#12: Autor: Goran Trdin,
Postano: 12.02.2009. 13:58
anakonda je napisao/la: ›
...pokušaj uključivanja građanja je za svaku pohvalu, ali djeluje mi kao navlakuša tipa "ajmo sad uzet pare, dat građanima na volju da nam daju prijedloge, jer mi ih zapravo nemamo, pa kad se ti isti građani izjasne, mi ćemo lijepo pokupit te ideje i brendirati to nešto"....
...brend grada ne može se nametnuti - to stoji....to je nešto što dolazi vremenom....zar je tako teško staviti na papir tih nekoliko ideja i odlučiti?.očito jest, jer se u dvije godine ništa napravilo nije, osim istraživalo...dobro @Circa veli....a i @Snaša je u pravu....
|
Nikada nismo skrivali činjenicu da želimo, kako kažete "pokupiti prijedloge i ideje građana" te ih uključiti u projekt.
Istraživalo se, izrađivalo brend arhitekturu, projektni zadatak, komunikacijske kanale... Gospođa Svalina pozvala je novinarku Glasa sutra na razgovor, da joj pokažemo opsežnu dokumentaciju projekta kojemu pristupamo iznimno ozbiljno i savjesno.
Pomislite samo koliko se uzajamno razlikujete od bilo kojeg drugog sugrađanina u nacionalnom, vjerskom, obrazovnom, političkom, ili u bilo kojem drugom identitetskom pogledu. Brendiranjem projektiramo zajednički identitet, ono što nas povezuje, čini jedinstvenima i privlačnima. Složit ćete se da je to izuzetno kompleksan i zahtjevan posao.
|