Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

Odjelu za matematiku odobren projekt "GAMMA" u okviru Erasmus+ programa

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 51624
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 09.10.2020. 13:26 
Naslov:  Odjelu za matematiku odobren projekt "GAMMA" u okviru Erasmus+ programa
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Odjelu za matematiku Sveučilišta J. J. Strossmayera odobren je projekt pod nazivom GAMMA (GAMe based learning in MAthematics) u okviru Erasmus+ programa u liniji Ključna aktivnost 2: Strateška partnerstva u području obrazovanja i osposobljavanja (KA201). Realizacija projekta započinje 1. listopada 2020., a njegova vrijednost je 287.376,00 eura.

U okviru ovog projekta planirana je suradnja sveučilišta i škola iz Hrvatske, Finske, Nizozemske i Grčke na razvoju metodičkih materijala za nastavnike matematike s fokusom na učenju baziranom na digitalnim igrama.

Partneri na projektu su:
- Elektrotehnička i prometna škola Osijek, Hrvatska
- Amsterdam University of Applied Sciences, Faculty of Education, Nizozemska
- Satakunta University of Applied Sciences, Finska
- National and Kapodistrian University of Athens, School of Philosophy, Department of Educational Studies, Grčka
- First Senior High School of Peristeri Athens, Grčka
- Porin Lyseon lukio General Upper Secondary School, Finska
- Srednja škola Markantuna de Dominisa Rab, Hrvatska
- Agencija za odgoj i obrazovanje, Hrvatska

Ideja projekta je, u vremenima u kojima su STEM vještine potreba, iskoristiti učeničku povezanost s digitalnim tehnologijama u cilju prezentacije nastavnih sadržaja matematike na zanimljiv i učenicima aktualan način. Glavni cilj projekta je razvoj priručnika za nastavnike i scenarija poučavanja baziranih na učenju kroz igru za određene nastavne teme koje se javljaju u kurikulumima matematike za učenike u dobi 14-18 godina, u svim projektnim zemljama. Nadamo se da ćemo razvojem kvalitetnih metodičkih materijala potaknuti nastavnike na primjenu digitalnih igara u poučavanju matematičkih tema, što će učenicima omogućiti lakše savladavanje gradiva i ukazati im na važnost STEM-a. Dugoročno, nadamo se da ćemo na ovaj način navesti učenike da biraju studije u području STEM-a.



Tekst: Mirela Jukić Bokun

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: