Seminar u okviru PUMA programa na temu:
Google AdWords održat će se u
srijedu, 5. prosinca 2018. godine s početkom u 10:00 sati u
HUP Reg. ured Osijek, Trg Lj. Gaja 6, Osijek.
Nakon održanog prvog seminara. te na traženje članova HUP-a, HUP Reg. ured Osijek u okviru svojeg PUMA programa u partnerstvu s Googleom i Algebrom organizira ovaj zanimljiv interaktivan seminar.
Od ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu s Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
O temi Google AdWords:
Ako želite privući nove posjetitelje na web-lokaciju, povećati online prodaju, ostvariti više poziva ili potaknuti korisnike da se vrate, Google AdWords vam u tome može pomoći. Oglašavajte lokalno ili globalno. Oglase ciljajte na korisnike u određenim zemljama, područjima, gradovima ili na određenoj udaljenosti od svoje tvrtke ili trgovine. Dosegnite najprikladniju publiku u pravom trenutku. Korisnici pronalaze vašu tvrtku na Googleu u onom trenutku kada pretražuju ono što nudite. Naučit ćete kako se kvalitetno oglašavati na internetu pomoću Google Ads programa uz najveći povrat investicije i kako odabrati najbolju strategiju. Na seminaru će se obraditi sljedeće:
- Mali trikovi Ads oglašavanja.
- Kako uz manji budžet prestići konkurenciju?
- Ciljanje relevantne publike.
- Što su dugorepe ključne riječi?
- Tražilice, web stranice i YouTube.
- Kada i gdje se oglašavati? Što nam je cilj?
- Mjerljivost i optimizacija kampanja.
- Što je konverzija? Kako povećati ROI?
Seminar je zamišljen kao interaktivna radionica, a seminar će održati Darko Perković, specijalist internetskog marketinga koji zadnje dvije godine predaje Google Ads, Google Analytics te SEO optimizaciju na Otvorenom učilištu Algebra. Iskustvo rada u marketingu stjecao je kao marketing manager u marketinškoj agenciji te u nekoliko tvrtki. Nedavno je pokrenuo vlastitu digitalnu agenciju koja klijentima pruža usluge oglašavanja preko Google Adsa i društvenih mreža, lokalne, sadržajne i tehničke SEO optimizacije te konzaltinga vezano uz internetski marketing.