Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Potpisan ugovor o nabavci 12 novih niskopodnih autobusa za osječki GPP

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65758
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 05.07.2018. 11:20 
Naslov:  Potpisan ugovor o nabavci 12 novih niskopodnih autobusa za osječki GPP
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Danas je u gradskom poglavarstvu potpisan ugovor o nabavci 12 novih niskopodnih autobusa za osječki GPP.

Ugovor su potpisali direktor GPP-a Mario Šapina i Mario Fabek, direktor tvrtke Auto Hrvatska. Tim ugovorom Auto Hrvatska se obvezuje isporučiti 12 niskopodnih autobusa najnovije generacije do siječnja iduće godine. Ukupna je vrijednost projekta 20 milijuna kuna, od čega su 18 milijuna bespovratna sredstva iz EU fondova, a preostala 2 milijuna osigurali su Grad Osijek i GPP.



Na javnom natječaju odabrani su autobusi Lion City tvrtke MAN koje pokreću dizelski motori s 320 ks, kapaciteta 82 putnička mjesta (od čega su 32 sjedeća mjesta), s najsuvremenijom opremom i klimom koji zadovoljavaju sve standarde sigurnosti putnika i vozača. Šapina je dodao i kako će novi autobusi dovesti do smanjenja na troškovima goriva i održavanja te će značajno doprinijeti unapređenju i podizanju kvalitete javnog gradskog prijevoza u Osijeku.

Gradonačelnik Ivica Vrkić i njegovi suradnici ocijenili su kako je ovaj ugovor dokaz da gradska uprava vodi računa o životu i standardu građana Osijeka. Vrkić je podsjetio i kako je nabavka niskopodnih autobusa tek prva faza velikog projekta modernizacije gradskog prijevoza: u drugoj fazi slijedi nabavka novih niskopodnih tramvaja, a u trećoj fazi revitalizacija cijele tramvajske mreže i izmještanje Remize u Donji grad.



Od siječnja iduće godine svih 12 novih autobusa će biti u funkciji što će činiti 40% ukupne flote GPP-a. Šapina je najavio i planove za kompletnu obnovu voznog parka, no to će pričekati dovršetak ovog projekta.

Na pitanje novinara o problemima s vozačima u GPP-u, Šapina je priznao kako postoji problem odlaska vozača van zbog većih plaća. Najavio je i kako će, zbog smanjenog broja vozača, GPP morati „optimizirati“, odnosno smanjiti neke vozne linije nakon provedene analize koja će pokazati gdje postoji prostor za to. Inače, u ovom trenutku GPP zapošljava ukupno 320 djelatnika, od čega 178 vozača, čija je prosječna neto plaća od 5.500 do 6.500 kuna.





Tekst i foto: Osijek031.com

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
akoide
Offline
Ukupno postova: 840
Spol: Muško Muško
Post Postano: 05.07.2018. 12:14 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nije loša neto plaća za naše prilike, inženjerska u privatnom sektoru.
Nisu samo plaće razlog odlaska ljudi, već jedan nered u državi. Ljudi ne vole živjeti u neredu, ako ne moraju.
Također, iako se volimo hvaliti naprednošću i kulturom, puno je primitivizma i nazadnjaštva u nas, a ove nove mlade generacije to ne trpe. Primjerice kod nas je normalno da se ubacite preko reda ako postoji neki red, što nikada nećete doživjeti recimo u Skandinaviji. Naizgled banalna stvar, no ići preko reda je nepošteno, dakle ako je to normalno onda je i nepoštenje normalno, a oni pošteni će, ako mogu birati, radije odabrati da ne budu u takvom društvu. Od takvog banalnog nepoštenja put do korupcije, mita, nepotizma i drugih ozbiljnih vrsta nepoštenja vrlo je kratak.
Ako se brzo ne promijenimo nabolje , mogli bi nestati.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: