s Brzo i jednostavno rezervirajte termin za izradu vozačkih dozvola, putnih isprava, osobnih iskaznica, prijave prebivališta.. [1/1]
Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

Brzo i jednostavno rezervirajte termin za izradu vozačkih dozvola, putnih isprava, osobnih iskaznica, prijave prebivališta..

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Online
Avatar

Ukupno postova: 55931
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 27.10.2021. 12:25 
Naslov:  Brzo i jednostavno rezervirajte termin za izradu vozačkih dozvola, putnih isprava, osobnih iskaznica
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Od danas, 27. listopada 2021. godine, svi građani koji dolaze u Upravnu službu Policijske uprave osječko-baranjske to mogu obaviti na način da se prethodno naruče putem aplikacije redomat.mup.hr pomoću pametnih mobitela ili računala.

Građani mogu rezervirati termine za izradu vozačkih dozvola, putnih isprava, osobnih iskaznica, prijave prebivališta, prijave boravišta te preuzimanje već naručenih dokumenata. Korištenje aplikacije redomat.mup.hr je iznimno jednostavno. Upisivanjem riječi redomat.mup, redomat ili eredomat u bilo koju web tražilicu na zaslonu se otvara tražilica REDOMAT MUP. Ulaskom u otvorenu aplikaciju kroz tri koraka na vrlo jednostavan i brz način rezervirate svoj termin kad vama to najbolje odgovara. U zakazano vrijeme na šalter primamo samo jednu osobu, a u slučaju spriječenosti dolaska na vaš zakazani termin da bi zakazali novi termin potrebno je otkazati postojeći termin jednostavnim klikom na ikonicu za otkazivanje.

Dosadašnjim testnim korištenjem u pilot programu u nekim policijskim upravama se pokazalo da je aplikacija redomat.mup.hr. značajno smanjila čekanje pred šalterima.

Ovom prilikom pozivamo sve građane sa starim i novim osobnim iskaznicama za koje imaju pin da ih aktiviraju putem aparata za aktivaciju koji se nalazi u šalter sali Policijske uprave, a pri tom će im pomoći naši službenici. Tako registrirana osobna iskaznica služi građanima olakšanom upravljanju svojim e-dokumentima u sustavu e-građanin. - izvijestili su iz policije.


Foto: Daniel Antunović/Foto-arhiv031

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: