Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Zajedničkom suradnjom s Petula foods Ekonomski fakultet u Osijeku pomaže konceptu održive ekonomije

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65697
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 05.06.2020. 13:01 
Naslov:  Zajedničkom suradnjom s Petula foods Ekonomski fakultet u Osijeku pomaže konceptu održive ekonomije
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

1. lipnja 2020. godine na platformi ZOOM izlaganjem najboljih studentskih projekata zaokružena je suradnja između Petula foods i Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

Katedra za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku već dugi niz godina uspješno surađuje s brojnim poslovnim subjektima iz Republike Hrvatske. Ovakve suradnje za cilj imaju povezivanje teorijskog znanja i prakse. Također, kroz projekte se želi studentima približiti realno stanje na tržištu i pripremiti ih za tržište rada. Posljednji studentski projekt pokrenula je izv.prof.dr.sc. Helena Štimac na kolegiju Marketinško planiranje sa Petula foods koji je dio VEINBERGER grupe.

Ovakvi projektni zadaci su izvrsni budući da studenti povezuju teoriju sa stvarnim primjerom iz prakse, te na taj način dobivaju širu sliku i problematiku, kao i izazove s kojima će se jednog dana susresti na tržištu rada. S druge strane, mladi poslovni subjekti i oni kojima je teško izaći iz svojih okvira je ova suradnja s visokim obrazovanjem izuzetna prilika da dobiju pogled iz nekog drugog kuta.“ - Helena Štimac, izvanredna profesorica Katedre za Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku

Petula foods nastala je 2019. godine s ciljem da svojom ponudom proizvoda omogući ostalim hrvatskim poslovnim subjektima da plasiraju zdrave, funkcionalne i ekološki prihvatljive proizvode i time komuniciraju svoju društvenu odgovornost.

U današnjem poslovanju, tvrtke moraju imati na umu rastuću svijest potrošača (pogotovo novijih generacija) o održivosti koja se sve više nameće kao glavni kriterij kod kupovine proizvoda. U tvrtki PETULA (lat. petulare, istražiti, pitati) živimo duh PETULE - djevojčice– istraživača prirode - koja je uvijek u pokretu i koja želi živjeti unutar ekoloških granica svoje planete. Uvijek smo u pokretu, tražeći najbolje zdrave, funkcionalne i održive proizvode koji će odgovarati ponudi naših budućih klijenata. Kada odlučujemo koje ćemo proizvode uključiti u paletu proizvoda koje nudimo, uvijek se prvo zapitamo: Bi li se to svidjelo Petuli? Svi brendovi u našoj ponudi moraju proći stroge kriterije selekcije, a uz kriterije sljedivosti i transparentnosti, biramo samo premium proizvode kod kojih se kontinuirano ulaže u istraživanje i razvoj te se poštuje kriterij održivosti tijekom cijelog životnog ciklusa, od biranja sirovina do finalnog odlaganja. - Sandra Veinberger Alić, vlasnica Petula foods

Suradnja na ovom projektu započela je u veljači 2020. godine, kada su predstavnici Petula foods studentima 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing, pobliže predstavili proizvode Bfresh i Hakuma. Upravo na navedenim proizvodima studenti su marketinški plan izrađivali gotovo 3 mjeseca.

Ciljna skupina brendova koje zastupamo su mladi ljudi visokog obrazovanja. Suradnju s EFOS-om vidjeli smo kao idealnu priliku u kojoj bismo dobili konkretne prijedloge a vezano za marketinšku strategiju nastupa brendova na hrvatskom tržištu i to upravo od strane predstavnika ciljne skupine. Kao klijenti na projektu, impresionirani smo radovima studenata koji su pokazali kombinaciju iznimne kvalitete našeg visokog školstva, talentiranosti, kreativnosti i praktičnosti u primjeni. Mlade ljude treba što prije uključiti u realni sektor i dati im priliku da stvaraju.“ - Sandra Veinberger Alić, vlasnica Petula foods

Spiros Masouras, export manager Bfresha i Christian Koder, osnivač i CEO Hakuma su se također uključili putem ZOOM platforme da se zahvale za suradnju i podrže najbolje timove. U kategoriji Bfresh pobijedio je tim T4 (Gabrijela Budić, Teo Kifer, Dora Milković i Pamela Reštarović) dok je u kategoriji za proizvod Hakuma pobijedio tim Suit (Barbara Ćosić, Iva Gavranić, Nikolina Hodak i Matea Vincetić).

Biti dijelom nečije priče izuzetna je čast. Poseban je osjećaj kada vam netko dopusti da zavirite u njihov svijet i dopusti vam da svojim idejama, analizama i istraživanjem upotpunite njihovu priču. Zahvaljujući izv.prof.dr.sc. Heleni Štimac, upravo takvu priliku dobio je moj tim koji je u posljednjih nekoliko mjeseci kroz aktivno pisanje marketing plana postao dijelom Bfresh priče. Ovaj projekt pokazao mi je da zaista najviše učimo kada radimo na konkretnim projektima, naučio me važnosti rada u timu i dao mi je cijeli jedan novi pogled na realni sektor. Znanje i vještine koje sam stekla kroz rad na ovom projektu uvelike će mi koristiti u daljnjem obrazovanju i još više kada se zaposlim nakon fakulteta“. – Dora Milković, studentica

Prvo se želim zahvaliti profesorici Štimac i tvrtki Petula foods-a jer su nam pružili ovu priliku i vjerovali u sposobnosti studenata. Smatram da su praktični zadaci u obrazovanju neizostavni, a mi smo ovim projektom zasigurno stekle puno znanja koje ćemo koristiti u daljnjim izazovima koji se nađu pred nama. Uložile smo puno truda i vremena, a zagrizle najjače kada se birao konačni pobjednik. Sve to prepoznato je od strane članova žirija kojemu se uvelike zahvaljujemo.“ - Barbara Ćosić, studentica

Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Kroz marketinške planove Petula foods je dobila mnogo inovativnih i zanimljivih ideja koje će im uvelike pomoći u daljnjem razvoju, a studenti su još jednom pokazali koliko su kreativni i maštoviti. Studentima će biti dodijeljena priznanja za najbolji marketinški plan u obje kategorije, ali i poklon paketi.

Mislimo da su prednosti ovakve suradnje mnogobrojne. Studenti su dobili priliku da se dokažu i teorijsko znanje primijene u praktično, od čega mogu imati koristi kad se nađu na tržištu rada. Prepoznali su izazove i faktore s kojima se određena tvrtka suočava na tržištu, danas posebno aktualne one ekonomske izazvane pandemijom koronavirusa. Mi kao klijenti na projektu iz detaljnih analiza i istraživanja dobili smo brojne i vrijedne uvide koji nam mogu pomoći u planiranju i razvijanju daljnjih marketinških aktivnosti. Ne možemo dovoljno naglasiti koliko je vidljivo vrijeme, trud i posvećenost koje su studenti uložili u ove projekte. Mnogo je kreativnih ideja i marketinških strategija koje možemo i želimo odmah primijeniti u poslovanju, a na ostvarenju nekih već i radimo. Iz svakog smo rada mogli izdvojiti neku korist i drago nam je što smo imali priliku surađivati na ovom projektu. Također, nije suvišno spomenuti kako su studenti posljednjih mjeseci bili naši najveći ambasadori koji su nam pomogli u širenju brand awarenessa, na čemu smo neizmjerno zahvalni.” – Katarina Huber, odjel marketinga i prodaje Petula foods

Ovo je bila još jedna uspješna suradnja Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i poslovnih subjekata u Republici Hrvatskoj. Kroz sve projekte potvrdila se važnost povezivanja teorije s praksom za vrijeme studiranja. Osim toga, suradnja je donijela mnogo korisnoga studentima i poslovnim subjektima.





Tekst i foto: Matea Vincetić, studentica smjera Marketing, Ekonomski fakultet Osijek

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: