Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Željeznički i cestovni promet

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
inflameswetrust
Offline
Avatar

Ukupno postova: 30
Lokacija: Požega-Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 11.04.2011. 23:26 
Naslov:  Željeznički i cestovni promet
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Kao ljubitelj željeznice i član nekoliko foruma na kojima se raspravlja o željezničkoj tematici, u mnogo slučajeva vidio sam razne probleme koji se tiču željeznice u gradovima. Prvenstveno sam ovdje mislio na problem čepova koji nastaju prolaskom vlakova preko željezničko-cestovnih prijelaza (u daljnjem tekstu ŽCP), ali i bilo koji drugi problemi koji se tiču željezničkog i cestovnog prometa u cjelini bi spadali u ovu kategoriju. Nadalje, nadam se da će se na pristojan i korektan način raspravljati, uz argumentirano iznošenje problema s njihovim mogućim rješenjima, uz cilj da se oni jednog dana i riješe. Evo toliko o uvodu.

Kao student u Osijeku živim već treću godinu i po pitanju ovog problema vidim 3 kritične točke: 1. ŽCP u Mandićevoj ulici (križanje s prugom Osijek-Bizovac-Našice), 2. ŽCP u Vukovarskoj (5c koridor Osijek-Beli Manastir->>Budimpešta), te ŽCP u Huttlerovoj (Osijek-Dalj-Erdut).

Kakva su vaša iskustva i što mislite na čemu bi se trebalo najviše poraditi? Wink

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
123456
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1794
Lokacija: Prostor-vrijeme je relativno
Spol: Muško Muško
Post Postano: 11.04.2011. 23:39 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Vrlo kratko: na nadvožnjacima i podvožnjacima... Nažalost, odgovorni će reći kako novca nema.

_________________
Znam da ništa ne znam!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
inflameswetrust
Offline
Avatar

Ukupno postova: 30
Lokacija: Požega-Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 11.04.2011. 23:44 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Jasno, na to sam i mislio, na kritičnim prijelazima napraviti podvožnjake. Potrebno je znati da su za izgradnju takve infrastrukture odgovorni i grad, i HŽ, uz zajedničko financiranje projekta.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
dino_bno
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1157
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.04.2011. 0:19 
Naslov:  Re: Željeznički i cestovni promet
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Zasto se rampa spusta 10minuta ranije? (konkretno mislim na vukovarsku)

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
inflameswetrust
Offline
Avatar

Ukupno postova: 30
Lokacija: Požega-Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.04.2011. 1:51 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

U konkretnom slučaju na Vukovarskoj, mislim da nije riječ baš o deset, već o nekih 2 do 3 minute. Tih par minuta je na svim ŽCPima tako upravo zato da bi se pravovremeno i sigurno signaliziralo vozačima na nadolazak vlaka. Kada vlak kreće s osječkog kolodvora u smjeru Belog Manastira, prometnik daje dozvolu vlaku za polazak, i istovremeno u prometnom uredu aktivira signal koji kaže da je vlak krenuo. Praktički čim vlak krene aktivira se ŽCP (bilo iz prometnog ureda, kućice kod ŽCP-a ili automatski pomoću detektorskih uređaja na pruzi, u ovom slučaju ne znam konkretno). Slična je stvar i kada vlak kreće s druge strane, odnosno stajališta Osijek Dravski most. Kada vlak dođe na stajalište Osijek Dravski most, pomoću detektora (balize) na pruzi daje se signal da je vlak došao i da treba spustiti rampu. Ukoliko rampa nije spuštena, vlak prije prijelaza dobije crveni signal i ne smije dalje. To je mjera sigurnosti.

10 minuta moguće je ukoliko je signal crven, a rampa spuštena, ili ako je brzi ili teretni vlak u pitanju, (koji ne staju na stajalištu Dravski most) onda je signalizirao prolazak prije stajališta i rampa se ranije spušta. To pretpostavljam, a pitat ću konkretno one koji o tom više znaju! Wink

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
euchrid
Offline
Avatar

Ukupno postova: 511
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.04.2011. 10:21 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

svi pričaju o tim podvožnjacima.... mislim da je to glupost, treba potkopati željeznicu

_________________
__________________________________
Stojim uz to što sam jučer rekao. Ne znam doduše što sam rekao, no znam, što mislim, a mislim točno ono što sam rekao!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
beziljy
Offline
Avatar

Ukupno postova: 367
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.04.2011. 11:23 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Podvožnjak ili nadvožnjak samo za vlakove, ne za automobile.

_________________
Ignorance is bliss!!!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
rockeros
Offline
Avatar

Ukupno postova: 661
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.04.2011. 12:37 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

beziljy je napisao/la: ›
Podvožnjak ili nadvožnjak samo za vlakove, ne za automobile.


jel ne mislis da je lakse autu se uspet nego vlaku??

_________________
crk'o nam Marshall-mislim na pojačalo
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
inflameswetrust
Offline
Avatar

Ukupno postova: 30
Lokacija: Požega-Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.04.2011. 13:07 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Mnogo je izvedivije i jeftinije napraviti nadvožnjak ili podvožnjak za automobile nego ukopati prugu (potkopati prugu??? Surprised ).

Jedan prosječni podvožnjak za automobile ima nagib od nekoliko posto, dok su maksimalni nagibi na pruzi u Hrvatskoj do 30 promila (dakle 3 %). Problem s ukopavanjem pruge je, kako je rocker rekao, to što bi penjanje i spuštanje vlaka iziskivalo goleme probleme. Dvodijelni putnički motorni vlakovi (Plavci) imaju masu od 120 tona, uz cca 500 ks snage. To je 4,16 KS na jednu tonu mase. Teretni vlak od 1800 tona koji ima dizel lokomotivu snage 2500 konja ima samo 1,3 konjske snage po toni tereta. Bez uzimanja koeficijenta adhezije koja je za red veličine manja od one kod osobnog automobila, već je i ovako jasno da je mnogo jednostavnije napraviti cestovni podvožnjak.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.04.2011. 13:11 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Pa naravno da treba podvožnjak biti. Gdje ste Vi vidjeli da auto ide iznad pruge pa da ova mladež koja se opija kada im policija naplati kaznu onda baca boce po vlakovima i ugrožava putnike u vlaku i sigurnost prometa?

_________________
U svakom kukolju ima i žita.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
inflameswetrust
Offline
Avatar

Ukupno postova: 30
Lokacija: Požega-Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.04.2011. 13:35 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la: ›
Pa naravno da treba podvožnjak biti. Gdje ste Vi vidjeli da auto ide iznad pruge pa da ova mladež koja se opija kada im policija naplati kaznu onda baca boce po vlakovima i ugrožava putnike u vlaku i sigurnost prometa?


To što se tiče mladeži je, bojim se, drugi par rukava. Odgoj tih pojedinaca je problem šireg spektra. Iako, samo pukom srećom u zadnjih godinu dana nije bilo oštećivanja vlakova zbog bacanja kamenja i sličnih predmeta od strane neodgovornih pojedinaca...

p.s. što znači kikiriki? imam ih već 60, a bojim se da to ne mogu zamijeniti za pravi, kao boce za 50 lipa?

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
simo031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6329
Lokacija: Ludoland
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.04.2011. 14:26 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

inflameswetrust je napisao/la: ›
p.s. što znači kikiriki?

Kikiriki

_________________
http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
mali od čače
Offline
Ukupno postova: 413
Lokacija: selo veselo
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.04.2011. 14:31 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la: ›
Pa naravno da treba podvožnjak biti. Gdje ste Vi vidjeli da auto ide iznad pruge pa da ova mladež koja se opija kada im policija naplati kaznu onda baca boce po vlakovima i ugrožava putnike u vlaku i sigurnost prometa?


pa mogu bacat i boce sa pruge na aute koji idu podvožnjakom..isti ku....

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
beziljy
Offline
Avatar

Ukupno postova: 367
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.04.2011. 15:05 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Kad bi bio uzdužni nagib čak i 2% opet nebi imao problema, te mi objasni što je to po tebi "golemi problem"?
Mjesta ima za sve prijelaze koje si naveo a i zaboravio a to je ista pruga koja ide za Dalj tj na križanju Svačićeve. Meni je bolje rješenje da je pruga ukopana, kao naprimjer pruge u Splitu koja prolazi ispod grada (Riva - Kopilica).
Al opet to je moje mišljenje :/

_________________
Ignorance is bliss!!!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.04.2011. 15:44 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

mali od čače je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
Pa naravno da treba podvožnjak biti. Gdje ste Vi vidjeli da auto ide iznad pruge pa da ova mladež koja se opija kada im policija naplati kaznu onda baca boce po vlakovima i ugrožava putnike u vlaku i sigurnost prometa?


pa mogu bacat i boce sa pruge na aute koji idu podvožnjakom..isti ku....

Al ne mogu se iz vlaka baciti pod auto, ali se sa nadvožnjaka lako mogu baciti pod vlak. Zar nam još i to treba? Crying or Very sad

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: