S obzirom na trenutnu situaciju -
život nije stao. U nastavku teksta donosimo vam
informacije javih ustanova na području grada Osijeka..
-
Gradska uprava
* Od utorka, 17. ožujka 2020. sva komunikacija Gradske uprave odvijat će se putem telefona 031 229 229, elektronske pošte i putem Internet stranice.
* Kontakt sa strankama održavat će se isključivo putem telefona ili elektronske pošte. Radno vrijeme Pisarnice ostaje nepromijenjeno, svakim radnim danom od 7,30 do 15,30 sati.
-
Brojevi svih Stožera u OBŽ
* Stožer civilne zaštite Osječko-baranjske županije objavio je listu brojeva telefona i e-mail adresa za sve građane koji trebaju bilo kakvu informaciju vezano za trenutnu situaciju oko koronavirusa na području Osječko-baranjske županije.
-
Zavod za stanovanje:
* Komunikacija s korisnicima obavlja se putem telefona, e-pošte, Facebooka i pisanih zahtjeva predanih na izdvojenom pultu.
* Mole se suvlasnici da prijavljuju isključivo hitne intervencije.
-
Hrvatski zavod za zapošljavanje
* Konzultacije će obavljati telefonom ili mailom, a i odgođeno je individualno savjetovanja te su korisnici obaviješteni o odgodi odnosno načinu na koji mogu izvršiti navedenu aktivnost.
-
Naplata parkiranja u Osijeku
* od ponedjeljka, 23. ožujka na 30 dana
obustavlja se naplata parkiranja na području grada
-
Tržnice Osijek
* od nedjelje 22. ožujka obustavlja se rad tržnica i svih objekata u sustavu tržnica.
* Tržnice d.o.o. Osijek objavljuje tri portala uz pomoć kojih možete obavljati prodaju svojih proizvoda, i to:
1) eceker.hr
2) naruci2go.com
3) ekotrznica.hr
-
Gradski prijevoz putnika
* od 22. ožujka obustavlja se gradski prijevoz putnika
*
GPP Osijek organizirao je izvanredan prijevoz zaposlenika
-
Rad trgovina
* od nedjelje, 22. ožujka sve trgovine rade skraćeno od 8:00 do 17:00 sati.
* Interspar i Spar trgovine rade u trgovačkim centrima koji su zatvoreni - Interspar-Emmezeta centar u Osijeku, također uveli sui regulaciju ulaska u trgovine uz održavanje propisanog razmaka.
-
Unikom
* 1. Radnicima koji rade u zatvorenim poslovnim prostorijama podijeljena su dezinfekcijska sredstva za radne površine te za dezinfekciju ruku,
2. Radnicima na odvozu podijeljen je ograničen broj rukavica i maski,
3. Na svim ulazima u poslovne prostorije izložene su službene upute i preporuke za postupanje u ovoj situaciji,
4. U jedinu blagajnu u sjedištu društva dopušta se kontrolirani ulaz do najviše 2 osobe, uz obvezan međusobni razmak,
5. Grupiranje radnika prilikom raspoređivanja na dnevne radne zadatke svedeno je na minimum,
6. Zoološki vrt zatvoren je za posjetitelje do daljnjega te su odgođene sve edukacije i rođendaonica,
7. Kompa ne prevozi građane i do daljnjega se odgađa njezino stavljanje u pogon,
8. Na prostoru reciklažnih dvorišta zabranjuje se boravak više od 5 osoba u istom trenutku.
-
Vodovod
* Sukladno ovoj odluci i odredbama Općih i tehničkih uvjeta isporuke vodnih usluga, korisnicima će biti fakturirana prosječna potrošnja, sve dok se očitanjem ne ustanovi stvarna.
Svi korisnici koji žele mogu samostalno očitati vodomjere, a stanje vodomjera dojaviti, ili telefonski na brojeve 031/330-755; 756; 757, ili pak elektroničkom poštom na očitanje[at]vodovod[dot]com. Stanja vodomjera zaprimat će isključivu u periodu od dvadesetog do zadnjeg dana u mjesecu.
Pozivaju vas da koristite i aplikaciju Moj vodovod putem koje također možete dostaviti stanje vodomjera i zaprimiti račun prema stvarnoj potrošnji. Aplikaciji možete pristupiti na poveznici moj.vodovod.com/login ili ju jednostavno preuzeti na svoj mobilni uređaj putem aplikacija App store i Google play.
-
Ukop
* Pogrebi se održavaju redovno, ali u skladu s preporukama Stožera, dakle – unutar užeg kruga obitelji.
* Građani se mole da do daljnjega odgode dolazak u Ukop.
* Sa svakom strankom naknadno će se dogovoriti najbolje rješenje prilagođeno individualnim potrebama.
* Dežurna pogrebna služba radi 24 sata i dostupna je na 0800 9992.
* Na dogovor u svezi organizacije pokopa mogu pristupiti maksimalno dva člana obitelji pokojnika.
* Kod ulaska u Pogrebni ured i prije samog dogovora obvezna je dezinfekcija ruku dezinficijensom na bazi alkohola i za stranke i za djelatnike ureda.
* Obvezno je održavanje udaljenosti između stranaka i djelatnika Pogrebnog ureda od minimalno 1 metar.
* U prostorije gdje se nalazi pokojnik mogu ući samo članovi najuže obitelji.
* Sućut obitelji pokojnika daje se bez osobnog kontakta – rukovanja.
-
GISKO
* od 19. ožujka obustavlja se rad Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek
-
Studentska prehrana
* Zatvoren je studentski dom IGK, a otvoren je i dalje radi "Novi" studentski dom u sveučilišnom Kampusu u koji su smješteni svi studenti koji su ostali u Osijeku.
* Studentska prehrana – u skladu sa stanjem vezano za pandemiju korona virusa - u smanjenom kapacitetu organizirana je samo u Istarskoj 5 u:
- restoranu samoposluživanja (popularna "linija") sve dane u tjednu, od ponedjeljka do nedjelje od 8 do 19 sati
- restoranu Gaudeamus od ponedjeljka do petka od 12 do 19 sati
-
Popis dostava u Osijeku
* #narucidostavu - #ostanidoma