Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Osječki centar 112 prošle godine zaprimio preko 100 tisuća poziva

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 70844
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 11.02.2022. 12:19 
Naslov:  Osječki centar 112 prošle godine zaprimio preko 100 tisuća poziva
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Vijeće Europskih zajednica je 29. srpnja 1991. godine donijelo Odluku o ustanovljenju jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112, koji sve hitne službe integrira u jedinstveni sustav, a ove godine, 11. veljače, obilježava 31. godinu postojanja jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112 u Europskoj uniji.

Predstavnici Europske komisije, Europskog parlamenta i Vijeća Europe su 11. veljače 2009. godine potpisali tripartitnu deklaraciju kojom je 11. veljače ustanovljen kao Dan europskog broja 112.

Besplatnim pozivom na broj 112 u bilo kojoj državi članici Europske unije možete zatražiti pomoć hitnih službi (policije, vatrogasaca, hitne medicinske službe).

Sustav 112 u Republici Hrvatskoj djeluje unutar Ravnateljstva civilne zaštite Ministarstva unutarnjih poslova i neprekidno osigurava zaprimanje dojava na jedinstveni europski broj za hitne službe 112 putem telefona, SMS poruka i e-poziva iz vozila.

U Republici Hrvatskoj ima 20 županijskih centara 112 koji zaprimaju hitne pozive i djeluju kao jedinstveni operativno-komunikacijski centri za sve vrste hitnih situacija.

U 2021. godini centri 112 su zabilježili ukupno 1.872.866 poziva od kojih je 1.531.275 bilo namjenskih.

U osječkom centru, koji pokriva svih 5 slavonskih županija, prošle je godine bilo je preko 100 tisuća poziva.”, rekao je na Dan jedinstvenog europskog broja za hitne službe pročelnik Područnog ureda civilne zaštite Osijek Zvonko Grgec. Grgec je dodao kako je kako je u taj centar stiglo 65 tisuća poziva građana, a da se nakon toga sa žurnim službama kontaktiralo 47 tisuća puta. U centru je zabilježeno i 37 tisuća događaja zbog kojih su žurne službe trebale intervenirati.


Tekst i foto: Radio Osijek

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: