Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

Online panel "MAMArketing"

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 54099
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 07.05.2021. 15:37 
Naslov:  Online panel "MAMArketing"
14.05.2021. 10:30
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Udruga META je udruga studenata Marketinga na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Naš primarni cilj je educirati studente o mogućnostima rada u marketinškoj industriji te kontinuirano provoditi edukacije o ključnim marketinškim temama. Iza nas stoji mnoštvo projekata, panela i humanitarnih projekata kroz koje smo imali priliku surađivati s mnogim predstavnicima marketinške industrije, poput tvrtki Imago, Degordian, Bruketa&Žinić&Grey, Ogilvy te mnogi drugi.

Više o našem radu možete saznati na Facebook-u (Udruga META), Instagramu (@meta.efos) te LinkedIn-u (Udruga META).

Više o projektu „MAMArketing“
Potaknuti nadolazećim Majčinim danom odlučili smo pokušati saznati odgovore na pitanja kao što su zašto se žene na intervjuima za posao pita imaju li obitelj, zašto ih se pita tko im čuva djecu dok one rade, a ono najvažnije, zašto se to ne pita muškarce?

O ovoj tabu temi ćemo razgovarati s našim uspješnim ženama u Marketingu koje su ujedno i sjajne majke te koje uspijevaju balansirati obiteljski život i karijeru.

Najavljene panelistice su:
Mia Biberović koju možemo opisati kao uspješnu ženu u „muškom poslu“, urednica i COO Netokracije. Prati teme vezane za regionalnu startup scenu, internetski marketing te nove tehnologije. 2015. je proglašena najutjecajnijom ženom u hrvatskoj startup zajednici prema Central European Startup Awards, a 2016. ICT novinarkom godine prema HND-u. Uz zaljubljenost u sve teme digitalnog marketinga, poduzetništva i tehnologije, Mia je također majka jedne prekrasne djevojčice koja ove godine puni 4 godine.

Irina Tomić, direktorica prodaje i marketinga BLUE KOTAR Premium Spa Resort. Svoju uspješnu karijeru dokazuje činjenica kako je zaslužna za izvođenje raznih velikih projekata poput razvitka Hotela Budva. Intenzivno sudjeluje u na turističkim velikim sajmovima gdje je ambasador cijele regije. Uz osnivanje tvrtke za upravljanje, savjetovanje i poslovne usluge na području turizma i ugostiteljstva, Irina uspijeva biti odlična majka.

Martina Gršković je započela radom u agenciji specijaliziranoj za komunikaciju na društvenim mrežama kao community manager junior, te raznim edukacijama je došla do rada u tvrtci 404 kao community manager za projekt The Voice – Najljepši glas Hrvatske. Prije osvajanja SoMo Borac nagrade u kategoriji community managera 2015. godine je počela raditi kao account manager gdje brine o digitalnim potrebama klijenata poput Hrvatskog Telekoma, Fox Networks i sl. Od 2016. godine preuzima poziciju direktorice odjela za društvene mreže te uz posao je majka malog dječaka.

Nevena Rendeli Vejzović, novinarka, televizijska voditeljica, autorica putopisa, sociologinja, PR stručnjakinja, blogerica i event menadžerica su samo neka od zanimanja kojim se bavi, te također svaki tjedan piše kolumnu za Miss7. Osim svega navedenog Nevena radi i na projektima te je istaknula kako su joj jedni od dražih bili „Boja turizma“, „Malo misto“ i „30 u hladu“, sve projekte je radila dok je bila zaposlena na HRT-u. Osim blogova, napisala je i svoju vlastitu knjigu „Vodič jedne plavuše“. Između svih zanimanja svoje slobodno vrijeme provodi sa suprugom i tri predivne djevojčice.

Ivana Matić, osnivačica i direktorica Women In Adria. Nakon završenog Ekonomskog fakulteta, smjera financije, Ivana je imala novi i drugačiji pogled na novac. Nakon TV serije Seks i grad, koja je njezinu generaciju upropastila ostavljanjem dojma da žene probleme rješavaju shoppingom, pokrenula je vlastiti biznis. Htjela se pobrinuti da žene ne ostavljaju takav dojam i također je htjela okupiti uspješne i utjecajne žene u Hrvatskoj. Uz svoju poslovnu stranu odlično je uskladila i obiteljski život sa suprugom i tri djevojčice.

Slavica de Jong je majka četvero predivne dječice, jednog dječaka i tri djevojčice. U zadnjih šest godina je u potpunosti promijenila karijeru te prešla iz poslovnog okruženja u novo okruženje gdje je preuzela jednu od najtežih uloga koja se naziva majka, i također je pokrenula vlastiti Youtube kanal u kojemu njezina kreativnost dolazi do izražaja. Tematike videa se protežu od vlogova, kuhanja, pospremanja, organiziranja ili o majčinstvu.

Karijera ili obitelj? Ili oboje?
Za odgovor na to pitanje pridružite nam se na online panelu „MAMArketing“ 14. svibnja 2021. godine u 10:30 h putem ZOOM platforme.

Prijaviti se možete već sada putem ovog linka, a neke od vas očekuju i super nagrade!



Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: