Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Otvorena web stranica Brend grada Osijeka

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Jedan_iz_mase
Offline
Avatar

Ukupno postova: 173
Lokacija: Tu negdje, u masi
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 06.05.2008. 22:37 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Mene više od dizajna brine taj upitnik. Pomučio sam se da lijepo napišem što mislim, i ništa. Ne mogu naći što sam napisao u onim "Pogledaj odgovore". A napravio sam sve kako treba...?!

_________________
______________________________________________________________
Tuđi uspjeh nije tvoj neuspjeh (netko je rekao, a ja pametno prepisao)
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
hogar
Offline
Avatar

Ukupno postova: 76
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 2Upozorenja : 2
Post Postano: 07.05.2008. 9:08 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Jedan_iz_mase je napisao/la: ›
Mene više od dizajna brine taj upitnik. Pomučio sam se da lijepo napišem što mislim, i ništa. Ne mogu naći što sam napisao u onim "Pogledaj odgovore". A napravio sam sve kako treba...?!


To je izgleda poluproizvod, za sada...ali opeku po opeku i ...i biti će malo bolji poluproizvod.

_________________
važno je sudjelovati ...
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Drazen Stojcic
Offline
Avatar

Ukupno postova: 4
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 07.05.2008. 11:46 
Naslov:  vezano za fotke...
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

muvifrik je napisao/la (Pogledaj post): ›
jedino što izvlači sajt su fotke, a pošto su od romulića, odmah se može skontati gdje je završila većina love za sajt, jel brat kad odere za fotku, malo ti ostane za manevriranje. a stvarno ima mladih fotografa koji imaju isto tako dobre fotke, koje bi sigurno manje koštale, a mogli bi ujedno i ta nova imena izreklamirati.


Pretpostavljam da svoje tvrdnje mozes potkrijepiti konkretnim dokazima? Ah da, ne mozes... Ali nema veze, glavno da se pljuje, jel' da?

Mozda nisi pratio dobro sto se pricalo na pressici, ali mogu ti samo reci da smo i Romulic i Lendic i moja malenkost svi odreda dali fotke potpuno besplatno. Dzaba. Bez ijedne kune.

Ako vec imas razloga misliti da su novci nekud "otisli", onda mozes biti sasvim siguran da nisu zavrsili u nasim dzepovima.

Btw, dizajn se ni nama ne svidja.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
bookmarkerica
Offline
Ukupno postova: 6
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 07.05.2008. 11:52 
Naslov:  Re: Otvorena web stranica Brend grada Osijeka
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Eto, potrudila sam se. Sve iz ljubavi prema gradu. Stranica uopće nije users friendly, kad sam sve ispisala i htjela poslati, obavještena sam da se moram prijaviti. Iako sam se prethodno i registrirala i prijavila. Ali valjda za anketu moraš još jednom. Pa ajd dobro, kopipejstam ja to sve i pošaljem. Uz moj superbrzi internet potrajalo je dobrih pola minute da se skriptica izvrši. No, to nije sve. Išla sam provjeriti je li sve u redu, i vidim da su mi neke rečenice jednostavno odsječene, f... Ne namjerno, ali očito je da tu nešto ne funkcionira kako treba.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
bookmarkerica
Offline
Ukupno postova: 6
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 07.05.2008. 11:55 
Naslov:  mali dodatak:
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

BRAND, zaboga, kakav brend?!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Nikolina Svalina
Offline
Ukupno postova: 35
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 07.05.2008. 15:21 
Naslov:  Re: Otvorena web stranica Brend grada Osijeka
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Dragi svi,

kao što znate, Služba gradonačelnika redovito prati upise građana na portalu osijek031, a naravno da smo posebno zainteresirani za upise vezane uz novu internetsku stranicu brenda grada.

Zahvaljujem svima koju su posjetili stranicu. Žao nam je što se komentari na stranicu uglavnom odnose na njen izgled i dizajn, a manje na njen sadržaj, odnosno na glavni cilj njenog postavljanja – uključivanje građana u izgradnju brenda te pružanje osnovnih informacija o projektu.

Daleko od toga da dizajn ili izgled nisu bitni – svakako da jesu. Iznimno su bitni. Međutim, nama nije bio cilj napraviti stranicu koja je „u modi“ (koliko sam shvatila, danas je to jednostavnost i minimalizam), nego na najjednostavniji način ostvariti komunikaciju s građanima. Tako se stranica svojim izgledom i dizajnom ne mora svakom sviđati, ali mora imati pretpostavke za uspješnu komunikaciju s građanima. Mogu navesti nekoliko web stranica osječkih tvrtki koje su vrlo vjerojatno dizajnerski u trendu (budući da se te tvrtke same bave web dizajnom), međutim, te stranice, kojima dominira prazan prostor (bjelina) i sitna slova također mnogima nisu zanimljive. Riječ je o ukusima, a o ukusima nije zahvalno raspravljati.

Još nekoliko odgovora na Vaše upite i komentare:
-Brend/Brand: Osijek ima izvrsne glazbenike, izvrsne bendove. Gotovo nitko ne će napisati da Osijek ima izvrsne bandove. Izraz brend je prilagodba hrvatskomu jeziku. Isto je jezično načelo, dakle, primijenjeno na brend, kao i na bend. Pisanje anglizma brand u hrvatskom bi zahtijevalo stavljanje u kurziv, a to je nespretno i nepotrebno. Zacijelo je jezično najbolja inačica prepoznajnica, no žrtvovali smo je zbog internetskih pretraživača i promoviranja projekta i grada Osijeka. Stručni odgovori na ovo (i druga jezična pitanja) mogu se dobiti pozivom na broj 031 283 499 (Matica hrvatska Osijek).
-Fotografije: Dražen Stojčić je u pravu. Svi navedeni fotografi su nam ustupili sve svoje fotografije potpuno besplatno. Hvala im što su prepoznali važnost ovog projekta i na ovaj način dali svoj doprinos. Nadalje, molbu da ustupe svoje fotografije smo poslali svim osječkim fotografima do čijih smo kontakata uspjeli doći te predsjedniku Fotokluba (sve mailove čuvam), međutim osim fotografa čije su fotografije na web stranici javilo nam se još samo njih dvoje! Od drugih nismo dobili nikakav odgovor, neke smo poslije zvali i telefonom, ali uzalud.
-Engleska verzija stranice – bit će uskoro, čim prevedemo sve tekstove.
-Logo, maskota – Namjerno nismo htjeli stavljati nikakav logo, pa čak ni grb Grada, kako ne bismo utjecali na vizualni identitet budućeg brenda. Za maskotu smo imali ideju i trebala je biti na stranici, međutim, u zadnji tren je odlučeno kako ona za sada neće biti na stranici.
-Troškovi izrade web stranice – 29.000, 00 kuna. Svi troškovi se odnose na izradu web stranice (ZIO), te kao što je već rečeno, fotografi, te prof. Zlata Živaković-Kerže su svoje radove ustupili besplatno. Iznos koji se spominje u članku (200.000,00 kn) odnosi se na troškove usluga konzultantske agencije (što to oni točno rade, može se vidjeti na brend.osijek.hr, pod „Fazama projekta“. Također, postoji i trošak istraživanja javnog mnijenja koje provodi Centar za psihodijagnostičke instrumente u iznosu od 150.000,00kn.
-Tko provodi anketu – Treba razlučiti dvije stvari: 1. Istraživanje stavova o Osijeku (osječke i izvanosječke javnosti) koje provodi Centar za psihodijagnostičke instrumente i 2. Anketu na web stranici brend.osijek.hr.
Istraživanje se provodi kako bismo ustanovili postojeći imidž grada, provode ga psiholozi i do sada je u Osijeku ispitano 400 osoba (putem dubinskih intervjua, fokusnih skupina i anketa). Zanima nas i kako drugi građani Hrvatske vide Osijek, te će istraživanje o Osijeku biti provedeno u Rijeci, Varaždinu, Dubrovniku i Zadru. Rezultati istraživanja će biti gotovi krajem svibnja, a javnosti će biti predstavljeni u lipnju.
Anketa na našoj web stranici, vaši odgovori, komentari, rasprave, stavovi, razmišljanja će nam pomoći izlučiti ono što u procesu brendiranja grada nikako ne smijemo zanemariti, izostaviti; daje nam priliku da razgovaramo o svemu onome što Osijek jest i na čemu još treba raditi.
-Tehničke poteškoće pri upisivanju – prihvaćamo sve kritike, uskoro ćemo ukloniti spomenute poteškoće.
-Nedostatak informacija – molim sve kojima nedostaju informacije o projektu da nam pišu na [email protected]. Rado ćemo im dati potrebne informacije te ih, u skladu s vašim prijedlozima, staviti na web stranicu. Informacije možete dobiti i telefonom na 229 238. Ako ste zainteresirani, možemo organizirati sastanak svih koje zanimaju detalji o ovom projektu. Javite se na mail, pa ćemo se dogovoriti za sastanak.

Na kraju, hvala svima na konstruktivnim prijedlozima i kritikama. Potrebna nam je vaša povratna informacija kako bismo unaprijedili projekt.

Pozivamo vas još jednom, da ispunite anketu, komentirate, raspravljate. Unaprijed se zahvaljujem.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
mvarga
Offline
Avatar

Ukupno postova: 731
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 07.05.2008. 15:40 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

1. Ovo je trebao biti sponzorirani članak, a ne post
2. To što nisu htjeli modernu nego sadržajnu web-stranicu je njihova stvar. Glupo je samo što im je ZIO naplatio 29.000,00kn za izradu stranice, a ZIO je u suvlasništvu GRADA.
3. Kome je važna sadržajnost i komunikacija napravi dobru i jednostavnu web-stranicu koja funkcionira. Ova je komplicirana i ne funkcionira.
4. Za mišljenje građana jako je važna engleska inačica web-stranice.


Zadnja promjena: mvarga; 07.05.2008. 15:42; ukupno mijenjano 1 put.

_________________
Što sam to uočio?

1. Na vlasti je opet HDZ
2. Na portalu se vrti OSTV
3. Sve je poskupilo ali nitko iz vlasti to ne priznaje
4. Zemlja je okrugla, al' na svakom ćošku neka glupost
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
BamBy
Offline
Ukupno postova: 51
Lokacija: Osijek031
Spol: Muško Muško
Post Postano: 07.05.2008. 15:40 
Naslov:  Re: Otvorena web stranica Brend grada Osijeka
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nikolina Svalina je napisao/la (Pogledaj post): ›
-Brend/Brand: Osijek ima izvrsne glazbenike, izvrsne bendove. Gotovo nitko ne će napisati da Osijek ima izvrsne bandove. Izraz brend je prilagodba hrvatskomu jeziku. Isto je jezično načelo, dakle, primijenjeno na brend, kao i na bend. Pisanje anglizma brand u hrvatskom bi zahtijevalo stavljanje u kurziv, a to je nespretno i nepotrebno. Zacijelo je jezično najbolja inačica prepoznajnica, no žrtvovali smo je zbog internetskih pretraživača i promoviranja projekta i grada Osijeka. Stručni odgovori na ovo (i druga jezična pitanja) mogu se dobiti pozivom na broj 031 283 499 (Matica hrvatska Osijek).


Dakle, što bi AllMighty Google rekao na "žrtvu" zbog internetskih pretraživača. Ja sam ga upitao. Prvo sam ga pitao za "brend". Google mi je odgovorio "Jeste li mislili: brand" i ponudio mi je 1.150.000 rezultata. Onda sam ga pitao za "brand". Ponudio mi je 651.000.000 rezultata.

Toliko o žrtvi.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
mvarga
Offline
Avatar

Ukupno postova: 731
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 07.05.2008. 17:13 
Naslov:  Re: vezano za fotke...
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Drazen Stojcic je napisao/la (Pogledaj post): › Mozda nisi pratio dobro sto se pricalo na pressici, ali mogu ti samo reci da smo i Romulic i Lendic i moja malenkost svi odreda dali fotke potpuno besplatno. Dzaba. Bez ijedne kune.
Dečki HVALA za fotke. Mislim da je to najmanje što se Vama može reći. Tim gore je što je ZIO uzeo 29.000,00kn od Grada za web-usranicu. A dobiva godišnje lovu od Grada iz proračuna.
Citat: › Ako vec imas razloga misliti da su novci nekud "otisli", onda mozes biti sasvim siguran da nisu zavrsili u nasim dzepovima.
DIO u ZIO! - baš je slatka ta rima
Citat: › Btw, dizajn se ni nama ne svidja.
Meni kad se nešto se svidi ja u tome ne sudjelujem.


Zadnja promjena: mvarga; 07.05.2008. 17:45; ukupno mijenjano 1 put.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
MissTake
Offline
Avatar

Ukupno postova: 8773
Lokacija: Somewhere over the Rainbow
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 07.05.2008. 17:32 
Naslov:  Re: Otvorena web stranica Brend grada Osijeka
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nikolina Svalina je napisao/la (Pogledaj post): ›

Daleko od toga da dizajn ili izgled nisu bitni – svakako da jesu. Iznimno su bitni. Međutim, nama nije bio cilj napraviti stranicu koja je „u modi“ (koliko sam shvatila, danas je to jednostavnost i minimalizam), nego na najjednostavniji način ostvariti komunikaciju s građanima. Tako se stranica svojim izgledom i dizajnom ne mora svakom sviđati, ali mora imati pretpostavke za uspješnu komunikaciju s građanima. Mogu navesti nekoliko web stranica osječkih tvrtki koje su vrlo vjerojatno dizajnerski u trendu (budući da se te tvrtke same bave web dizajnom), međutim, te stranice, kojima dominira prazan prostor (bjelina) i sitna slova također mnogima nisu zanimljive. Riječ je o ukusima, a o ukusima nije zahvalno raspravljati.

teško mi je povjerovati da u današanjem svijetu marketinga netko nekome hoće uvaliti poluproizvod i čekati da se ljudi zadovolje viđenim i neizmjerno surfaju po vašim web stranicama...

dizajn, marketing, posjećenost ... Shocked ... pa da nemaju veze jedno s drugim ne bi se ljudi trudili nešto napraviti... samo bi c/p txt-ove tj. crna slova na bijelu pozadinu, a ne trošili sumanute novce na web dizajnere

koliko vas provede puuuunooo vremena surfajući po nekoj lošoj stranici i opet joj se sa zadovoljstvom vraća

osijek031.com smile ako je to stranica o nekim npr. povijesnim informacijama koju ću proučavati radi nekog seminara, ali stranica kao vaša... promašili ste bit... koliko sam shvatila koncepcija vaše stranice je da se osječani ponovno vraćaju....

_________________
► Play ♫♫♫ ılılllıllıı ♫♫♫ ılılllıllıı Pause ll

SVI SMO MI VUCO
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
gaap
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2694
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 07.05.2008. 17:52 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nikolina Svalina je napisao/la: ›
Dragi svi,
kao što znate, Služba gradonačelnika redovito prati upise građana na portalu osijek031


Draga Nikolina, čestitam na prvom postu na 031! Lijepo je čuti da je gradonačelnik svakog jutra na brifingu obaviješten o našim raspravama na forumu. Molim te da ga upitaš (i preneseš nama) slijedeće:
- kako komentira da je tvrtka njegovog brata dobila milijunski posao izrade željezne zaštite za nove mladice stabala u gradu.
- zašto je prva odluka Gradskog poglavarstva bila da povećaju plaće gradskoj upravi
- Kada namjerava koristiti godišnji odmor (i gdje misli odmarati) nakon višemjesečne krize vlasti kada je cijela garnitura (umjesto da radi) u kojoj je i on participirao kopala nos i primala plaću.
- Kada možemo očekivati razvrgavanje (za građane i gradski proračun štetnih) ugovora sa Elektromodulom (parkianje) i Strabag&Saubermacher (regionalni deponij otpada)
- Koliki je postotak rekordnog gradskog proračuna namijenjen mladima, tko će "sjediti" u Odboru za mlade i koji su projekti Odbora do redovnih izbora
- Aktualni gradonačelnik, u vrijeme dok je bio u oporbi, nekoliko je puta upozoravao da je gradska uprava opterećena (pre)velikim brojem zaposlenih, što misli učiniti po tom pitanju
- Na koji će način Grad riješiti problem napuštenih pasa i financiranja Azila za pse u Nemetinu koji sa samo 100 tisuća kuna godišnje smanjuje ozbiljan javno-zdravstveni problem Osijeka te kada i kako Grad namjerava riješiti ništa manje bitan problem mačaka lutalica
- Kada će Grad prestati financirati Higijeničarsku službu Veterinarske stanice Osijek (koja iz proračuna Grada godišnje dobiva 200.000 kuna) i posao dati i platiti nekome tko je u stanju uklanjati životinjske lešine s ulica prije nego što se ucrvaju
- Kada će biti konačno riješen problem Bijele lađe
- Što je sa sramotom Kuće Kolđeraj na obnovljenom Trgu A.Starčevića
- Zašto nije "otvoren" Trg Lavoslava Ružičke iako su radovi završeni prije mjesec dana
- Kada će zgrada na uglu Hadrijanove i Svačićeve prestati podsjećati na razaranja 1991/'92.
- Kada će i kako biti riješen problem parkiranja oko Kliničke bolnice Osijek
- Zašto sav novac namijenjen sportskim objektima ove godine ide u obnovu Pampasa za svjetsko prvenstvo u streljaštvu, a niti jedna kuna za Srednjoškolsko igralište koje je u katastrofalnom stanju
- Kada se može očekivati obnova ulica na Jugu 2 koje su zbog preusmjerenjenja autobusnog prometa (ali i kamiona koji su dovozili materijal za obnovu ulica u tom dijelu grada) potpuno uništene

za sada toliko, hvala na odgovorima!

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=U2olCKnTVPI
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
muvifrik
Offline
Avatar

Ukupno postova: 878
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 07.05.2008. 17:57 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

[quote="Nikolina Svalina"]
Međutim, nama nije bio cilj napraviti stranicu koja je „u modi“ (koliko sam shvatila, danas je to jednostavnost i minimalizam), nego na najjednostavniji način ostvariti komunikaciju s građanima. Tako se stranica svojim izgledom i dizajnom ne mora svakom sviđati, ali mora imati pretpostavke za uspješnu komunikaciju s građanima.
Nikolina Svalina je napisao/la: › Mogu navesti nekoliko web stranica osječkih tvrtki koje su vrlo vjerojatno dizajnerski u trendu (budući da se te tvrtke same bave web dizajnom), međutim, te stranice, kojima dominira prazan prostor (bjelina) i sitna slova također mnogima nisu zanimljive. Riječ je o ukusima, a o ukusima nije zahvalno raspravljati.


nikolina, nisi ti ništa shvatila...
dizajn i ukus su dva različita pojma, ne mogu ljudi koji rade u ZIO-u biti zaduženi za dizajn, mogu biti samo za tehnički dio izrade stranice, a koliko vidim po komentarima, ni to nisu napravili kako spada, glavno da se ulupalo 29.000 kuna u puzzle (stvarno ste se tamo poigrali, jelda?). zanima me je li ijedna STRUČNA osoba za dizajn bila uključena u projekt? mislim da ne, onda stranica ne bi ovako izgledala. zna se odavno da ambalaža prodaje proizvod, a ako se napravi proizvod koji je na prvu odbojan, nejasan i nefunkcionalan, đaba ste krečili.

Nikolina Svalina je napisao/la: ›
-Fotografije: Dražen Stojčić je u pravu. Svi navedeni fotografi su nam ustupili sve svoje fotografije potpuno besplatno. Hvala im što su prepoznali važnost ovog projekta i na ovaj način dali svoj doprinos. Nadalje, molbu da ustupe svoje fotografije smo poslali svim osječkim fotografima do čijih smo kontakata uspjeli doći te predsjedniku Fotokluba (sve mailove čuvam), međutim osim fotografa čije su fotografije na web stranici javilo nam se još samo njih dvoje! Od drugih nismo dobili nikakav odgovor, neke smo poslije zvali i telefonom, ali uzalud.

kao što je rekao mvarga, ako se nekom nešto ne sviđa ne sudjeluje u projektu. možda Vam se zato i nije puno njih javilo...

počeli ste loše, i brendiranje pretvorili u kreteniranje....

i još nešto...to me toliko kopka da moram opet pitati: one rupe na baneru, nejednake, nikakve, jel to dizajn, jelda? ili su to rupe sa gradskih cesta uklopljene u brendiranje?

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
W.M. Felt
Offline
Ukupno postova: 2158
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 07.05.2008. 18:58 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ovo je klasičan primjer mediokriteta u Osijeku.

Sada je vrijeme da se prizna da se radi o lošem proizvodu, lošem projektu, lošoj izvedbi, iako ideja možda i nije loša. Očekivano - umjesto da se raspisao natječaj za sve dostupne web dizajnere u gradu, u kojemu bi nagrada bila 29000 kuna, pa da se sastavio odbor u kojem bi sjedili nestranački ljudi koji se razumiju u materiju, pa da taj odbor odabere najbolje rješenje - posao je POVJEREN nekakvom ZIO-u, novac je dodijeljen, rezultat je sranje. Ovo neopisivo podsjeća na aferu kip Ante Starčevića i pokazuje - ovi na greškama ne uče.

Povući stranicu, napraviti sve iznova, ispričati se, i možda će biti oprošteno.

Što se tiče pitanja brand/brend, sasvim jasno, u engleskoj verziji stranice brand, u hrvatskoj bilo što, samo ne prepoznajnica, jer ću se ispovraćati kad budem upao na tu stranicu (samo neuki ne shvaćaju da je engleski jezik najbogatiji riječima samo zato što intenzivno preuzima tuđe riječi, prilagođavajući ih, i toga se ne treba bojati - nemam ništa protiv brenda, budaletinama sa zrakomlatima i dalekovidnicom usprkos).

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Drazen Stojcic
Offline
Avatar

Ukupno postova: 4
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 07.05.2008. 19:20 
Naslov:  Re: vezano za fotke...
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

mvarga je napisao/la (Pogledaj post): › Dečki HVALA za fotke. Mislim da je to najmanje što se Vama može reći. Tim gore je što je ZIO uzeo 29.000,00kn od Grada za web-usranicu. A dobiva godišnje lovu od Grada iz proračuna. Meni kad se nešto se svidi ja u tome ne sudjelujem.


Samo bih htio neke stvari razjasniti.

Rekao sam da nam se ne svidja dizajn i to stoji. Ne bih isao bas toliko daleko kao neki ovdje i tvrdio da je katastrofalan, ali definitivno je taj dio posla trebalo prepustiti nekom strucnijem. Ali to uopce ne znaci da je projekt los, bas suprotno. Osijek treba poraditi na svom imidzu i definiranje prepoznatljivog simbola grada je zacijelo najvazniji dio tog posla. Nase sudjelovanje u projektu je bilo ograniceno na doniranje fotografija, ali bez obzira sto kao vizualci imamo zamjerki na dizajn, mislim da nikome od nas nije krivo sto je dao fotke. Projekt jest dobar i treba ga podrzati.

Iako se vise puta spominjao "Big Apple" ja bih rekao da ima dobrih gradskih brandova i u nasoj zemlji. Kad netko kaze Pula, prva asocijacija je naravno arena, za Dubrovnik je to Stari grad, za Korculu Marko Polo, za Pag sir i prsut... No, ima i jako dobrih rjesenja koja su malo apstraktnija, npr. Hvar - najsuncaniji otok na Jadranu.

Osobno mislim da ce biti jako tesko pronaci rjesenje koje ce zadovoljiti Osjecane, ne zato sto nemamo dovoljno prepoznatljivih simbola, nego zato sto ih imamo nekoliko jednake prepoznatljivosti - Drava, Tvrdja, most, "Katedrala", tramvaji. Na nekoj siroj razini tu je i Osijek kao centar Slavonije, kulen i kobasice, vino, poljoprivreda.

No, da se na tren vratim na "Big Apple"... Taj izraz vuce korijene iz crnackog slenga i zlatne ere jazza. Naime, jazzeri su ga koristili kao nadimak za Manhattan. Pa eto, mozda bi najprikladniji brand Osijeka bio - lega Smile

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
lukko
Offline
Ukupno postova: 127
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 07.05.2008. 22:37 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

-Brend/Brand: Osijek ima izvrsne glazbenike, izvrsne bendove. Gotovo nitko ne će napisati da Osijek ima izvrsne bandove. Izraz brend je prilagodba hrvatskomu jeziku. Isto je jezično načelo, dakle, primijenjeno na brend, kao i na bend. Pisanje anglizma brand u hrvatskom bi zahtijevalo stavljanje u kurziv, a to je nespretno i nepotrebno. Zacijelo je jezično najbolja inačica prepoznajnica, no žrtvovali smo je zbog internetskih pretraživača i promoviranja projekta i grada Osijeka. Stručni odgovori na ovo (i druga jezična pitanja) mogu se dobiti pozivom na broj 031 283 499 (Matica hrvatska Osijek).

Nije stvar u prilagodbi vec u pravopisu. Otvori HR pravopis i pogledaj jel uopce postoji rijec "brend". Ne postoji. Ne izmisljajte rijeci pod maskom prilagodbe. Najbolja jezicna inacica nije "prepoznajnica" kako vi to mislite (samo zato jer ste na net rijecniku pokusali prevest brand) vec žig. Naime postoji i zakon o tome. Sto se tice strucnih odgovora na br.tel. mozda bi ste mogli sami nazvati i raspitati se jer sam ja razgovarao s profesorima naseg nam dragog jezika i ne dijele vase misljenje. BTW ako cemo i brend pisati od sada brend onda sam ja za to i da pisemo MANČESTER; BIG EPL; NJU JORK itd.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: