Prva revija modne kolekcije
Panona, nastale u sklopu projekta
Ethno-brand kojega je proteklih 14 mjeseci provodila
Udruga za kreativni razvoj Slap, održat će se u prostorima
Galerije Waldinger u Tvrđi, u četvrtak
26. studenoga 2009. s početkom u
18:00 sati.
Na reviji će biti predstavljeni modeli koje su posebno za kolekciju Panona osmislile dizajnerice
Mira Anić i
Andrijana Subotić Pjajčik. Riječ je o
ručno izrađenoj modernoj i nosivoj odjeći, inspiriranom tradicionalnim etno motivima – temi koja se proteže čitavim nizom Panona proizvoda. Uz odjeću, bit će predstavljen i
ručno izrađeni nakit. Brand Panona obraća se modernim, uspješnim, samosvjesnim i kreativnim ženama, pa smo za reviju umjesto manekenki odabrali upravo takve modele.
Reviju će tako, između ostalih, nositi i najbolja hrvatska veslačica
Mirna Rajle Brođanac, glumica osječkog HNK
Mira Perić Kraljik, direktorica Osječkih kinematografa
Marijana Bošnjak, profesorica Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Anka Mašek, etno pjevačica
Lidija Bajuk, glumica i pjevačica
Antonija Šola...
Uz reviju, planirana je i izložba dijela Panona kolekcija
Myra,
Maya,
Mara i
Mata, a za glazbeni će dio programa biti zaduženi ženski sastav
Druge, te Lidija Bajuk.
-----
O projektu Ethno-brand
Cilj projekta Ethno-brand je pružanje pomoći obrtnicima i udrugama koje se bave izradom rukotvorina, te jačanje turističke ponude Slavonije i Baranje kroz stvaranje jedinstvene robne marke tradicionalnih etno proizvoda i plasmanom te marke na tržište. Projekt Ethno-brand realiziran je u partnerstvu s Regionalnom razvojnom agencijom Slavonije i Baranje i talijanskim partnerom Ecipar Ferrara, a sufinanciran je od strane PHARE INTERREG CBC/INTERREG IIIA fonda Europske komisije. Ukupna je vrijednost projekta 156.000,00 eura.