Današnjim svečanim programom na Trgu Ante Starčevićaosječki GPP započeo je s obilježavanjem 135. obljetnice postojanja.
Tom prilikom nagrađene su različite kategorije putnika, od najstarijeg do najmlađeg te onih koji su imali najviše vožnji javnim prijevozom u proteklih godinu dana.
Najmlađa korisnica javnog prijevoza je 11-godišnja Aleksandra Nikolić; najstariji putnik je 96-godišnji Marko Vučković; Petra Mičević je studentica koja je u prošlih godinu dana najviše puta validirala studentsku Butru, dok je Anica Zrno najčešći korisnik opće kartice GPP-a. Nagrađen je i Mislav Pavošević koji je bio prvi korisnik godišnje OK kartice.
Najstariji putnik, g. Vučković, izjavio je kako se tramvajem vozio još kao dijete, sjeća se prvih konjskih tramvaja, ali i velikih gužvi prije rata kada je Osijek imao velik broj tvornica i radnici su tramvajem svakodnevno išli na posao i s njega. Uspoređujući nove i stare tramvaje, simpatični Marko je rekao da voli niskopodne tramvaje jer se ne mora bojati ulaska i izlaska, a istaknuo je i kako i danas postoji kultura u tramvaju pa mu se mladi ustaju kada uđe u vozilo.
Istom prigodom na najfrekventnijem tramvajskom stajalištu na Trgu A. Starčevića nagrađen je 4-milijunti ovogodišnji korisnik osječkog javnog prijevoza, a to je 26-godišnji student Denis Jukić, inače iz Slavonskog Broda.
Svi nagrađeni na dar su dobili vrijednosnu Butru s 500 kn nadopune te vrijedne poklone DOBRO trajnih mesnih proizvoda osječke tvrtke Žito. Osim toga, svi nagrađeni putnici dobili su i pozivnice za Tajnu večeru koju će 30. svibnja u tramvaju na tajnoj lokaciji organizirati GPP i gastronomska kreativka Filipa Sorko.
Okupljenima se obratio i direktor GPP-a Mario Šapina koji je podsjetio kako je Osijek 1884. bio prvi grad u Hrvatskoj koji je uveo konjski tramvaj, tada najmodernije prijevozno sredstvo. U tih 135 godina mnogo se toga promijenilo, ali GPP nastavlja s modernizacijom sustava javnog prijevoza u Osijeku. U tom smislu već su nabavljeni novi autobusi, uskoro kreće nabavka niskopodnih tramvaja i obnova cjelokupne tramvajske mreže, a uvedeni su i displeji na stajalištima koji pružaju točne informacije o tome kada će sljedeći autobus doći. Nastavlja se i unapređivanje informatičkog sustava, a sve s ciljem kako bi javni prijevoz u Osijeku bio na najvišoj razini, na zadovoljstvo svih 10 milijuna putnika godišnje.
Tekst: Osijek031.com
Foto: Ivana Mandić/Osijek031.com