| Autor |
Poruka |
|
Dpet Ukupno postova: 25 Spol:  Muško
|
Drago mi je da se slažemo. Treba samo razumjeti da zakon ne regulira promet učinkovito.
Npr. zakon ne kaže da ja moram voziti 50 km/h ako je ograničenje 50. I ja ću onda lijepo biti idiot i voziti auto 25 km/h a svi vi ćete mi onda nabrajati sve po spisku.
Živimo u 21st i ljude treba educirati u pravom smjeru a ne vozi po vanjskoj niko ti ništ nemože. |
|
|
|
|
|
 |
|
markonato Ukupno postova: 380 Spol:  Nebitno
|
Npr. zakon ne kaže da ja moram voziti 50 km/h ako je ograničenje 50. I ja ću onda lijepo biti idiot i voziti auto 25 km/h a svi vi ćete mi onda nabrajati sve po spisku.
|
E vidiš, ovo nije točno  ako voziš 25 bez opravdanih razloga tamo gdje je ograničenje 50 bit ćeš kažnjen  |
|
|
|
|
|
 |
|
Dpet Ukupno postova: 25 Spol:  Muško
|
Članak 51. Zakona o sigurnosti prometa na cestama kaže da vozač ne smije bez opravdanih razloga voziti tako sporo da bitno usporava prometni tok ili ugrožava druge sudionike u prometu.
Eto neću BITNO usporiti promet ako vozim 40 ili 45 a opet ću biti idiot. Ili ću na otvorenoj cesti voziti 80.
De me sad pusti na miru da odgledam Top Gear do kraja i da idem spavat.  Ajd laku noć |
|
|
|
|
|
 |
|
cane
Ukupno postova: 2460 Lokacija: Cherryville Spol:  Muško
|
I to je to što bi tako jednostavno i prihvtljivo trebalo biti. Al eto nažalost rijetko tko kod nas može razmišljat trodimenzionalno. Rakija im ubila sive čelije. |
|
_________________ Global warming is coming in two days before the day after tomorrow! |
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Eeeeeeaaaaaaaaaa, DOBRO JUTRO!
Ovaj kružni tok u Osijeku je najlošije isprojektiran kružni tok ikada.
Nadam se da projektant više nikada neće dobiti posao od Grada Osijeka.
Grad Osijek treba Pravilnikom zabraniti gradnju kružnih tokova u gradu jer je očito da imamo više nego nesposobne projektante, investitore, ideologe (Kamenko) i manje nesposobne vozače, jer ipak moram priznati da u ovakvim kružnim tokovima naši vozači još i dobro voze jer su kružni projektirani tako da se ne mogu poštovati pravila vožnje kružnim tokom.
Kružni tok na Đakovštini se može popraviti najjednostavnije tako da se zatvori unutarnja traka i da ima samo jedna (vanjska traka). A to treba izvesti tako da se poveća radijus zelenog otoka u kružnom toku.
A evo kako izbaciti kružni na Divaltovoj.
 |
|
_________________ U svakom kukolju ima i žita. |
|
|
|
 |
|
muvifrik
Ukupno postova: 878 Spol:  Nebitno
|
Ovo boldano je bitno, samo kažem balvani skreću presjecali nekom put ili ne. |
|
|
|
|
|
 |
|
muvifrik
Ukupno postova: 878 Spol:  Nebitno
|
Znači ti bi za vozila koja se već nalaze u kružnom toku stavio znak STOP?
Pa ti si pravi stručnjak. |
|
|
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Znači ti bi za vozila koja se već nalaze u kružnom toku stavio znak STOP?
Pa ti si pravi stručnjak.
|
To je bila ironija. Ja bi za svaki izlaz napravio dvije trake i rješen problem, a ako to nije moguće onda bi izbacio unutarnju traku i ostavio samo jednu ili još bolje totalno bi izbacio kružni tok i promet rješio drugačije.
Evo kako bi ja to rješio. Sa Vinkovačke na L.B.Mandića bi se išlo da se iz Reisnerove skrene u Gundulićevu, a isto tako kad se završi obilaznica (što će biti uskoro) Vinkovačka će imati izlaz na obilaznicu pa se može i tim putem na L.B.Mandića.
I kao što se vidi na slici, izbacio bi tramvaj iz Reisnerove jer ta linija guši promet a i ugrožava sigurnost prometa.
BIJELA - dvosmjerna cesta
CRVENA - jednosmjerna cesta
ZELENA - trg
OKER - tramvajska linija
 |
Zadnja promjena: francika; 09.05.2012. 10:11; ukupno mijenjano 1 put. |
|
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Također bi izbacio i kružni tok na Vinkovačkoj, a Drinsku skrenuo prema Mercatoru kod igrališta Mačkamama koje se planira ionako zatvoriti, a tamo praviti trg.
BIJELA - dvosmjerna cesta
CRVENA - jednosmjerna cesta
OKER - tramvajska linija
Izbacio bi i ovo polukružno okretanje tramvaja koje ometa promet i tračnicu produžio do Gacke i tamo bi tramvaj skretao lijevo. To bi onda bilo potpuno pregledno raskrižje.
 |
Zadnja promjena: francika; 09.05.2012. 10:23; ukupno mijenjano 1 put. |
|
|
|
|
 |
|
fireman911 Ukupno postova: 44 Spol:  Nebitno

|
Policiski službenik je samo ljubazan a ne naručito educiran!!! Dobro je rekao kružni tok sa dve prometne trake uvijek ima vanjska prednost ,ali samo onda kada se vozilo uključilo i na sljedećem izlazu izlazi iz kružnoga toka.Zato je napraljnena druga traka da nebi stvarala gužvu pogotovo u kružnom toku sa pet ulaza o kojemu je riječ. Što kad bi svi vozači vozili vanjskom trakom????????? Čemu onda unutarnja?????? |
|
|
|
|
|
 |
|
Boost Ukupno postova: 765 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
Misliš nutarnja traka je za one s manjkom vremena? |
|
|
|
|
|
 |
|
partwish Ukupno postova: 516 Spol:  Muško
|
I šta, ti ćeš znači brojati tko je na kojem ulazuo išao i ako nije izašao na prvom bam, ti imaš prednost?! Ovaj kružni tok je ne funkcionalan. Voziš unutarnjom i trebaš izaći prema retfali, možeš jedino direktno iz unutarnje, a to također ne bi smio jer pre mala je udaljenost od ulaza iz županijske... |
|
|
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Policiski službenik je samo ljubazan a ne naručito educiran!!! Dobro je rekao kružni tok sa dve prometne trake uvijek ima vanjska prednost ,ali samo onda kada se vozilo uključilo i na sljedećem izlazu izlazi iz kružnoga toka.Zato je napraljnena druga traka da nebi stvarala gužvu pogotovo u kružnom toku sa pet ulaza o kojemu je riječ. Što kad bi svi vozači vozili vanjskom trakom????????? Čemu onda unutarnja??????
|
Slažem se da ova unutarnja traka kakva god da je smanjuje gužvu više nego da je nema unatoč nesporazumima, ali stvara više problema nego što od nje ima koristi.
S obzirom da je nemoguće napraviti da svaki izlaz ima dvije trake trebalo bi kružni tok potpuno izbaciti ili napraviti da i vanjska traka ima svoj izlaz na svakom izlazu od barem 30 metara.
U tom slučaju bi se vozači uvjerili da vrijedi pravilo lijeve strane u kružnom toku kao što pravilo lijeve strane vrijedi u slučaju kad se na obilaznici iz trake za ubrzavanje uključuješ na obilaznicu a moraš propustiti vozila koja voze trakom s lijeve strane.
Također pravilo lijeve strane vrijedi i kad se voziš Strossmayerovom pa iz desne trake se želiš prestrojiti u lijevo jer i tada moraš propustiti vozila koja idu lijevom treakom koja je brža i ima prednost.
Zato se i sva sporija vozila moraju skloniti iz lijeve trake u desnu traku jer lijeva traka uvijek ima prednost.
Iz lijeve trake nikada ne propuštaš vozila u desnoj traci nego ih obilaziš jer voziš brže da bi se prestrojio u desnu traku.
Dakle, vozila iz desne trake uvijek moraju propustiti vozila iz lijeve trake koja su brža i imaju prednost tj. vrijedi pravilo lijeve strane. |
Zadnja promjena: francika; 09.05.2012. 10:47; ukupno mijenjano 1 put. |
|
|
|
|
 |
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
I šta, ti ćeš znači brojati tko je na kojem ulazuo išao i ako nije izašao na prvom bam, ti imaš prednost?! Ovaj kružni tok je ne funkcionalan. Voziš unutarnjom i trebaš izaći prema retfali, možeš jedino direktno iz unutarnje, a to također ne bi smio jer pre mala je udaljenost od ulaza iz županijske...
|
Kružni tok nije dobro isprojektiran jer vanjska traka nema svoju traku za izlaz iz kružnog toka osim na izlazu u Vinkovačku. |
|
|
|
|
|
 |
|
Someone
Ukupno postova: 191 Lokacija: Skoro pa Osijek Spol:  Muško
|
Francika ovo što si rekao za ukidanje unutarnje trake i proširivanje zelenog dijela je jedino pametno što si rekao u ovoj temi, mislim da bi to trebalo što prije napraviti, ionako tu unutarnju traku gotovo nitko ne koristi... |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|