Svaka ti dala Felte, ti to onako "odokativno" znaš koje bi linije bile profitabilne??!!
Kada si vec toliko pametan i imas tako visoko misljenje o drzavnoj avio-kompaniji barem si se mogao malo informirati. Da jesi, znao bi da Croatia ima 12 aviona, i jednu od najmodernijih i najmladjih flota u Europi pa ako hoćeš i jednu od najekonomičnijih, pa i ekološki najprihvatljivijih.....
I ista ta kompanija koja ce po tvom misljenju nestati u roku odmah.... lani je prevezla nesto vise od 1,87 mil. putnika sa ovogodišnjom tendencijom rasta od oko 3%!!!!! Što u današnjim uvijetima tkz. "europske recesije" i nije tako loše.
Sa ovim se u potpunosti slazem... Osijek je netipičan grad, tj. osječani su netipični putnici, te treba poraditi na tome.
Tko bi to trebao mjenjati??? E to je sada pitanje broj jedan ... Aerodrom, Croatia, Grad, Županija???
Tko god da bude, imam samo jednu riječ:
LOBIRANJE!!!!
Ni Pula, pa ni Zadar nisu nista bolje popunjeni preko zime, pa svakodnevno imaju jutarnji i vecernji let za ZG, a sve to pomazu drzavne subvencije, koje su sasvim normalna stvar pa i legalna u EU.....
Da li će naša lokalna politička elita to ikada shvatiti, te poraditi na tome? Ne vjerujem..... Prije da će svakih nekoliko mjeseci tutniti zaposlenicima zračne luke Osijek nekoliko tisucica kunica, te umiriti ih do sljedece blokade racuna...
A sto se teskog promasaja tice, taj avion je morao krenuti odnekuda... nije se mogao teleportirati u Osijek pa letjeti dalje. Da mu je prva rotacija bila Pula-Osijek, zar mislis da bi bilo nesto vise putnika?
Mislim da taj let Zagreb-Osijek i nije tako los potez... neka se prica... mozda se nesto i promjeni u nasim navikama.....