Od danas,
27. listopada 2021. godine, svi građani koji dolaze u
Upravnu službu Policijske uprave osječko-baranjske to mogu obaviti na način da se prethodno
naruče putem aplikacije
redomat.mup.hr pomoću pametnih mobitela ili računala.
Građani mogu
rezervirati termine za izradu vozačkih dozvola, putnih isprava, osobnih iskaznica, prijave prebivališta, prijave boravišta te preuzimanje već naručenih dokumenata. Korištenje aplikacije
redomat.mup.hr je iznimno jednostavno. Upisivanjem riječi redomat.mup, redomat ili eredomat u bilo koju web tražilicu na zaslonu se otvara tražilica REDOMAT MUP. Ulaskom u otvorenu aplikaciju kroz tri koraka na vrlo
jednostavan i brz način rezervirate svoj termin kad vama to najbolje odgovara. U zakazano vrijeme na šalter primamo samo jednu osobu, a u slučaju spriječenosti dolaska na vaš zakazani termin da bi zakazali novi termin potrebno je otkazati postojeći termin jednostavnim klikom na ikonicu za otkazivanje.
Dosadašnjim testnim korištenjem u pilot programu u nekim policijskim upravama se pokazalo da je aplikacija
redomat.mup.hr. značajno
smanjila čekanje pred šalterima.
Ovom prilikom pozivamo sve građane sa
starim i novim osobnim iskaznicama za koje imaju pin da ih aktiviraju putem aparata za aktivaciju koji se nalazi u šalter sali Policijske uprave, a pri tom će im pomoći naši službenici. Tako registrirana osobna iskaznica služi građanima olakšanom upravljanju svojim e-dokumentima u sustavu
e-građanin. - izvijestili su iz policije.
Foto: Daniel Antunović/Foto-arhiv031