Autor |
Poruka |
Redakcija 031
Ukupno postova: 70040 Spol:  Nebitno
|
 Na natječaj za desetogodišnju koncesiju za "pauk" službu stigla je samo jedna ponuda, no tko će ubuduće biti zadužen za uklanjanje nepravilno parkiranih vozila s javnih površina službeno će se znati tek nakon sljedeće sjednice Gradskog vijeća.
- Ponuda je pravodobna i potpuna, no tko će biti novi koncesionar ne možemo reći do okončanja postupka ocjene ponude. Ako ocjena bude pozitivna, odluku o potpisivanju, odnosno nepotpisivanju ugovora treba donijeti Gradsko vijeće - kaže Milan Kamenko, v.d. pročelnika Upravnog odjela za komunalno-stambeno gospodarstvo i promet.
S obzirom na to da natječajni postupak još nije u cijelosti okončan, Kamenko nije želio otkriti koja je tvrtka dala ponudu, no iz neslužbenih izvora doznajemo kako je riječ o tvrtki AC Lozić. "Pauk" će, nakon dvije godine izbivanja, na osječke ceste odmah nakon potpisivanja ugovora, a Kamenko očekuje da će to biti najkasnije do 1. ožujka.
Inače, prema uvjetima natječaja, budući koncesionar mora imati u vlasništvu bar jedno specijalno vozilo koje može premjestiti vozila teška do 2,5 tone, te najmanje deset "lisica" za blokiranje kotača. Morao je pristati da će, prema potrebi, osigurati sustav videonadzora te jamčiti da će vozila nakon premještanja biti deponirana na ograđenom i čuvanom parkiralištu s najmanje dvadeset mjesta. Jedan od uvjeta natječaja bio je i da koncesijska naknada bude najmanje deset posto svih fakturiranih poslova.
Kazna 400 kuna
Još ranije Gradska uprava utvrdila je cjenik usluga "pauka". Premještanje i 24-satno čuvanje vozila neopreznog vozača stajat će 400, početo izmještanje 200, a svaki novi dan čuvanja dodatnih 50 kuna. Cijena blokiranja i deblokiranja vozila bit će 250 za osobna vozila, odnosno 500 kuna za kamione i autobuse.
Tekst: M.Mihaljević/Glas-Slavonije.hr
Pročitajte i...
[24.11.2009.] Novo asfaltiranje mosta i natječaj za 'pauka'
[18.09.2009.] Stiže pauk: Izmještanje i čuvanje - 400 kuna!
[12.06.2009.] Na osječke se ulice uskoro vraća pauk |
|
|
|
|
 |
Mitar031 Ukupno postova: 199 Spol:  Nebitno
|
Jel to onaj Lozić što je u ortakluku s vlasnicom reklamarta ili bracika? |
|
|
|
|
 |
vicencos
Ukupno postova: 35 Spol:  Muško
|
Već je vrijeme da se počne praviti reda po gradu, prije svega po Divaltovoj gdje biciklistička staza služi kao parkiralište |
|
|
|
|
 |
s1504975 Ukupno postova: 93 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
"koncesionar mora imati u vlasništvu bar jedno specijalno vozilo"
Ma kakva je nekultura parkiranja, trebalo bi ih biti barem 10! |
|
|
|
|
 |
divkovi1 Ukupno postova: 49 Spol:  Nebitno
|
Bravo SNAGA GRADA!
Opet jos jedno ispunjeno obecanje, kako ce gradska firma obavljati tu djelatnost!
Zasto bi grad uzimao novce od icega kad se sve moze dati privatnicima!!! PLJUC |
|
|
|
|
 |
Angelium
Ukupno postova: 874 Spol:  Nebitno

|
Zato što kad privatnik dobije koncesiju može mimo svega stavlajti nekome u džep lovu... Ako je gradska tvrtka to onda ide malo teže. Ali ni dalje mi nije jasno zašto to ne bi mogao GPP ili Unikom obavljati. Kupiš dva vozila i za godinu dana, ako ne i prije kakve vozače imamo, isplatiš to. Nakon toga čista zarada... |
|
|
|
|
 |
Leteci mungos
Ukupno postova: 6728 Lokacija: Priory of Semen Spol:  Nebitno
|
Naravno, klasicna prica o mascenju vrata...
Mene samo zanima kakav ce ugovor ekipa sklopiti. Hoce li to biti ugovor kao onaj s Eletromodulom, gdje ga nitko nikada nece moci raskinuti?
Tko zna, mozda jednog dana dodju doista posteni i pametni ljudi, koji ce htjeti pauka vratiti u "gradske ruke" i koji ce tim novcem puniti proracun Grada.
Bit ce zanimljivo pratiti ovaj slucaj... lakmus papir... |
|
_________________ Omnium gadgetum mecum porto! |
|
|
 |
djekica 28 Ukupno postova: 5 Spol:  Nebitno
|
|
|
 |
Ingo
Ukupno postova: 3470 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
Bravo SNAGA GRADA!
Opet jos jedno ispunjeno obecanje, kako ce gradska firma obavljati tu djelatnost!
Zasto bi grad uzimao novce od icega kad se sve moze dati privatnicima!!! PLJUC
|
u sridu  ! |
|
|
|
|
 |
djekica 28 Ukupno postova: 5 Spol:  Nebitno
|
|
|
 |
panglu Ukupno postova: 48 Spol:  Nebitno

|
opet namjesteni natjecaj iz glavaseve kuhinje!!!lozic je bio jedan od glavnih sponzora hdssb-a u prosloj kampanji,a sad je doslo vrijeme za naplatu dugova.uvijeti natjecaja su taki da ih samo lozic ispunjava,jer je tako "gazda" iz hercegovine naredio!sva cast za "snagu grada",i za slijedece izbore cete dobiti vozila i lovu.ako vas ne zajebe,pa opet promjeni stranu,jer je bio sponzor bivse vlasti.ocito da je procijenio da ce mu sa glavom biti bolje!!!
--
Molimo, NE PIŠITE isključivo velikim slovima.
moderator |
|
|
|
|
 |
Angelium
Ukupno postova: 874 Spol:  Nebitno

|
PA što je očekivati od Bubala i kompanije? Kad se radi bilo koji natječaj za građevinske radove izda se uvjet da tvrtka mora imati godišnji promet minimalno 10 milijuna kuna i op - otpadnu svi u startu osim Gradnje i Osijek - kotetksa... I onda pola pola i mirna Bosna - ovaj Drinovci  ... A vjerojatno nekome i u džep kapne... Vjerojatno je slično bilo u ovom slučaju. Naglašavam vjerojatno  - da me nebi netko tužio  |
|
|
|
|
 |
evil monkey
Ukupno postova: 923 Lokacija: ormar Spol:  Žensko
|
|
|
 |
W.M. Felt Ukupno postova: 2158 Spol:  Nebitno
|
Panglu, sve više vučeš na svoj nadimak. Uvjeti natječaja su zapravo sramotno nisko postavljeni. Treba imati jedan kamion, i prostor za smještaj 20 automobila.
Pravo je pitanje zašto se nitko solventan nije javio na ovaj natječaj (to solventan, jer je AC Lozić navodno u velikim problemima). Zašto se niti jedna druga firma nije javila, a ima ih popriličan broj koje mogu osigurati jedan kamion i 20 parkinga? Dvije su mogućnosti - ili je pauk kao posao slabo isplativ, ili su se dogovorili sa svim firmama u gradu i okolici, koje bi se mogle javiti, da se ne jave.
Nemam namjeru braniti bilo što vezano za ovaj natječaj, no Hsp-ovi forumaši nikako da se dogovore što pisati.
Osim Lozića, koliko je poznato, Hdssb je financiralo još hrpa firmi zastupnika automobila, od kojih je najbolji primjer Remix (dapače, nedavno se jedan Hsp-ovac javio s tvrdnjom da je baš Remixu osiguran posao s paukom).
To je vjerojatno i Gradnja. Ali nikako nije Osijek-Koteks. Ako je netko namiještao natječaje za Osijek-Koteks, to je bio Đapić. No građevinskih je firmi toliko da niti jednoj stranci nije problem pronaći sponzora među njima (objavljeno je nakon parlamentarnih izbora da je najveći donator Hsp-a Gravia).
Svejedno. Jedina problematična stva u cijeloj priči svodi se na pitanje treba li pauka ostaviti gradskoj firmi, ili dati u koncesiju, odnosno, donosi li pauk realno zaradu. To je najblaže rečeno dvojbeno, jer treba imati naumu da privatnik koncesionar može dati i minimalac za plaću, a Grad si je tu postavio malo veće standarde. Kako je pauk u Zagrebu unutar Zagrebparkinga, njihovu kalkulaciju ne možemo znati (a tamo je kazna 500 kn). Isplativost vjerojatno ovisi o visini kazne, no i postotku plaćenih kazni. |
|
|
|
|
 |
sale car
Ukupno postova: 1305 Lokacija: Grad na Dravi Spol:  Muško
|
e jebemu dan, da sam barem znao koji su uvjeti... digneš kredit, kupiš šta ti treba i neki plac negdje, odeš preko u baranju, uzmeš upozorenja za mine, skineš table i već imaš kolce, a koliko mi je poznat, žica nije skupa... za dvije godine max isplatiš sve, i ostalih osam godina si sazidaš kuću, kupiš auto, "dobiješ" kolekciju satova i otutuješ na odmor na karibe... joj joj... |
|
_________________
"... napokon mirni, napokon slobodni, napokon u svojoj državi, a sad smo siromašni..."
---Elemental - iz dana u dan--- |
|
|
 |
 |
|