U petak je u organizaciji
Katedre za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, održan je treći
Google Day.
Događaj je to koji okuplja
studente, IT zajednicu, ali i sve zaljubljenike u
digitalni marketing. Predavanja su održali gosti iz
Google Adriaticsa iz Zagreba te digitalne agencije
Escape iz Osijeka.
Ivana Forjan, Google Marketing Coordinator, održala je predavanje na temu
How to build a personalized online presence? u kojoj je ukazala na
važnost osobnog brendiranja, koje je vještine potrebno posjedovati te kako napraviti životopis uz pomoću kojeg ćete se istaknuti.
Nikola Jellačić, Google Industry Head, održao je predavanje na temu
Age of Digital Assistants u kojem je prikazao kakva nas bliska budućnost očekuje u razvoju etrgovine i modernog kupca unutar digitalnog okruženja.
Predavanja je zaključio
Adam Vovra, Google Ads manager iz Escapea, koji je ispričao kako izgleda njegov radni dan i koje su sve prednosti rada u digitalnoj agenciji. Zahvaljujemo svim predavačima na sudjelovanju te auditoriju na podržavanju događanja i aktivnom uključivanju.
Tekst: Valentina Bermanec
Foto: Karla Bilandžić
Najava: Ekonomski fakultet Osijek: Google Day