Restoran
Club Waldinger iz Osijeka i
restoran Dunav iz Iloka zavrijedili su
Michelinova priznanja koja im je uručio
Oliver Boček, direktor METRO centra u Osijeku. Club Waldinger dobio je
Michelinovu preporuku, a restoran Dunav dobio je Michelinovu oznaku
Bib Gourmand. U Michelinov vodič za 2020. godinu uvršteno je ukupno 70 restorana iz svih krajeva Hrvatske, čime je hrvatska gastro scena obogaćena sa sedam novih domaćih restorana koji nose Michelinovu preporuku.
„
Kvalitetu hrvatskih restorana iz godine u godinu potvrđuju Michelinova priznanja. Ovom prilikom želim čestitati osječkom Clubu Waldinger te iločkom Dunavu, našim dugogodišnjim partnerima koji su svojim umijećem i predanošću vrhunskom iskustvu svojih posjetitelja, zaslužili ovo prestižno priznanje. Ponosni smo što nam suradnja s Michelinovim vodičem omogućuje da i na ovaj način budemo dio uspjeha vrhunskih hrvatskih restorana. U trenutnim okolnostima, kada su ugostitelji suočeni s izazovima u poslovanju, Michelinova priznanja mogu doprinijeti pozicioniranju hrvatskih restorana na gastronomskoj karti izvrsnosti i zato mi je drago što METRO i na ovaj način može dodatno podržati promociju hrvatske gastronomije“, rekao je Oliver Boček, direktor METRO centra u Osijeku.
METRO je dugogodišnji partner Michelin vodiča, koji je
međunarodna referenca za fine-dining i preporučuje više od 30.000 restorana u 30 zemalja. Suradnja s Michelinom jedna je od METRO-ovih aktivnosti kojom potvrđuje svoju misiju da bude
preferirani partner HoReCa sektoru kroz profesionalnu podršku koju treba i zaslužuje. Kao vodeća međunarodna veleprodajna tvrtka, s više od 24 milijuna profesionalnih kupaca u
35 zemalja METRO je snažno orijentiran na aktivnosti kojima može doprinijeti održivosti poslovanja ugostitelja. Kontinuiranim razvojem inovativnog asortimana i usluga METRO želi biti podrška ugostiteljskom sektoru kako bi restorani svojim gostima mogli ponuditi visokokvalitetne proizvode, jačati svoju konkurentnost te razvijati vrhunsku gastronomsku ponudu u Hrvatskoj. METRO tako ugostiteljima nudi asortiman prilagođen njihovim potrebama s posebnim naglaskom na lokalnu proizvodnju te dodatne benefite poput besplatnih digitalnih alata uključujući izradu web stranice, aktivaciju vlastite dostave, izradu jelovnika i alate za online rezervacije, a kroz društvene mreže pruža im i savjetodavnu podršku u prilagodbi poslovanja. METRO je uvijek, a posebno tijekom proteklog razdoblja, fokusiran na podršku ugostiteljima, jednu od ključnih skupina kupaca tvrtke, te će sa svojim HoReCa partnerima nastaviti djelovati u zajedničkom cilju razvoja i povećanja kvalitete hrvatske gastronomije te što bržeg oporavka sektora.
Tekst i foto: Sebastijan Ivasović