
Prije
18 godina u
Republici Hrvatskoj uspostavljen je
broj 112, jedinstveni europski broj za hitne službe.
Od samih početaka, pa sve do danas sustav se bitno
unaprijedio. Centar 112 u Osijeku u prošloj godini primio je
62 000 poziva građana, odnosno osoba koje su trebale pomoć. Od tog broja, oko tisuću poziva bilo je od strane
stranih državljana koji su boravili na našem području.
Centar 112 pokrenuo je projekt razvoja sustava javnog uzbunjivanja, odnosno
poboljšanja na području Osječko-baranjske županije, a ove godine će na području grada Osijeka postavili
tri nove sirene.
Kada je riječ o pozivima koji se
zloupotrebljavaju,
Zvonko Grgec, pročelnik Područnog ured CZ Osijek rekao je da se taj broj
znatno smanjio, odnosno sveden je na
minimum.
"
Važnost broja i našim sugrađanima, ali i svim žurnim službama je zaista velika. Pokazalo se to unatrag nekoliko godina gdje su učestalije krize koliko nam 112 znači kada je čovjek u kriznoj situaciji." - rekao je za kraj
Mato Lukić, zamjenik župana OBŽ.
Tekst: Osijek031.com
Foto: OBZ.hr