Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Riječni turizam u hrvatskom Podunavlju raste od 10 do 20 posto godišnje

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65447
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 26.09.2019. 20:05 
Naslov:  Riječni turizam u hrvatskom Podunavlju raste od 10 do 20 posto godišnje
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku danas je održana konferencija za novinare pod nazivom „Panona tour - Ploviti, otkrivati, živjeti..." na kojoj su predstavljena iskustva i razmišljanja stručnjaka u riječnom turizmu.

Na konferenciji je istaknuto kako se od početka riječnog turizma 2004. u hrvatskom Podunavlju broj kruzera udesetorostručio te ovaj oblik turizma raste od 10 do 20% godišnje. Danas je na ovom području pet putničkih pristaništa - četiri na Dunavu i jedno na Dravi.

Kao najveći izazov Božana Matoš iz tvrtke Ankoris istaknula je to da programe riječnih brodara za turiste s kruzera treba obogatiti i češće mijenjati, dodavši kako imamo veliku priliku, s obzirom na naš riječni potencijal, privući neke sasvim nove goste.

"Infastrukturni su preduvjeti ispunjeni i sad je nužno obogatiti ponudu jer gosti s kruzera nerijetko žele nešto novo. Promijenila se i svijest pa se više gleda ekološka, zdrava hrana, ali i sadržaji za opuštanje ili pustolovinu. Programi koje riječni brodari nude turistima na kruzerima nisu se mijenjali godinama. Razlog je to zbog kojeg u suradnji s turističkim zajednicama Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske županije želimo predstaviti brodarima nove trendove u regiji u riječnom kruzingu - što to inozemni gosti očekuju u ovom dijelu svojeg riječnog krstarenja", istaknula je Matoš.

Matoš je dodala kako se treba prilagoditi željama gostiju, napraviti novu analizu i istraživanje zadovoljstva potrošača, jer je prosječna potrošnja putnika mala te ih s dobrim planom i njegovom realizacijom te raznovrsnijim programima treba potaknuti na veću potrošnju. Istaknula je potrebu većeg ulaganja u promociju kontinenta i ovaj vid turizma te pojavu novih trendova u riječnom kruzingu i novih oblika itinerera vezanih uz obiteljski kruzing što je svakako nešto što naša regija može ponuditi turistima.

"Cilj svakog gosta koji izabere riječni kruzing je obići što više zemalja u što manje dana. Trebamo raditi i na produživanju vremena njihova boravka u našoj regiji i to tako da im se, umjesto jednog itinerera, ponude i opcije dužeg ostanka (6 do 8 sati) s uključenim ručkom na nekom OPG-u, jer je to jedan od proizvoda koji takvi gosti cijene", zaključila je Matoš.

Inače, najčešći gosti na kruzerima dolaze s engleskog govornog područja – iz Australije, Velike Britanije i SAD-a te iz Njemačke. Riječ je uglavnom o starijim dobnim skupinama od 55 do 75 godina. Oni otprilike provedu četiri sata u hrvatskom Podunavlju, a prosječna im je potrošnja po putniku samo 11 eura.



Tekst: Osijek031.com
Foto: Radio Osijek

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: