Autor |
Poruka |
Redakcija 031
Ukupno postova: 69879 Spol:  Nebitno
|
 Umjesto novog cestovnog mosta preko rijeke Drave, kojega aktualna gradska uprava planira graditi u produžetku Dubrovačke ulice u središtu grada, lijevu i desnu obalu Osijeka treba povezati s još nekoliko pješačkih mostova. Stručno je to mišljenje Tone Papića, diplomiranog inženjera arhitekture i akademskog slikara te bivšeg člana Poglavarstva grada Osijeka za urbanizam od 2005. do 2009. godine. Papić iznosi još niz zanimljivih ideja u svrhu razvoja grada.
- Trebalo bi ponovno aktivirati i revitalizirati presječene prometne koridore kroz središte grada, unaprijediti sustav parkiranja izgradnjom niza malih javnih garaža u gradskom središtu, sustavom potpora i pomoći vratiti život u opustjele poslovne prostore te poticati razvoj atraktivnih sadržaja u središtu grada i obnavljati dotrajalu i zastarjelu infrastrukturu, predlaže Papić.
Lijeva obala, po njegovu mišljenu, treba ostati zelena oaza namijenjena razvoju športa i rekreacije (streljana, hipodrom, tenis i golf-tereni, atletske staze i športski kampovi, staze za cross-country, motocross, biciklizam, jahanje i drugo), izletničkog turizma i ugostiteljstva.
- Da bismo što tješnje povezali lijevu i desnu obalu Drave i neposredno spojili stambene blokove sa športskim i rekreacijskim sadržajima lijeve obale, nužno je izgraditi što gušći niz jednostavnih i jeftinih visećih pješačkih mostova, nalik već postojećem mostu, čime bi i riječni vodotok Drave postao okosnica gradske urbane matrice, dodaje.
U tom cilju, ističe, već bi sada trebalo izgraditi pješački most kod Kožare koji bi Podravlje povezao sa središtem Donjeg grada.
- Uvjeren sam da bi razvoj na tim osnovama svrstao Osijek u sam vrh europskih gradova prema uređenosti urbanog prostora i kvaliteti života njegovih građana, a niz mostova bi snažno utjecao na izgradnju njegovog imidža i stvaranje brenda grada po mjeri čovjeka, zaključuje Papić.
Ugrožavanje Kopačkog rita
Papić iznosi niz razloga zbog kojih je projekt novog cestovnog mosta u ovom trenutku i na ovoj lokaciji nepotreban i besmislen.
- Činjenica je da u današnjem okruženju ovaj most u prometnom pogledu kreće niotkud i završava nigdje. Uz to, on je preskup, posebice u uvjetima opće gospodarske krize i gotovo uništenog osječkog gospodarstva. Također, on za sobom povlači pojačanu izgradnju stambenih blokova na lijevoj obali, što će rezultirati uništenjem zaštićenog krajobraza, ugrožavanjem Kopačkog rita i betonizacijom zelenih površina, navodi. Na kraju priznaje kako će "Osijeku u skoroj budućnosti vjerojatno trebati i novi cestovni most".
- No, treba ga graditi tek nakon izgradnje i uređenja lijeve obale, izgradnje sjeverne obilaznice i probijanja transverzale koja će povezivati južnu i sjevernu obilaznicu, kaže.
Tekst: Tomislav Levak/Glas-Slavonije.hr
Foto: Samir Kurtagić/foto-arhiv 031 |
|
|
|
|
 |
Gangula brate
Ukupno postova: 118 Spol:  Nebitno
|
Povezivanje Donjeg Grada s Podravljem !?
Nek se ne uvrijede stanari navedenih mjesta,ali mislim d aje to totalno ne potrebno jel vec imamo tri mosta na Dravi a uskoro se pocinje gradit i cetvrti. Nego jednostavno naši lokalni političari najlaše kradu novce na velikim projektima, pa onda i ne čude ovakve "zanimljive " ideje.
Mozda bi bilo bolje da izgrade umjesto tog ne potrebnog mosta nekoliko vrtića u gradu ili nešto slićno.... |
|
|
|
|
 |
Dovla Šex
Ukupno postova: 165 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
Stvarno je već došlo vrijeme da se sve nas poštedi bombardiranja s totalno nebuloznim idejama "arhitektonskog maga" g. Tone Papića. Graditi jos jedan dva pješačka mosta preko Drave u ovom trenutku je glupost par excellence ! |
|
_________________ Don't wait for the perfect moment...Take the moment and make it perfect... |
|
|
 |
Ingo
Ukupno postova: 3470 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
Stvarno je već došlo vrijeme da se sve nas poštedi bombardiranja s totalno nebuloznim idejama "arhitektonskog maga" g. Tone Papića. Graditi jos jedan dva pješačka mosta preko Drave u ovom trenutku je glupost par excellence !
|
bolje 2 pjesacka nego jedan cestovni.
meni se sve sto je rekao svidja, i slazem se da lijeva obala drave treba ostati zelena i da umjesto cestovnih mostova treba graditi pjesacke. |
|
|
|
|
 |
Provokator
Ukupno postova: 1500 Lokacija: US and A Spol:  Muško

|
e Papiću kad će bit gotov eurodom ?
ili još nije dovoljno love oprano ?
..a ti si to zaboravio pa već na mostove krenio ? |
|
_________________ ... za bunt je potreban um |
|
|
 |
Coca Cola
Ukupno postova: 394 Lokacija: n'djamena Spol:  Nebitno
|
Blago nama, kad se svi ti silni mostovi naprave nitko vise nece biti gladan, svi cemo postati bogati i uspjesni! |
|
|
|
|
 |
saba
Ukupno postova: 1320 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
iskreno sviđa mi se sve što je čovjek naveo...
i totalno je u pravu kao i što ingo kaže. |
|
_________________
 |
|
|
 |
pronoob
Ukupno postova: 53 Spol:  Muško
|
to je osječka realnost... osijek se nema di previše širiti tak da će morati kad tad praviti mostove prema tvrđavici i širiti se na lijevu obalu |
|
_________________ 01101011 01101101 01100101 01110100 00100000 01101100 01100101 01100111 01100101 01101110 01100100 01100001 |
|
|
 |
Dovla Šex
Ukupno postova: 165 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
to je osječka realnost... osijek se nema di previše širiti tak da će morati kad tad praviti mostove prema tvrđavici i širiti se na lijevu obalu
|
Nima nitko ništa protiv gradnje mostova, ali sad nije vrijeme za to...bilo bi im svima bolje da osmisle kako privući nove investicije, otvorenje novih radnih mjesta, nego samo gledati kako građevinskom lobiju (čitaj : Osijek-Koteksu) namjestit dobro plačeni posao. |
|
|
|
|
 |
zuvvu
Ukupno postova: 212 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
to je osječka realnost... osijek se nema di previše širiti tak da će morati kad tad praviti mostove prema tvrđavici i širiti se na lijevu obalu
|
kakvo sirenje? osijek je grad koji umire, a ne sirenje. vidjet ces sad kad objave popis stanovnistva. sam grad osijek je, vjerujem, izgubio 10ak tisuca stanovnika. takvom tendencijom pada broja stanovnika, 2021. osijek prestizu i velika gorica, zadar, mozda cak i slavonski brod.
ovdje jednostavno nema kruha. nema plodnog tla za ulagace u proizvodnju, sto je neizmjerno potrebno, koji bjeze glavom bez obzira. |
|
|
|
|
 |
zen031 Ukupno postova: 1236 Spol:  Muško
|
Treba poticati prometovanje biciklom i stvarati uvjete za to, pa grad neće imati prometnih problema ni sad, ni ubuduće. A koje su prednosti takvog prometovanja ne treba opet naširoko obrazlagati, niti otkrivati toplu vodu - koju su, npr. Nizozemci, Danci i Nijemci davno otkrili.
Lijepe, široke staze od kvalitetnog materijala koje dobro "drže" i po kiši i koje se čiste kad je snijeg. U vezi toga, ako već treba bolje povezivati dvije obale, graditi pješačke i natkrivene biciklističke mostove.
Pa možda ovo postane i novi brand grada i privuče nove stanovnike.  |
|
|
|
|
 |
Noelle Ukupno postova: 34 Spol:  Nebitno
|
Treba poticati prometovanje biciklom i stvarati uvjete za to, pa grad neće imati prometnih problema ni sad, ni ubuduće. A koje su prednosti takvog prometovanja ne treba opet naširoko obrazlagati, niti otkrivati toplu vodu - koju su, npr. Nizozemci, Danci i Nijemci davno otkrili.
Lijepe, široke staze od kvalitetnog materijala koje dobro "drže" i po kiši i koje se čiste kad je snijeg. U vezi toga, ako već treba bolje povezivati dvije obale, graditi pješačke i natkrivene biciklističke mostove.
Pa možda ovo postane i novi brand grada i privuče nove stanovnike.
|
Tako je.
Most treba pješacima, rolerima i biciklistima i ne bi trebao biti viseći jer taj uspon i nagli pad nikome nije pretjerano drag.
Ne treba dirati u našu jedinu zelenu oazu prilagođavanjem automobilima i kako se nedavno pričalo- novim kilometrima tramvajskih pruga.
Da su ljudi od preko htjeli tramvaje i da se guše u smogu vjerojatno bi preselili na desnu obalu. |
|
|
|
|
 |
Dovla Šex
Ukupno postova: 165 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
Treba poticati prometovanje biciklom i stvarati uvjete za to, pa grad neće imati prometnih problema ni sad, ni ubuduće. A koje su prednosti takvog prometovanja ne treba opet naširoko obrazlagati, niti otkrivati toplu vodu - koju su, npr. Nizozemci, Danci i Nijemci davno otkrili.
Lijepe, široke staze od kvalitetnog materijala koje dobro "drže" i po kiši i koje se čiste kad je snijeg. U vezi toga, ako već treba bolje povezivati dvije obale, graditi pješačke i natkrivene biciklističke mostove.
Pa možda ovo postane i novi brand grada i privuče nove stanovnike.
|
Tako je.
Most treba pješacima, rolerima i biciklistima i ne bi trebao biti viseći jer taj uspon i nagli pad nikome nije pretjerano drag.
Ne treba dirati u našu jedinu zelenu oazu prilagođavanjem automobilima i kako se nedavno pričalo- novim kilometrima tramvajskih pruga.
Da su ljudi od preko htjeli tramvaje i da se guše u smogu vjerojatno bi preselili na desnu obalu.
|
Meni bi logičnije a i potrebnije bilo da se umjesto bilo kakvog pješačkog mosta, prvo naprave biciklističke staze koje ce povezati Osijek s prigradskim naseljima, npr. Osijek-Antunovac, Osijek -Nemetin-Aljmaš, zatim biciklistička staza koja bi povezivala Osijek i Livanu, itd, itd. |
|
|
|
|
 |
debelodjubre Ukupno postova: 128 Spol:  Nebitno
|
sto ga ti lupetaš pa to je strašno, pa kakve veze grad ima sa privatnim kapitalom, koncern Agram je financirao izgradnju , a grad je dao zemljište zauvrat će dobiti zgradu za svoje namjene. Samo za komunalije je plaćeno 30 miliona kuna gradu Osijeku. Inače gradnja je započeta 2002 kad je na vlasti bio Kramarić, stoga brate mili prestani laprdati...znam ja da moraš po nalogu, al pretjeruješ |
|
|
|
|
 |
muvifrik
Ukupno postova: 878 Spol:  Nebitno
|
ajmo gradit mostove ko šahtove... |
|
|
|
|
 |
 |
|