U osječkom uredu
Hrvatskog Zavoda za zdravstveno osiguranje započeo je s radom
besplatni call centar za sve osiguranike HZZO-a koji su naručeni za neki
dijagnostički pregled ili operaciju.
Pozivni centar uposlio je
dvanaest studenata medicine i sestrinstva koji primaju pozive osiguranika na besplatni telefon
0800 7999. Osim zaprimanja poziva pacijenata koji su naručeni na neki dijagnostički pregled ili čekaju operaciju u bilo kojoj od ugovornih ustanova HZZO-a u Hrvatskoj, operateri će i sami zvati osiguranike da provjere
gdje su i kada naručeni. Time s jedne strane podsjećaju one
zaboravne na njihov termin, ali istovremeno
otklanjaju i dvostruke preglede, odnosno situacije kada se osiguranik naruči za isti dijagnostički pregled u dvije ustanove. Operateri će takve pacijente uputiti u onu zdravstvenu ustanovu u kojoj će prije doći na red čime će se dodatno smanjiti liste čekanja.
Radno vrijeme call centra je
od 08:00 do 19:00 h.
Tekst: M.M./Osijek031.com