Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Do daljnjega ništa od investicija u cargo promet u ZL Osijek

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 70845
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 25.08.2022. 19:11 
Naslov:  Do daljnjega ništa od investicija u cargo promet u ZL Osijek
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

U vrijeme kada je osječka zračna luka izgrađena, industrijska slika bila je uvelike drugačija. U Osijeku i okolici bilo je 20-ak velikih tvornica te je postojala potreba za cargo transportom roba u i iz ZL-a.

Dugi niz godina priča se o tome kako je potrebno uložiti sredstva i omogućiti bolje uvjete za ponovno odvijanje cargo prometa iz osječke zračne luke. No, nedavna ispitivanja tržišta pokazala su da bi to bio – bačen novac, izvještava Osječka televizija. Stoga se od te ideje, barem za sada, odustalo, kaže Ivan Kos, direktor ZL Osijek.

Kos je podsjetio kako je ZL Osijek svojevremeno bila važna cargo luka. Međutim, cargo je, kao i svaki promet, vezan uz dovoz i odvoz, odnosno uvoz i izvoz robe koja trpi avio prijevoz. Takvih roba na našem području nema mnogo, pa proizvođači roba koje trpe avio prijevoz imaju svoje vlastite distributivne kanale kroz kontejnerski ili kamionski prijevoz i jako malo koriste avio prijevoz.

Drugim riječima, interes za cargo prijevoz na ovom području jako je malen, a da bi vlasnici zračne luke (Ministarstvo prometa i veza, prije svih) uložili u njega mora postojati komercijalna opravdanost.

To nije problem samo osječke zračne luke jer, dodaje Kos, cijela jugoistočna Europa ima malo proizvođača roba za avio prijevoz tako da nema zračne luke koja može poslovati isključivo na cargo prometu.

Kos je dodao kako su oni zainteresirani i otvoreni za razgovore s investitorima i potencijalna ulaganja u ZL ne samo za cargo promet već i za održavanja i servisiranja zrakoplova za što postoji velik interes na tržištu. Osim toga, ulaskom u "Schengen" promijenit će se dio pravila poslovanja, čemu se valja prilagoditi, a to uključuje i pitanje zgrade zračne luke koja i inače vapi za obnovom.

Dakle, velike su investicije potrebne u osječku zračnu luku, no to neće biti investicije vezane uz cargo promet.


Tekst i foto: Osijek031.com

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: