Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Moguće izmjene u novoj regulaciji prometa u Retfali i Donjem gradu

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
juraj1
Offline
Ukupno postova: 1
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.10.2011. 13:25 
Naslov:  Opet NOVA regulacija u Retfali i u DG
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Naime nedavno su mjenjali i sad opet mjenjaju.
Kod * Kraljicka (jer mu se ocito ne da kao ostalima kruziti,a i zasto bi kad je on faca Very Happy )
i kod bubalove seke u ulici jer on mora isto kruziti ko smrtnik

koja smo mi prcija od grada u prciji od drzave u pm

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
PsychoSoldier
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1719
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 1
Post Postano: 04.10.2011. 14:11 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

trebalo bi izgraditi podvoznjak ili nadvoznjak i na pruznom prijelazu na vukovarskoj i na cepinskoj jer paraliziraju i presijeku grad na pola kada prolazi neki vlak...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.10.2011. 15:56 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

mislav_os je napisao/la :
francika je napisao/la:
Pruga za Višnjevac je totalno promašena jer to je isto kao da Zagreb gradi prugu u Dugom selu ili Sesvetama a imaju autobusne linije i vlak.


Citam/gledam ove tvoje prijedloge i stvarno ne mogu vjerovati. Ti bi pravio prugu za Tvrdjavicu i Podravlje gdje zivi 1000 stanovnika a pruga z Visnjevac (gdje zivi 7000+ stanovnika) ti je promasaj?

HAHAHHA...

Naravno da je promašaj. Graditi prugu kroz selo u kojem prometuju autobusi, a ne povezati poslovne i rekreativne zone u samom gradu tramvajskom prugom je totalni debilizam.

Ali ako gradska uprava želi da Osijek bude u obliku banane neka im, nek onda Osijek bude grad u banani.

Pa čak je i Glavaš bio protivnik banana države, a ne vjerujem onda ni da bi volio da Osijek bude banana grad, makar je i on jedan od onih koji su od Osijeka napravili sklizak teren, svjesno ili nesvjesno.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
mislav_os
Offline
Ukupno postova: 28
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 04.10.2011. 21:57 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la:
mislav_os je napisao/la :
francika je napisao/la:
Pruga za Višnjevac je totalno promašena jer to je isto kao da Zagreb gradi prugu u Dugom selu ili Sesvetama a imaju autobusne linije i vlak.


Citam/gledam ove tvoje prijedloge i stvarno ne mogu vjerovati. Ti bi pravio prugu za Tvrdjavicu i Podravlje gdje zivi 1000 stanovnika a pruga z Visnjevac (gdje zivi 7000+ stanovnika) ti je promasaj?

HAHAHHA...

Naravno da je promašaj. Graditi prugu kroz selo u kojem prometuju autobusi, a ne povezati poslovne i rekreativne zone u samom gradu tramvajskom prugom je totalni debilizam.

Ali ako gradska uprava želi da Osijek bude u obliku banane neka im, nek onda Osijek bude grad u banani.

Pa čak je i Glavaš bio protivnik banana države, a ne vjerujem onda ni da bi volio da Osijek bude banana grad, makar je i on jedan od onih koji su od Osijeka napravili sklizak teren, svjesno ili nesvjesno.


Da, ali shvati da bi ti tramvaji bili 20% popunjeni prosjecno. (Sad govorim za gore spomenutu Tvrdjavicu i Podravlje). Je to je rekrativna zona i sve to stoji, ali kada bi tamo bila pruga morala bi se napraviti jos 2 mosta za istu sto su ogromni troskovi zbog 1000 stanovnika i nekih rekreativaca? Oni drugi tvoji nacrti stoje, i ja bi volio da je tako, ali jednostavno mi ne "lezi" ovi za Tvrdjavicu i Podravlje jer mislim da bi troskovi bili preveliki.

PS, pa meni Tvrdjavica i Podravlje vise izgledaju kao selo nego Visnjevac. (NHF stanovnicima istih, samo osobno misljenje)

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 05.10.2011. 9:58 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

mislav_os je napisao/la :
francika je napisao/la:
mislav_os je napisao/la :
francika je napisao/la:
Pruga za Višnjevac je totalno promašena jer to je isto kao da Zagreb gradi prugu u Dugom selu ili Sesvetama a imaju autobusne linije i vlak.


Citam/gledam ove tvoje prijedloge i stvarno ne mogu vjerovati. Ti bi pravio prugu za Tvrdjavicu i Podravlje gdje zivi 1000 stanovnika a pruga z Visnjevac (gdje zivi 7000+ stanovnika) ti je promasaj?

HAHAHHA...

Naravno da je promašaj. Graditi prugu kroz selo u kojem prometuju autobusi, a ne povezati poslovne i rekreativne zone u samom gradu tramvajskom prugom je totalni debilizam.

Ali ako gradska uprava želi da Osijek bude u obliku banane neka im, nek onda Osijek bude grad u banani.

Pa čak je i Glavaš bio protivnik banana države, a ne vjerujem onda ni da bi volio da Osijek bude banana grad, makar je i on jedan od onih koji su od Osijeka napravili sklizak teren, svjesno ili nesvjesno.


Da, ali shvati da bi ti tramvaji bili 20% popunjeni prosjecno. (Sad govorim za gore spomenutu Tvrdjavicu i Podravlje). Je to je rekrativna zona i sve to stoji, ali kada bi tamo bila pruga morala bi se napraviti jos 2 mosta za istu sto su ogromni troskovi zbog 1000 stanovnika i nekih rekreativaca? Oni drugi tvoji nacrti stoje, i ja bi volio da je tako, ali jednostavno mi ne "lezi" ovi za Tvrdjavicu i Podravlje jer mislim da bi troskovi bili preveliki.

PS, pa meni Tvrdjavica i Podravlje vise izgledaju kao selo nego Visnjevac. (NHF stanovnicima istih, samo osobno misljenje)

A šta onda reći za bazen koji će se graditi za 200.000.000 kn pored Gradskog vrta? Za koliko ljudi se to pravi i za koliko rekreativaca?

Sve ove pruge i mostovi se mogu napraviti za isti iznos od 200 milijuna kuna kao i bazen (svaki most je 50 milijuna i sve pruge 100 milijuna kn).

Slažem se da linija kroz Tvrđavicu i Podravlje ne bi imala veliku popunjenost, ali bi značajno utjecala na urbanizaciju tih naselja koji su u blizini samog centra grada i omogućila tamošnjim stanovnicima da do posla i škole koriste gradski prijevoz.
Iako je to skupa investicija mislim da je bolje pokriti cijeli grad tramvajskim linijamam kako bi ljudi mogli putovatii na posao gradskim prijevozom a ta mobilnost radne snage bi također poticajno djelovala i na poticanje razvoja poduzetnišva, nego potrošiti 200 milijuna kn za jedan bazen od kojeg će jako mali broj građana imati koristi. Bazen je ipak luksuz, dok je gradski prijevoz nužna potreba jednog većeg grada.

Nemam ništa protiv pruge u Višnjevcu, ali ne prije nego se izgrade pruge u samom gradu. Gradnja pruge kroz Višnjevac je samo skupljanje glasova za izbore a nema veze sa dobrobiti grada, pod tim ne mislim da Višnjevčani i Josipovčani neće imati koristi od toga, ali ostali građani Osijeka od te pruge neće imati nikakve koristi. Dok bi od pruge kroz grad do poslovnih zona imala koristi većina građana grada Osijeka pa čak i Višnjevčani i Josipovčani koji se koriste gradskim prijevozom.

Dakle,

200.000.000 kn NE za bazen
100.000.000 kn DA za tramvajske pruge kroz poslovne zone, Tvrđavicu i Podravlje
100.000.000 kn DA za mostove

Kad se to dovrši onda za 3-4 godine pruga za Višnjevac i Livanu, ali mora se raditi sistematski a ne prema izbornoj kampanji.

Protiv bazena također nemam ništa protiv, ali prvo treba rješavati infrastrukturu a u to spada i gradski prijevoz do poslovnih zona jer kako sam već rekao to bi potaklo razvoj gospodarstva u Osijeku zbog mobilnosti radne snage i manjih troškova prijevoza što direktno ostaje više novca radnicima i poslodavcima u džepu (kako gdje), samo što stručnjaci to ne mogu shvatiti.

Bazen se može graditi tek kad se rješe nadvožnjaci i podvožnjaci na pružnim prijelazima u gradu, kad se rješe ruševine u gradu poput one kod Gradskih bazena, kad se izgrade stanovi za socijalno zbrinjavanje itd. Kad bi se pokrenulo gospodarstvo zahvaljujući izgradnji infrastrukture i gradskog prijevoza i time grad imao više novca na raspolaganju onda bi se moglo bez problema uložiti 200.000.000 kn u bazen. Pa nismo mi šeici da se možemo tako neodgovorno razbacivati mukotrpno skupljnim novcima građana pa da preko izgradnje bazena nesposobni kriminalci operu 200.000.000 kn iz gradskog proračuna, a vjerovatno bi se od toga financirala i predizborna kampanja. I onda se žalimo da je Sanader veleizdajnik a busao se u prsa kao veliki domoljub, čak se ni Isus nije toliko busao u prsa da je Sin Božji kao ovi naši veliki domoljubi koji opljačkaše i opljačkavaju građane.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 09.03.2012. 20:55 
Naslov:  Re: Moguće izmjene u novoj regulaciji prometa u Retfali i Donjem gradu
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Kad će se ići u gradnju novih tramvajskih linija?

Kad bi grad bio povezan s novim tramvajskim linijama ne bi li više ljudi kupovalo mjesečnu kartu i ne bi li to pomoglo gospodarskom razvitku i naseljavanju grada?

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: