima kvalitetnih brendova čija se cijena kreće
od 2.500 do 3.000, pa čak i
do 5.000 kuna, za koji iznos se može dobiti vrlo kvalitetan bicikl renomiranog proizvođača. Trgovci također
trljaju ruke i zbog velikog zanimanja za servis i održavanje koji se može pronaći već za 50 kuna pa na više.
Bicikli su se u posljednjih nekoliko godina dokazali kao
najjeftiniji, najpraktičniji i
najzdraviji način putovanja po gradu, stoga ne treba čuditi njihov povećani broj na ulicama te povećana prodaja.
Tekst: M.M./Osijek031.com