Osječanin je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Osijek se ne brendira spotovima, logotipima, reklamama ili štatijaznam s čim. Osijek brendiraju stanovnici koji žive u Osijeku. Šta ti vrijede logotipi i spotovi kad dođeš u Osijek pa vidiš straćare u samom centru, ruševine po cijelom gradu, oronule fasade, išarane zgrade, uništene tramvaje, klupe, razbijena ulična svjetla, razbijene boce i povraćotine po ulici, zapuštene ulice i trgove, nogostupe, rupe od parkirališta u samom centru grada, luk i salata posađeni na javnim površinama kao da živimo u Zimbabveu, kada nam u ljeto zasmrdi farma svinja do samog centra...E to je nažalost Osijek i nikakvi logotipi, brendiranja i spotovi neće to promijeniti. Samo građanska svijest koje očito nemamo i zato smo to što jesmo, jedna obična velika palanka.
|
Stvarno je već postalo naivno pričati o pozitivnim stvarima u gradu. Jer moraš prvo preći slijepo preko svega ovoga. To je Osijek.
Brendiranje toga svega je pucanj u prazno. Većinu ljudi u gradu ne zanima kako izgledaju fasade zgrada pored gradskog poglavarstva u samoj povijesnoj jezgri staroga grada. A kamoli kako će izgledati "novi logo" i nova priča grada.
Mediokritet je neke odavno pojeo. I ovo se pretvara u bacanje novaca jer neka manjina misli da se većini nešto može ponuditi. Ne može.
To je Osijek. Tko se protiv toga želi borit riječima...