U širem središtu
Osijeka više potrošača struje je neuspješno pokušavalo javiti
Elektroslavoniji stanje brojila na besplatan broj
9820. Provjerili smo u
HEP-u zašto telefonska tajnica ovih dana odgovara: “Birali ste nepostojeći broj, molimo provjerite broj i nazovite ponovno”. Doznajemo kako je HEP-ov besplatni broj dostupan isključivo pozivateljima u
HT-ovoj mreži!
- Očitač struje obavijestio je stanare da će doći u petak prijepodne kada je većina na poslu, a u slučaju da nismo kod kuće obavještava neka stanje brojila ostavim na vratima stana!? Da to učinim, bilo tko, recimo u šali, može se poigrati dopisujući brojke ili jednostavno baciti moj papirić i imat ću nepotrebnih problema zbog neozbiljnog pristupa poslu. Čemu HEP-ov besplatni telefon, ako ne funkcionira? Trebao bih za radnog vremena odšetati sa stanjem brojila u Elektroslavoniju, jer Odjel za mjerne uređaje koji šalje obavijest nije ostavio “obični” broj za javljanje stanja, negoduje
Ivica K. iz
Ulice Hrvatske Republike.
Naš sugovornik smatra kako je riječ o svojevrsnoj
diskriminaciji potrošača struje, jer je besplatna usluga rezervirana samo za korisnike jedne operatorske mreže, a nije poznato zašto HEP ne nudi broj na koji oni izvan HT-ove mreže (
Optima,
B-net...) mogu javiti stanje. Doista, na tiskanoj zamolnici za dostavu stanja potrošnje nije otisnut telefonski broj
031/244-706 koji je u funkciji tijekom radnoga vremena hepovaca!
Hrvatska elektroprivreda
Plati poziv, pošalji faks...
U HEP-u neslužbeno doznajemo kako potrošači struje stanje na brojilu mogu javiti Elektroslavoniji na telefonski broj 031/244-706 (
uz plaćanje poziva), dostaviti stanje telefaksom na broj
244-796 ili trebaju osobno doći u
Hadrijanovu 3.
Tekst: N.Špoljarić/Glas-Slavonije.hr