„
Turizam kroz nepregledna zlatna polja, opjevane vinograde i slavonsku idilu” naziv je dvodnevne konferencije
slavonsko-baranjsko-srijemskih lokalnih akcijskih grupa (LAG-ova) koja se održava u restoranu
Emaus kod Petrijevaca u organizaciji Lokalne akcijske grupe Karašica.
Sudionike Konferencije, predstavnike LAG-ova i turističkih zajednica te drugih dionika u razvoju turizma, pozdravila je pomoćnica ministra turizma
Snježana Brzica koja je na panelu „Turizam kroz slavonsku idilu - od vizije do provedbe“ izvijestila kako ovogodišnje brojke pokazuju nastavak
ubrzanog razvoja kontinentalnog turizma u Hrvatskoj. U odnosu na tri godine prije, bilježi se
porast od 30%, a gosti cijene domaću
hranu, ekološku proizvodnju, dobra vina i zbog toga će se sve više vraćati na poznate destinacije na kontinentu.
Zamjenik župana Osječko-baranjske županije
Goran Ivanović izjavio je kako se turizam
ne razvija preko noći već godinama, planski i uz investicije. Pohvalio je osnivanje
Upravnog odjela za kontinentalni turizam Osječko-baranjske županije kao dobar početak da se od kontinenta pokuša napraviti destinacija koja može biti aktivna 365 dana u godini, za razliku od morskog turizma.
„
Ovakve konferencije su potrebne kako bi razgovarati i razmjenjivati iskustva jer ne smije svaka općina i grad imati svoju viziju razvoja turizma nego nam je potrebna regija Slavonija, što dobro zvuči i na tomu treba graditi brend. Potrebna nam je Strategija razvoja turizma koja se bazira na brendu Slavonija te da sve županije, župani i turističke zajednice krenu zajedno u taj projekt, i to prije svega prema Vladi RH i resornom ministarstvu“, rekao je Ivanović.
Ivanović je podsjetio i kako se
Dani hrvatskog turizma održavaju u Osijeku početkom listopada,
od 2. do 4. listopada, a svih pet slavonskih županija imat će svoj dio programa i tako će pokušati predstaviti Slavoniju, Baranju i Srijem kao
poželjnu destinaciju.
Inače, kroz mjere
ruralnog razvoja i poticaja poljoprivredni proizvođači mogu dobiti financijske potpore za smještajne kapacitete. Nedavno je potpisano oko
400 ugovora, od kojih je čak polovica namijenjena proširenju djelatnosti u turizmu. S tom sinergijom podiže se razina kvalitete što se može učiti od primjerice Austrije koja nema more ili Njemačke.
Tekst: Osijek031.com
Foto: OBZ.hr