
Prije samo tri mjeseca izbila je
pobuna u
Zadarskoj ulici kada su stanovnici iste ultimativno od Grada zatražili da se u toj ulici uvede
sustav naplate parkiranja jer ljudi koji tamo žive nisu mogli parkirati ispred vlastitih kuća.
Naime, Zadarska ulica se nalazi u samom središtu Osijeka a bila je izuzeta od naplate parkiranja te je
velik broj ljudi koji rade u centru imao običaj tamo parkirati svog metalnog ljubimca i onda otpješačiti do posla, učinivši nalaženje mjesta za parkiranje za stanovnike te ulice nemogućom misijom.
Vijeće Gradske četvrti Gornji grad tim je povodom organiziralo potpisivanje peticije da se Zadarska ulica uvede u sustav naplate parkiranja, što je Grad prihvatio te je naplaćivanje započelo
1. lipnja.
Kako nam je rekao predsjednik GČ-a
Ivica Završki, Grad je sklopio ugovor s koncesionarom parkiranja u Osijeku, tvrtkom
Elektromodul, da se Zadarska ulica uvede u zonu naplate, a da se s druge strane iz naplate
izuzmu 42 parkirna mjesta u Strossmayerovoj ulici, 15 bočnih parkirnih mjesta na sjevernoj strani ulice od Trga Ante Starčevića do Gornjodravske obale 15, te 27 mjesta na sredini kolnika na dionici od Waldingerove do Dubrovačke ulice.
Završki kaže kako su reakcije građana iznimno pozitivne: zadovoljni su i stanovnici Zadarske, zadovoljni su i korisnici Strossmayerove koji su dobili „
mukte“ parking, a jedna stanovnica Zadarske ulice čak je napisala i post na FB stranici GČ-a
pohvalivši se kako je po prvi put u životu bila u mogućnosti parkirati se pred vlastitom kućom.
Zadarska ulica ušla je u prvu zonu naplate parkiranja koje se naplaćuje radnim danom (ponedjeljak – petak) od 7 do 20 sati, a subotom od 7 do 15 sati. Cijena sata parkiranja iznosi
četiri kune, dok stanari mogu kupiti mjesečnu kartu za 50 kuna. Građanima je ukupno na raspolaganju
35 parkirnih mjesta.
Završki nam je potvrdio kako
slični zahtjevi za naplatu parkiranja dolaze i iz drugih ulica u središtu grada. Najkritičnije je svakako u
Ružinoj ulici, na potezu
od Županijske do Zadarske ulice (kod Unikoma) gdje je svako jutro raspad sustava, potom u
Dubrovačkoj ulici na dionici
od Pejačevićeve do Ružine ulice, u Naselju Stanka Vraza, na zavoju iz Anine ulice u Waldingerovu te u Gundulićevoj i Pejačevićevoj ulici.
Gradska četvrt sve je te zahtjeve
uredno evidentirala i proslijedila Gradu, te je za očekivati kako će bar još neke od tih ulica ući u zonu naplate parkiranja čime će se olakšati život njihovim stanovnicima, ali i
smanjiti prometni kaos i divlji zapad koji sada tamo vladaju.
Tekst: Osijek031.com
Foto: Ilustracija/Google maps