W.M. Felt je napisao/la: ›
panglu je napisao/la: ›
opet namjesteni natjecaj iz glavaseve kuhinje!! uvijeti natjecaja su taki da ih samo lozic ispunjava
|
Panglu, sve više vučeš na svoj nadimak. Uvjeti natječaja su zapravo sramotno nisko postavljeni. Treba imati jedan kamion, i prostor za smještaj 20 automobila.
Pravo je pitanje zašto se nitko solventan nije javio na ovaj natječaj (to solventan, jer je AC Lozić navodno u velikim problemima). Zašto se niti jedna druga firma nije javila, a ima ih popriličan broj koje mogu osigurati jedan kamion i 20 parkinga? Dvije su mogućnosti - ili je pauk kao posao slabo isplativ, ili su se dogovorili sa svim firmama u gradu i okolici, koje bi se mogle javiti, da se ne jave.
panglu je napisao/la: ›
lozic je bio jedan od glavnih sponzora hdssb-a u prosloj kampanji
|
Angelium je napisao/la: ›
Kad se radi bilo koji natječaj za građevinske radove izda se uvjet da tvrtka mora imati godišnji promet minimalno 10 milijuna kuna i op - otpadnu svi u startu osim Gradnje i Osijek - kotetksa...
|
Nemam namjeru braniti bilo što vezano za ovaj natječaj, no Hsp-ovi forumaši nikako da se dogovore što pisati.
Osim Lozića, koliko je poznato, Hdssb je financiralo još hrpa firmi zastupnika automobila, od kojih je najbolji primjer Remix (dapače, nedavno se jedan Hsp-ovac javio s tvrdnjom da je baš Remixu osiguran posao s paukom).
To je vjerojatno i Gradnja. Ali nikako nije Osijek-Koteks. Ako je netko namiještao natječaje za Osijek-Koteks, to je bio Đapić. No građevinskih je firmi toliko da niti jednoj stranci nije problem pronaći sponzora među njima (objavljeno je nakon parlamentarnih izbora da je najveći donator Hsp-a Gravia).
Svejedno. Jedina problematična stva u cijeloj priči svodi se na pitanje treba li pauka ostaviti gradskoj firmi, ili dati u koncesiju, odnosno, donosi li pauk realno zaradu. To je najblaže rečeno dvojbeno, jer treba imati naumu da privatnik koncesionar može dati i minimalac za plaću, a Grad si je tu postavio malo veće standarde. Kako je pauk u Zagrebu unutar Zagrebparkinga, njihovu kalkulaciju ne možemo znati (a tamo je kazna 500 kn). Isplativost vjerojatno ovisi o visini kazne, no i postotku plaćenih kazni.