Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



ŠO: Dvorana ubuduće sa sponzorskim imenom

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Nandino
Offline
Avatar

Ukupno postova: 5431
Lokacija: redakcija portala Osijek031.com
Spol: Muško Muško
Post Postano: 04.11.2009. 7:00 
Naslov:  ŠO: Dvorana ubuduće sa sponzorskim imenom
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Dvorana Gradski vrt promijenit će ime i time još zaraditi. To je, naime, sukus ideje direktora Vlade Zečevića koja se ovih dana razrađuje u Športskim objektima. Ideja je, zapravo jednostavna – staviti naziv dvorane na tržište.

Nije to nikakvo “izmišljanje tople vode”, kaže Zečević, već preslik prakse koja je već godinama raširena u svijetu. Tako bi i dalje ostao prefiks Nastavno-športska, no umjesto Gradski vrt, uz njega bi stajao naziv sponzora koji da najbolju ponudu, prema uzoru na, primjerice, stadione njemačkih nogometnih giganata Bayerna, Borussije, Schalkea i drugih ili dvorane NBA klubova.

- Za sada je sve na razini ideje, no koja nam je jako zanimljiva jer je riječ o projektu za koji nema troškova, a može osigurati određena sredstva. No nećemo žuriti, to je samo jedna od mogućnosti kojima je cilj svesti troškove održavanja dvorane na minimum. Krajnji nam je cilj da dvorana sama sebe održava - kaže Zečević.

Smatra kako bi takav projekt mogao biti zanimljiv brojnim poduzetnicima, s obzirom na to da, uz isticanje naziva na samom objektu (reklama 24 sata dnevno), osigurava spomen imena “na svakoj tiskanoj ulaznici i posteru, za svaku utakmicu i koncert”. Takav stav, otkriva, potvrđuju i prva neformalna ispitivanja tržišta. U razradi projekta, neke od ideja su da uvjet ponuditeljima bude osiguravanje objekata tvrtke te da ponuda obuhvaća i zakup poslovnog prostora u dvorani.

15 poslovnih prostora

Inače, govoreći o 15-ak poslovnih prostora dvorane (ukupno oko 1.000 četvornih metara), Zečević otkriva kako će uskoro biti raspisan natječaj za njihovo popunjavanje.

- Dvorana je, postizanjem dogovora za održavanje nastave tjelesnog odgoja za učenike i studente te nekoliko uspješno organiziranih koncerata, napokon oživjela. Želimo nastaviti u tom smjeru, zaključuje direktor Športskih objekata.

Tekst: M.Mihaljević/Glas-Slavonije.hr

_________________
Fight
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
lancelott
Offline
Ukupno postova: 158
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.11.2009. 7:58 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ok ideja, u skladu sa situacijom, no kako bi moglo zvučati npr. Športska dvorana Karlovačko Osijek...
hoću reći da više od bilo koje love vrijedi dignitet grada.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
russell
Offline
Avatar

Ukupno postova: 317
Lokacija: v.lj.b.
Spol: Muško Muško
Post Postano: 04.11.2009. 8:28 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

odlična ideja,tako treba sa svim dvoranama

_________________
fakofbolan
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
padobranac
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1155
Lokacija: Osijek
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 04.11.2009. 8:32 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

to kaze netko tko ne placa..
njemacke dvorane zaradjuju otprilike oko 6-7-cifrene iznose u eurima godisnje..
i u cemu je problem sa tim?
mislis bolje s dignitetom propasti..nego fino funkcionirati..na opcu dobrobit..

_________________
Ovakav, nemam nista protiv sebe. Ovakav, prasina uzvitlana.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
russell
Offline
Avatar

Ukupno postova: 317
Lokacija: v.lj.b.
Spol: Muško Muško
Post Postano: 04.11.2009. 8:46 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

pa ne mislim,ali kad sam rekao tako treba sa svim dvoranama mislio sam na ove nove,izgrađene za svjetsko prvnestvo,naravno da ne mislim na npr. zrinjevac i jug 2

_________________
fakofbolan
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
lancelott
Offline
Ukupno postova: 158
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.11.2009. 8:53 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

padobranac je napisao/la: ›
to kaze netko tko ne placa..
njemacke dvorane zaradjuju otprilike oko 6-7-cifrene iznose u eurima godisnje..
i u cemu je problem sa tim?
mislis bolje s dignitetom propasti..nego fino funkcionirati..na opcu dobrobit..


...rekoh da je ideja ok, dakle podržavam ju.
Nadam se uspješnoj realizaciji, jer vjerujem da ima kvalitetnih brandova koje će zanimati ovaj način promocije, pa sam upravo stoga rezolutno protiv prihvaćanja nemoralnih ponuda.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
c-192
Offline
Avatar

Ukupno postova: 268
Spol: Muško Muško
Post Postano: 04.11.2009. 9:51 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

ulaz besplatan - izlaz 10 € Mr. Green

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
audiworld
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2078
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 2Upozorenja : 2
Post Postano: 04.11.2009. 10:08 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

šprtsko-nastavna dvorana Glava i Bubi

_________________
.... alergičan na seljačine, primitivce, podobne i ine..... volim i ocvale studente.. alergičan na marijuanu... tu travu treba tretirat pesticidima
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
astec
Offline
Ukupno postova: 210
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.11.2009. 10:33 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

audiworld je napisao/la: ›
šprtsko-nastavna dvorana Glava i Bubi


Ma da može, al nekako mi se čini da će na kraju njima dvorana plačati za korištenje imena a ne oni dvorani Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Nemojte tako - pa Strijelac je neutralan Very Happy
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Frost
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6403
Lokacija: EU
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 1
Post Postano: 04.11.2009. 10:46 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

astec je napisao/la: ›
audiworld je napisao/la: ›
šprtsko-nastavna dvorana Glava i Bubi


Ma da može, al nekako mi se čini da će na kraju njima dvorana plačati za korištenje imena a ne oni dvorani Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

osijek031.com smile osijek031.com smile oh brutalne li istine osijek031.com smile osijek031.com smile

_________________
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
grissom
Offline
Ukupno postova: 265
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.11.2009. 11:08 
Naslov:  Re: ŠO: Dvorana ubuduće sa sponzorskim imenom
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Problem je što su svi ti "stručnjaci" za marketing naučili na "marketing" tipa - staviš ime firme na stadion i za to se iskrcava brdo love, koliko treba. Gotov marketing. To super funkcionira u rodijačko-državnim firmama koje su "sponzori", a koje nitko ne pita za rezultate posla. Niti za [tuđu] lovu koju nemilice troše.
Komično je uopće uspoređivati jednu NBA - dvoranu sa ovim što mi imamo. Oni tamo daju svoje ime dvorani zato što ta dvorana već dobro posluje, a ne obratno, što naši "stručnjaci" zamišljaju.
Dvorana u Osijeku, kako god se zvala, jednostavno ne može funkcionirati na tržišnim pravilima: da zarađuje dovoljno za održavanje, plaće zaposlenih i nedajbože donese koju kunu zarade vlasnicima.
Sve te izgrađene dvorane su klasični politički projekti i kao takve ih jedino politika (čitaj: proračun) može izdržavati.
Sve drugo je zamagljivanje.
Pa u Osijeku propadaju zbog nedostatka novca oni koji bi trebali puniti te dvorane: rukomet, košarka, odbojka... za koga je onda ta dvorana napravljena?
Za Halida Bešlića ili Thompsona koji će dva puta godišnje napuniti dvoranu?

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
lancelott
Offline
Ukupno postova: 158
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.11.2009. 12:46 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

grissom je napisao/la: ›
Problem je što su svi ti "stručnjaci" za marketing naučili na "marketing" tipa - staviš ime firme na stadion i za to se iskrcava brdo love, koliko treba. Gotov marketing. To super funkcionira u rodijačko-državnim firmama koje su "sponzori", a koje nitko ne pita za rezultate posla. Niti za [tuđu] lovu koju nemilice troše.
Komično je uopće uspoređivati jednu NBA - dvoranu sa ovim što mi imamo. Oni tamo daju svoje ime dvorani zato što ta dvorana već dobro posluje, a ne obratno, što naši "stručnjaci" zamišljaju.
Dvorana u Osijeku, kako god se zvala, jednostavno ne može funkcionirati na tržišnim pravilima: da zarađuje dovoljno za održavanje, plaće zaposlenih i nedajbože donese koju kunu zarade vlasnicima.
Sve te izgrađene dvorane su klasični politički projekti i kao takve ih jedino politika (čitaj: proračun) može izdržavati.
Sve drugo je zamagljivanje.
Pa u Osijeku propadaju zbog nedostatka novca oni koji bi trebali puniti te dvorane: rukomet, košarka, odbojka... za koga je onda ta dvorana napravljena?
Za Halida Bešlića ili Thompsona koji će dva puta godišnje napuniti dvoranu?

Mogu se složiti s tobom da danas ima "stručnjaka" za marketing približnio koliko i "stručnjaka" za nogomet i tv novele, dakle praktički svi. No što se tiče konkretnog primjera, promašio si.
Povezivanje imena branda uz najbolju novu dvoranu u Hrvatskoj (po sudu struke, javna ocjena) svakako jest zanimljiv način promocije, čak ukoliko zanemarimo druge marketinške alate i uzimemo u obzir samo formulu troškova po tisući u medijskom prostoru...(nadam se da razumiješ materiju)
Poslovni rizik svakako postoji ukoliko se oko dvorane počnu gomilati afere, pa loš image objekta (ili ljudi u vezi s objektom) našteti brandu, no mislim da je vrijeme aferašenja bilo i završilo Đapićevom matematikom za početnike (860 je manje od 240 (ali zato mnoooogo bolje)) .
No ako se varam, pa nas sve ponovo pokušaju preveslati po Gradskom vrtu - jbga, znači da ova vlast želi biti veća od najvećega i šira od najširega - pa će i završiti tako.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
kyx
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1524
Spol: Muško Muško
Post Postano: 04.11.2009. 12:49 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

kerum

_________________
osijek031.com smile "jebo babu, i baba je fina, i u babi ima vitamina" op sa sa osijek031.com smile
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
grissom
Offline
Ukupno postova: 265
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.11.2009. 13:13 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

lancelott je napisao/la: ›
Mogu se složiti s tobom da danas ima "stručnjaka" za marketing približnio koliko i "stručnjaka" za nogomet i tv novele, dakle praktički svi. No što se tiče konkretnog primjera, promašio si.
Povezivanje imena branda uz najbolju novu dvoranu u Hrvatskoj (po sudu struke, javna ocjena) svakako jest zanimljiv način promocije, čak ukoliko zanemarimo druge marketinške alate i uzimemo u obzir samo formulu troškova po tisući u medijskom prostoru...(nadam se da razumiješ materiju)
Poslovni rizik svakako postoji ukoliko se oko dvorane počnu gomilati afere, pa loš image objekta (ili ljudi u vezi s objektom) našteti brandu, no mislim da je vrijeme aferašenja bilo i završilo Đapićevom matematikom za početnike (860 je manje od 240 (ali zato mnoooogo bolje)) .
No ako se varam, pa nas sve ponovo pokušaju preveslati po Gradskom vrtu - jbga, znači da ova vlast želi biti veća od najvećega i šira od najširega - pa će i završiti tako.

Ne govorim o kvaliteti dvorane i njenoj funkcionalnosti, nego o vrlo jednostavnoj činjenici da takva i tolika dvorana u ovom gradu jednostavno ne može funkcionirati na tržišnim osnovama.
Kakvi su to sadržaji mogući da napune dvoranu barem jednom (i to je nedovoljno, ali 'ajde) tjedno?
Brand dvorane stvaraju događaji koji se u njoj odvijaju, a ne obratno.
Kako je to sportska dvorana, pretpostavka je da će sportski događaji puniti dvoranu.
Za takvo što je potrebno imati kompetitivne klubove (rukomet,košarka,odbojka...) a koje Osijek nema, a kako se radi i ulaže neće još dugo imati.
Dvoranu možemo nazvati i Madison Square Garden, ali to ne znači da će tu igrati Knicksi ili Rangersi nego - KK Mursa ili RK Osijek.
Niti jedna ozbiljna tvrtka neće dati neki ozbiljan novac samo da se dvorana zove po njoj, a da u njoj igraju ekipe koju dolaze gledati samo članovi uže familije.
Dakle ostaju "sponzori" po političkoj liniji ili gradski proračun.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
lancelott
Offline
Ukupno postova: 158
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.11.2009. 14:40 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

grissom je napisao/la: ›
lancelott je napisao/la: ›
Mogu se složiti s tobom da danas ima "stručnjaka" za marketing približnio koliko i "stručnjaka" za nogomet i tv novele, dakle praktički svi. No što se tiče konkretnog primjera, promašio si.
Povezivanje imena branda uz najbolju novu dvoranu u Hrvatskoj (po sudu struke, javna ocjena) svakako jest zanimljiv način promocije, čak ukoliko zanemarimo druge marketinške alate i uzimemo u obzir samo formulu troškova po tisući u medijskom prostoru...(nadam se da razumiješ materiju)
Poslovni rizik svakako postoji ukoliko se oko dvorane počnu gomilati afere, pa loš image objekta (ili ljudi u vezi s objektom) našteti brandu, no mislim da je vrijeme aferašenja bilo i završilo Đapićevom matematikom za početnike (860 je manje od 240 (ali zato mnoooogo bolje)) .
No ako se varam, pa nas sve ponovo pokušaju preveslati po Gradskom vrtu - jbga, znači da ova vlast želi biti veća od najvećega i šira od najširega - pa će i završiti tako.

Ne govorim o kvaliteti dvorane i njenoj funkcionalnosti, nego o vrlo jednostavnoj činjenici da takva i tolika dvorana u ovom gradu jednostavno ne može funkcionirati na tržišnim osnovama.
Kakvi su to sadržaji mogući da napune dvoranu barem jednom (i to je nedovoljno, ali 'ajde) tjedno?
Brand dvorane stvaraju događaji koji se u njoj odvijaju, a ne obratno.
Kako je to sportska dvorana, pretpostavka je da će sportski događaji puniti dvoranu.
Za takvo što je potrebno imati kompetitivne klubove (rukomet,košarka,odbojka...) a koje Osijek nema, a kako se radi i ulaže neće još dugo imati.
Dvoranu možemo nazvati i Madison Square Garden, ali to ne znači da će tu igrati Knicksi ili Rangersi nego - KK Mursa ili RK Osijek.
Niti jedna ozbiljna tvrtka neće dati neki ozbiljan novac samo da se dvorana zove po njoj, a da u njoj igraju ekipe koju dolaze gledati samo članovi uže familije.
Dakle ostaju "sponzori" po političkoj liniji ili gradski proračun.

Ukoliko si imalo pratio moje postove na temu športa u Osijeku, i to športa u njegovoj ukupnosti - ne samo natjecanja, primjetio bi da razmišljamo u istom smjeru. Dakle, Osijek nema sustava u sportu i stoga ukoliko se nastavi ovako, ostajemo palanka s predimenzioniranom dvoranom.
No, realne, ili da kažem optimalne, potrebe grada veličine Osijeka prema svim pokazateljima merituma, zadovoljavaju se veličinom ove dvorane, te dvije manje dvorane, i odgovarajućim brojem školskih dvorana. Isto tako prema normama grad s više od 70 tisuća stanovnika trebao bi imati (odnosno opravdano je i potrebno u uređenom društvu) bazen olimpijskih dimenzija i pratećih sadržaja (learning pool, warm up pool, endless pool, gym area, physio therapy...)Na putu smo da i to dobijemo.
Dakle, jasno je da ovi objekti osim vrhunskom (profesionalnom) sportu trebaju biti na dispoziciji i za širu društven uporabu. U uređenim sustavima sportsku politiku kreira Gradska uprava, te u tu svrhu stvara sustav sporta koji provodi neki stručni organ (u našem slučaju organizacija čudnog naziva ZŠUGO) Odavdje kreću problemi naše situacije...
Uvijek će grad sufinancirati sport, jer je u pitanju vrlo bitan društveni interes, no to ne treba značiti da trgovačko društvo "Športski objekti" drže prste u ušima i zvižde, nego odrađuju svoj dio posla maksimalno profesionalno. Zato ideja da tržišno kapitaliziraju sve što uspiju, zaslužuje pohvalu i potporu.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: