Ako niste rezervirali
avio kartu za neku od jadranskih destinacija, kasno Marko na Kosovo stiže. Naime, svi letovi prema
domaćim turističkim destinacijama popunjeni su
do kraja kolovoza, a čak ni na kružnim letovima gotovo da nema više mjesta.
To nam je potvrdio direktor
Zračne luke Osijek Davor Forgić. Prema njegovim riječima, za prvih šest mjeseci ove godine ZL Osijek prevezla je ukupno
29.473 putnika, što je povećanje od čak 145% u usporedbi s prvih šest mjeseci prošle godine kada je bilo nešto
više od 12.000 putnika.
Ovi
odlični rezultati posljedica su povećanog broja letova i sve bolje popunjenosti na domaćim i međunarodnim linijama. Kada je riječ o inozemnim letovima,
WizzAir ima jako dobru popunjenost na liniji
Osijek-Basel, a tijekom ljeta uveden je još jedan let, osim ponedjeljkom i petkom sada se leti i srijedom.
Stuttgart, prema kojemu se prošle godine letjelo samo u ljetnoj sezoni, sada je prešao na cjelogodišnju rotaciju dva puta tjedno, a od 11. srpnja krenula je i linija prema
Kolnu dva puta tjedno. Sve tri destinacije postale su cjelogodišnje linije jer postoji interes putnika, ZL-a i avioprijevoznika.
Krajem ovog mjeseca predstavnici
Eurowingsa, koji pokriva liniju
Osijek-Koln, dolaze u Osijek gdje će se razgovarati o mogućnostima proširenja suradnje i na neka druga popularna njemačka odredišta poput
Frankfurta, Minhena, Berlina... Od
Irske za sada ipak
neće biti ništa jer dva irska niskotarifna avioprijevoznika,
Ryanair i AirLimbus, nisu iskazali interes.
Što se domaćih linija tiče, letovi
Croatia Airlines prema
Splitu i Dubrovniku puni su i u odlasku i u dolasku, a slobodno mjesto teško je pronaći i na kružnim linijama
Osijek-Zagreb-Jadran.
Forgić je izrazio uvjerenje kako će, ako ne bude nekih nepredviđenih situacija i otkazivanja letova, ZL Osijek ove godine imati oko
86.000 putnika, što bi bilo stopostotno povećanje u odnosu na 2017. kada je ukupan broj putnika bio 43.373 putnika.
I još jedna dobra vijest za kraj: ZL Osijek dobila je od
Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo status
reguliranog agenta, odnosno status cargo agenta, što znači da sada bez zapreka može
zaprimati i slati cargo terete. Nekoliko cargo letova već je odrađeno, a očekuje se kako će s vremenom i taj segment poslovanja početi bilježiti rast.
Tekst i foto: Osijek031.com